Gå til innhold

Juballongen


Aldrisur

Anbefalte innlegg

1 minutt siden, Rumle skrev:

Har vært inne på tanken :fnise:

 

:laugh: Like før jeg slår deg i hodet med en :fnise: 

Men, jeg burde nok lage en slik liste selv. Samtidig har jeg samlet en del lapper på hytta, men ikke alle og det er upraktisk.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

2 minutter siden, Rumle skrev:

Og jeg tror ikke på den som skriver for hageselskapet, for andre steder står det at den er søt og god.

At du ikke tror på meg kan jeg ikke gjøre noe med :vetikke: :laugh:

Nei det er det nok ikke :laugh: 

Jo altså, kan da godt hende du husker navnet selv om du mistet lappen, det bare ble litt forvirring her :ler: 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, Frøkensina skrev:

Nei det er det nok ikke :laugh: 

Jo altså, kan da godt hende du husker navnet selv om du mistet lappen, det bare ble litt forvirring her :ler: 

Det er den, men var ikke 100% sikker før jeg så at den tåler 25 minus. Men, nå er jeg helt sikker :)

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

1 time siden, Frøkensina skrev:

@RumleJa, det ser ut som den er like herdig som «morplanten», dette er jo en variant av arguta. Her står det at den blomstrer etter 2-6 år, det tar lenger tid om den får for mye gjødsel. https://www.groworganic.com/kiwi-iissai-hardy-kiwi-potted-vine.html

Hmm ja, den har ikke fått så mye gjødsel, men det er nok mulig den får for lite sol der den står.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, Hoppetaujenta skrev:

God kveld til alle sammen. Dagen har gått forbi oss nå. ;) 

God kveld da Frk Flisespikker :klemmer:

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

God kveld!

Jeg forbanner været litt i kveld...det snør og blåser skikkelig, og jeg hadde håpet jeg kunne dra på korøvelse (er ikke med, men lurer på å bli det). Men ikke søren om jeg hadde fått lurt ut noen som sjåfør i dette været.. :dry: 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, FruN skrev:

God kveld!

Jeg forbanner været litt i kveld...det snør og blåser skikkelig, og jeg hadde håpet jeg kunne dra på korøvelse (er ikke med, men lurer på å bli det). Men ikke søren om jeg hadde fått lurt ut noen som sjåfør i dette været.. :dry: 

:vinke:

Så koselig med kor! Men kjipt med snø, ja. Vi vil ha vår! :hoppe:

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

1 minutt siden, FruN skrev:

God kveld!

Jeg forbanner været litt i kveld...det snør og blåser skikkelig, og jeg hadde håpet jeg kunne dra på korøvelse (er ikke med, men lurer på å bli det). Men ikke søren om jeg hadde fått lurt ut noen som sjåfør i dette været.. :dry: 

Kjedelig :troest: Ja kan tenke meg det er ruskevær hos deg, var ute en runde her og syntes det var ille nok med lett vind og is overalt under snøen :ler: Kanskje bare bra at ingen vil kjøre om du tenker på det sånn, best å være sikker.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

55 minutter siden, Rumle skrev:

Hmm ja, den har ikke fått så mye gjødsel, men det er nok mulig den får for lite sol der den står.

Da kan du kanskje prøve å flytte den? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, Frøkensina skrev:

Da kan du kanskje prøve å flytte den? 

Har ikke så mange plasser igjen den kan stå dessverre. Må ha den på terrassen for brunsneglene digger bladene :dry: Så den må nok bare stå der den står.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

3 minutter siden, Rumle skrev:

Har ikke så mange plasser igjen den kan stå dessverre. Må ha den på terrassen for brunsneglene digger bladene :dry: Så den må nok bare stå der den står.

Ok skjønner. Kanskje den bare er ekstra treig og overrasker deg en vakker dag! 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 minutter siden, Frøkensina skrev:

Ok skjønner. Kanskje den bare er ekstra treig og overrasker deg en vakker dag! 

Håper det! :)

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

:kalle: Jeg er faktisk glad for kulden (men ikke isen på bakken), puster mye bedre nå, hoster ikke, har ikke sånne gufne ilinger eller konstant tåke i hodet som jeg har hatt når det har vært mildt. Glad for hver dag jeg slipper alt det nå som det egentlig har startet. Samtidig gleder jeg meg til sommeren og tenker på alle plantene. Men denne ekstra jævlig ille-sesongen med pollen gleder jeg meg ikke til. 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, Frøkensina skrev:

:kalle: Jeg er faktisk glad for kulden (men ikke isen på bakken), puster mye bedre nå, hoster ikke, har ikke sånne gufne ilinger eller konstant tåke i hodet som jeg har hatt når det har vært mildt. Glad for hver dag jeg slipper alt det nå som det egentlig har startet. Samtidig gleder jeg meg til sommeren og tenker på alle plantene. Men denne ekstra jævlig ille-sesongen med pollen gleder jeg meg ikke til. 

Huff, forstår godt at det er kjipt :klemmer:

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...