Gå til innhold

Juballongen


Aldrisur

Anbefalte innlegg

3 minutter siden, Rumle skrev:

Jeg må nok melde pass allerede :Gjesp: og tusle i seng .. Ha en fin natt videre :klemmer:

 

 

 

Jeg ble sittende fast i en pin (søt video) jeg ikke fikk til å kopiere, typisk! Jaja jeg får leke alene :ler: 

1495641066047

Sov godt :klemmer: 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Annonse

Gjest AthenaRavenLuna

Ha en fin dag, alle sammen :)

Og en ting til jeg syns @Aldrisur burde være flinkere å være i dagboken sin :Nikke:

Endret av AthenaRavenLuna
Lenke til kommentar
Del på andre sider

41 minutter siden, Rumle skrev:

Så happy den katten så ut :laugh:

God helg! :blomst:

Ser ikke ut som den vet hva den skal tro :ler: 

God helg ja!  :kaffekopp: 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

43 minutter siden, Frøkensina skrev:

Ser ikke ut som den vet hva den skal tro :ler: 

God helg ja!  :kaffekopp: 

Jeg synes den ser litt molefonken ut :fnise:

 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

God helg!

Jeg har hatt en merkelig fredag. Hele formiddagen og mye av ettermiddagen har jeg vært skikkelig svimmel, hatt problemer med å holde meg oppreist og litt annet «moro». Er fortsatt sliten på samme måte som da, men svimmelheten og følelsens at beina skal klappe sammen under meg er borte, så jeg har gått meg en halvtimes tur :ler: 

Nå skal jeg sette meg ned med strikketøyet :) Litt vottestrikk som skal gis som gave til en eller annen, en eller annen gang :ler: Så får vi se hva som kommer etter, mer stakkesøm eller mer strikking :fnise:

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

44 minutter siden, Rumle skrev:

God helg @FruN Godt svimmelheten ga seg litt, det er ikke noe særlig! :klemmer:

Er ikke det, og får så dårlig samvittighet ovenfor ungene når sånt skjer. Frøkna ville ha meg med på magnetbygging, sanglek (ho lekte mattid i bhg, og da får de velge sang for maten på rundgang), ho ville male når vi kom hjem fra butikken (liker å ha litt oppsyn der enda :ler: ). Men ho mor orket knapt noe som helst. Godt jeg skal til legen på mandag :P

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, FruN skrev:

Er ikke det, og får så dårlig samvittighet ovenfor ungene når sånt skjer. Frøkna ville ha meg med på magnetbygging, sanglek (ho lekte mattid i bhg, og da får de velge sang for maten på rundgang), ho ville male når vi kom hjem fra butikken (liker å ha litt oppsyn der enda :ler: ). Men ho mor orket knapt noe som helst. Godt jeg skal til legen på mandag :P

Uff ja, forstår at det ikke er så greit. Godt du har time på mandag :)

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Jeg har vært på snartur til hytta i dag og tatt den første vårtitten. Fått tatt av all fiberduken jeg festet i høst, gjødslet og spredd blodmel mot udyrene. Noen av løkene jeg satt har allerede kommet opp med knopper :ninuskapus: Var innom legevakten på hjemveien og satt sprøyte.

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...