Gå til innhold

Juballongen


Aldrisur

Anbefalte innlegg

På 3.5.2019 den 11.34, Winza skrev:

Hva er kringlekake?

   Smaker vel omtrent som et slags wienerbrød = GODT! :spise: 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

22 timer siden, Winza skrev:

Håper dere alle har det bra og får en fin sommer når den kommer :) 

Du får straks et vakkert tall

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Kanskje de har stukket av på felleshandletur (hamstretur) til Ullared? :sjokkert: 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

49 minutter siden, Hoppetaujenta skrev:

Kanskje de har stukket av på felleshandletur (hamstretur) til Ullared? :sjokkert: 

Å, hoppemor! :daane: Der ville du og jeg gått helt bananas! :shoppe:

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

         Jeg tror at enkelte byer har sånne turer ja. :jepp:  *sjekkelittpånett* 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer med dagen! Håper alle har spist is! 🍦

Jeg har ikke fått gjort det enda!! Krise!

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har sådd erteblomster og solsikker inne, og sånne ville tusenfryd. Solsikkene og erteblomstene har blitt lange og tynne, ikke så ideelt her :ler: Nå skal jeg egentlig herde de, men tror ikke jeg orker å ta de inn så kanskje det blir tough love metoden. 

For en uke siden var jeg en uke alene på hytta og vannet og vannet, men det var jo kuldegrader om natten og sprederen lagde is rundt strå og kvast noen netter. Fyrte med ovner og peisen. Samtidig har jeg vært i ørska av pollen og stress med familien så det ble litt råkjøring hjemover når alle maste sånn :unsure: 

Vet ikke om @Rumle leser her, men noen snegler spiste opp alle de nye skuddene på hytte-Augusta! Men mange påskeliljer ble kjempefine og jeg rakk akkurat å vanne nok til at ikke alliumene visnet av tørke. Lurer på hvordan det går hos deg. Jagde en innpåsliten rådyrbukk noen ganger.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

En liten oppdatering på stakke-prosjektet mitt! Jeg skal på skjortekurs! :bolledeig:Begynner på søndag! :jepp: 

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 19.5.2019 den 2.16, Frøkensina skrev:

Jeg har sådd erteblomster og solsikker inne, og sånne ville tusenfryd. Solsikkene og erteblomstene har blitt lange og tynne, ikke så ideelt her :ler: Nå skal jeg egentlig herde de, men tror ikke jeg orker å ta de inn så kanskje det blir tough love metoden. 

For en uke siden var jeg en uke alene på hytta og vannet og vannet, men det var jo kuldegrader om natten og sprederen lagde is rundt strå og kvast noen netter. Fyrte med ovner og peisen. Samtidig har jeg vært i ørska av pollen og stress med familien så det ble litt råkjøring hjemover når alle maste sånn :unsure: 

Vet ikke om @Rumle leser her, men noen snegler spiste opp alle de nye skuddene på hytte-Augusta! Men mange påskeliljer ble kjempefine og jeg rakk akkurat å vanne nok til at ikke alliumene visnet av tørke. Lurer på hvordan det går hos deg. Jagde en innpåsliten rådyrbukk noen ganger.

Snegler på rosene?! :overrasket: Ja, det er vel det neste .. 

Så kjedelig da :sukk: Men, har den satt nye skudd nå? 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 20.5.2019 den 9.22, FruN skrev:

En liten oppdatering på stakke-prosjektet mitt! Jeg skal på skjortekurs! :bolledeig:Begynner på søndag! :jepp: 

Så spennende! :jepp: Lykke til!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Akkurat nå, Rumle skrev:

Snegler på rosene?! :overrasket: Ja, det er vel det neste .. 

Så kjedelig da :sukk: Men, har den satt nye skudd nå? 

Hei! :klemmer: Aner ikke, har ikke vært tilbake. Er lei meg for har ikke råd til bil og det ser ut som psykopat «stemor» kommer til å sørge for at jeg ikke får låne den slik som i fjor sommer, så lei meg for hytta og plantene :sukk: Det er ikke noe lett å være der uten bil, og umulig med påfylling jord/bark. 

Hvordan går det med deg og hagen? 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 minutter siden, Frøkensina skrev:

Hei! :klemmer: Aner ikke, har ikke vært tilbake. Er lei meg for har ikke råd til bil og det ser ut som psykopat «stemor» kommer til å sørge for at jeg ikke får låne den slik som i fjor sommer, så lei meg for hytta og plantene :sukk: Det er ikke noe lett å være der uten bil, og umulig med påfylling jord/bark. 

Hvordan går det med deg og hagen? 

:klemmer:

Uff ja, forstår at det ikke er enkelt :sukk:

Kan det være en mulighet å leie en bil for en uke eller to?

Mja, både jeg og hagen har hatt det bedre, ikke mye som skjer der i år dessverre :sukk:Har ikke fått ny Augusta enda heller. Må få fikset det :Nikke:

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, Rumle skrev:

:klemmer:

Uff ja, forstår at det ikke er enkelt :sukk:

Kan det være en mulighet å leie en bil for en uke eller to?

Mja, både jeg og hagen har hatt det bedre, ikke mye som skjer der i år dessverre :sukk:Har ikke fått ny Augusta enda heller. Må få fikset det :Nikke:

 

Har lite penger nå, tror ikke korttidsleie av bil blir så billig for det er mye dyrere enn langtidsleie som ligger på billigst ca 180 kr dagen per måned :klo:. Kanskje en uke senere, men trenger egentlig å se til alt en gang i uka og har lyst til å være der mer under blomstringen. Før hadde jeg ofte bilen ca to måneder på sommeren. 

Leit å høre  :klemmer: Ja skaff deg snart en ny Augusta i allefall så du får snust på de store blomstene i sommer! Sliter for tiden selv med flere ting :ler: 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Balkong-Augusta har jeg kontroll på i allefall, og minus et kjipt angrep av spinnmidd så lever hun :Nikke:

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...