Gå til innhold

Juballongen


Aldrisur

Anbefalte innlegg

1 minutt siden, Rumle skrev:

Huff, forstår godt at det er kjipt :klemmer:

Setter i allefall pris på det man ellers ville vært lei av nå, det er som å få skikkelig pause i en influensa liksom  :klemmer: 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

48 minutter siden, Rumle skrev:

:vinke:

Så koselig med kor! Men kjipt med snø, ja. Vi vil ha vår! :hoppe:

 

Er veldig spent på hvordan koret er :jepp: Og ja, vår! Sola steiker skikkelig her, frem til snøværet i dag, har det vært flere plasser der asfalten har kommet "vårlig" frem (om du skjønner hva jeg mener :ler: )

48 minutter siden, Frøkensina skrev:

Kjedelig :troest: Ja kan tenke meg det er ruskevær hos deg, var ute en runde her og syntes det var ille nok med lett vind og is overalt under snøen :ler: Kanskje bare bra at ingen vil kjøre om du tenker på det sånn, best å være sikker.

Ja, foretrekker å være trygg :fnise: Noen må jo, jobb og sånt. Men kan de velge, har jeg god tro på at de ville valgt sofaen foran kjøring i kveld :fnise: 

19 minutter siden, Frøkensina skrev:

:kalle: Jeg er faktisk glad for kulden (men ikke isen på bakken), puster mye bedre nå, hoster ikke, har ikke sånne gufne ilinger eller konstant tåke i hodet som jeg har hatt når det har vært mildt. Glad for hver dag jeg slipper alt det nå som det egentlig har startet. Samtidig gleder jeg meg til sommeren og tenker på alle plantene. Men denne ekstra jævlig ille-sesongen med pollen gleder jeg meg ikke til. 

Det er godt du får en pause fra allergiplager  :klemmer: 

 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, FruN skrev:

Er veldig spent på hvordan koret er :jepp: Og ja, vår! Sola steiker skikkelig her, frem til snøværet i dag, har det vært flere plasser der asfalten har kommet "vårlig" frem (om du skjønner hva jeg mener :ler: )

---

Jaaa vet akkurat hva du mener! :jepp:

Håper du trives i koret :)

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Winza

For en stressende og irriterende kveld, skulle ta fly hjem i dag. Når jeg skulle dra til gaten så fikk jeg SMS om at gaten var flyttet til A21 som var helt på enden, når jeg kom ditt og satt meg ned så fikk jeg SMS om at gaten var flyttet til C5 og da måtte jeg gå helt tilbake til andre enden og litt ekstra. Når jeg var kommet til C5 så sto det på tavlen at det er flyttet til C6 som var rett ved siden av men de visste ikke om noe fly til Ålesund som skulle gå der. Jeg spurte litt rundt og fikk så en ny SMS hvor det sto at ny gate er A21 😑 Da jeg endelig kom inn på flyet så tok det lengre tid før det kom oppi luften enn det brukte når det var i luften, gud så deilig det er å endelig ha kommet hjem!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 timer siden, Winza skrev:

For en stressende og irriterende kveld, skulle ta fly hjem i dag. Når jeg skulle dra til gaten så fikk jeg SMS om at gaten var flyttet til A21 som var helt på enden, når jeg kom ditt og satt meg ned så fikk jeg SMS om at gaten var flyttet til C5 og da måtte jeg gå helt tilbake til andre enden og litt ekstra. Når jeg var kommet til C5 så sto det på tavlen at det er flyttet til C6 som var rett ved siden av men de visste ikke om noe fly til Ålesund som skulle gå der. Jeg spurte litt rundt og fikk så en ny SMS hvor det sto at ny gate er A21 😑 Da jeg endelig kom inn på flyet så tok det lengre tid før det kom oppi luften enn det brukte når det var i luften, gud så deilig det er å endelig ha kommet hjem!

Det hørtes slitsomt ut! Og hvorfor hoppe så mye mellom gatene? Forvirrer jo bare passasjerer.. Det er godt du har kommet hjem og kan slappe av :) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

For et rot Winza 😛 

god morgen. Jeg tør ikke se ut av vinduet i frykt for å se hvor mye snø det er kommet. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 12.3.2019 den 13.19, Hoppetaujenta skrev:

Hei og hå...skal det være en liten skumtopp kanskje? :biggrin: 
     images?q=tbn:ANd9GcQ_SKXCzELZCxcIQTVLJKa

Skeptisk

Er ikke det de som det er advart noe mot fra mathelsemyndighetene? :vetikke:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Winza
På 13.3.2019 den 6.11, FruN skrev:

Det hørtes slitsomt ut! Og hvorfor hoppe så mye mellom gatene? Forvirrer jo bare passasjerer.. Det er godt du har kommet hjem og kan slappe av :) 

Setningen hjem kjære hjem har aldri betydd så mye før 😄 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Winza
På 13.3.2019 den 7.55, Mynona skrev:

For et rot Winza 😛 

god morgen. Jeg tør ikke se ut av vinduet i frykt for å se hvor mye snø det er kommet. 

Gleder meg til våren 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

På 12.3.2019 den 20.45, FruN skrev:

Er veldig spent på hvordan koret er :jepp: Og ja, vår! Sola steiker skikkelig her, frem til snøværet i dag, har det vært flere plasser der asfalten har kommet "vårlig" frem (om du skjønner hva jeg mener :ler: )

Ja, foretrekker å være trygg :fnise: Noen må jo, jobb og sånt. Men kan de velge, har jeg god tro på at de ville valgt sofaen foran kjøring i kveld :fnise: 

Det er godt du får en pause fra allergiplager  :klemmer: 

 

Håper du får dratt neste gang. Jeg hadde en drøm i natt om en dramatisk bilulykke i familien hvor bilen ble kastet rundt pga is og snø :unsure: Merkelig etter denne samtalen for noen dager siden :ler: Ikke pleier jeg å huske sånt heller. Takk, og fortsatt god bedring til deg og HerrN :klemmer:

5 timer siden, Rumle skrev:

:blomst:

 

:blomst: 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

God fredag og helg i ballongen :blomst:

Hmmm hvor har det blitt av vår kjære ballongfører for tiden, mon tro? :klo: Hun har vel ikke blitt røvet av hattifnattene? :sjokkert:

 

 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Winza
3 minutter siden, Rumle skrev:

God fredag og helg i ballongen :blomst:

Hmmm hvor har det blitt av vår kjære ballongfører for tiden, mon tro? :klo: Hun har vel ikke blitt røvet av hattifnattene? :sjokkert:

 

 

Kanskje hun er sammen med Hemulen og samler på frimerker?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, Winza skrev:

Kanskje hun er sammen med Hemulen og samler på frimerker?

Ser ikke bort i fra det :)

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...