Gå til innhold

Juballongen


Aldrisur

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

God fredag :blomst: Eller jeg håper den blir god, akkurat nå sliter jeg :sukk: 

Ballongføreren er nok opptatt, men det hadde vært hyggelig å se henne :jepp: Skjønner godt at ikke KG frister alltid jeg altså. Og det der med å skulle ta igjen, svare på alt mulig. Vet hvertfall med meg selv om jeg får dårlig samvittighet eller stresser med KG så frister det ekstra lite.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

21 minutter siden, Frøkensina skrev:

God fredag :blomst: Eller jeg håper den blir god, akkurat nå sliter jeg :sukk: 

Ballongføreren er nok opptatt, men det hadde vært hyggelig å se henne :jepp: Skjønner godt at ikke KG frister alltid jeg altså. Og det der med å skulle ta igjen, svare på alt mulig. Vet hvertfall med meg selv om jeg får dårlig samvittighet eller stresser med KG så frister det ekstra lite.

Jupp, sånn er det bare :Nikke:

Håper fredagen din blir bedre etterhvert :klemmer:

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ferdig med del en, «hjulet» som skal være nederst på den ytterste stakken (uttapåstakken) :bolledeig: Først når tråkletråden skulle ut, begynte fingertuppene å bli såre :ler: 

Nå skal jeg sy en mindre, enklere kant til ondestakken (understakk/skjørt 😜), bare få tak i materialer først :jepp: Så har mamma kjøpt pyntebånd for meg, og ei av veilederne mine har kjøpt deilig ullsateng for meg i Oslo, så den kan jeg nesten gjøre ferdig med en gang :bolledeig:

A21820B6-DF65-4A2B-A6E6-AB61EC55BC36.thumb.jpeg.a77c7d0f4af25fe4a2e926ff569c692c.jpeg

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her har strømmen forsvunnet litt i kveld. Er tilbake nå, mentor jeg skal holde liv i stearinlysene til jeg legger meg :ler: 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

8 timer siden, Rumle skrev:

Jupp, sånn er det bare :Nikke:

Håper fredagen din blir bedre etterhvert :klemmer:

:klemmer: 

45 minutter siden, FruN skrev:

Her har strømmen forsvunnet litt i kveld. Er tilbake nå, mentor jeg skal holde liv i stearinlysene til jeg legger meg :ler: 

Hurra for stakken :hoppe: 

Setter igjen noen ekstra lys i tilfelle du trenger det.

1200x675

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Winza
48 minutter siden, FruN skrev:

Her har strømmen forsvunnet litt i kveld. Er tilbake nå, mentor jeg skal holde liv i stearinlysene til jeg legger meg :ler: 

Det jeg synes er verst med å miste strømmen er matvarene i kjøleskapet som risikerer å bli dårlig

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg synes navnene på de delene er så søte FruN. Uttapåstakken høres ut som noe man bare finner på fordi man ikke husker hva det egentlig heter liksom :fnise: 

Men herregud så flink du er!! 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

35 minutter siden, Mynona skrev:

Jeg synes navnene på de delene er så søte FruN. Uttapåstakken høres ut som noe man bare finner på fordi man ikke husker hva det egentlig heter liksom :fnise: 

Men herregud så flink du er!! 

De er litt morsomme, ja :fnise: Uttapåstakken, nestuttapåstakken (skal jeg ikke ha :ler: ), myljo(m)stakken og ondestakken :ler: 

Jeg har egentlig ikke bestemt meg for om jeg skal ha to eller tre :PFår se hva jeg finner på :ler: 

Takk :blomst: 

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja de er veldig sjarmerende, uttapå og ondestakken :lillesky: :ler: 

Kjempeflink, jeg skjønner lite av dette annet at jeg ville blitt veldig frustrert veldig fort siden jeg ikke er noe flink til å sy. 

 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

1 minutt siden, FruN skrev:

De er litt morsomme, ja :fnise: Uttapåstakken, nestuttapåstakken (skal jeg ikke ha :ler: ), myljo(m)stakken og ondestakken :ler: 

Jeg har egentlig ikke bestemt meg for om jeg skal ha to eller tre :PFår se hva jeg finner på :ler: 

Takk :blomst: 

Så morsomt :fnise: Den må jo bli utrolig tung om man skal ha alle de stakkene :ler: Er det alle rillene i den røde borden du har sydd nå? 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

25 minutter siden, Frøkensina skrev:

Så morsomt :fnise: Den må jo bli utrolig tung om man skal ha alle de stakkene :ler: Er det alle rillene i den røde borden du har sydd nå? 

Alle sømmene oppover kanten er sydd med maskin (gudskjelov!), så er den røde kanten først sydd på med maskin, brettet rundt (da tråklet jeg), så bretten påsydd for hånd :) 

Og ja! Den blir nok mer enn tung nok :ler: Men det spørs selvfølgelig på materialene man velger. Man trenger ikke det tyngste stoffet :P Og jeg har valgt 3 meters omkrets fremfor 3,75. Sparer noen kilo der og :ler: :jepp: 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

9 timer siden, FruN skrev:

ondestakken 

        Er den opprinnelig fra Mordor? :ninja: 

P.s. For den som vil lytte til noe annet, noe alvorlig og trist i dag:
"Christine Koth vil leve" som pod på spotify. Vi lever alle våre virkeligheter og som regel går det meste bra.
Dette er en solid realitetsfinger i jorda og den får meg til å tenke de store tankene. Igjen. :sukk: 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

31 minutter siden, Hoppetaujenta skrev:

        Er den opprinnelig fra Mordor? :ninja: 

P.s. For den som vil lytte til noe annet, noe alvorlig og trist i dag:
"Christine Koth vil leve" som pod på spotify. Vi lever alle våre virkeligheter og som regel går det meste bra.
Dette er en solid realitetsfinger i jorda og den får meg til å tenke de store tankene. Igjen. :sukk: 

:ler: 

Håper CK kommer seg gjennom sykdommen :hjerte: Som alle andre som sliter :hjerte:

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

7 timer siden, Hoppetaujenta skrev:

        Er den opprinnelig fra Mordor? :ninja: 

P.s. For den som vil lytte til noe annet, noe alvorlig og trist i dag:
"Christine Koth vil leve" som pod på spotify. Vi lever alle våre virkeligheter og som regel går det meste bra.
Dette er en solid realitetsfinger i jorda og den får meg til å tenke de store tankene. Igjen. :sukk: 

Takk for tips. Har hørt begge episoder som er lagt ut. Sterke saker, håper det går rette veien ❤

Lenke til kommentar
Del på andre sider

God mandag til alle! :vinke:

Håper helgen ble bra tross alt Frøkensina :hug:

:klappe: FruN. Det kommer til å bli så fint! Håper jeg får lov til å se det ferdige resultatet! :)

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...