Gå til innhold

Juballongen


Aldrisur

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

3 minutter siden, Rumle skrev:

Jaaaaaa! :jepp: :strix:

Aaaaaand he’s gonna start her UP!! :ler: :strix: 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, Rumle skrev:

:nigo:

:ler: Og da hjelper det ikke hvor på kloden hun er! 

Kanskje a land down under :lete: 

 

 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

1 time siden, Rumle skrev:

@Mynona Husker du hvor man skal klikke for å få tilbake tråder man har ignorert ved et uhell? :vetikke: 

Når du er på mine innlegg så er det en fane for ignorerte tråder. Huk av på den det gjelder og trykk på en eller annen knapp som dukker opp 😁

og halloooo forresten!

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 minutter siden, Mynona skrev:

Når du er på mine innlegg så er det en fane for ignorerte tråder. Huk av på den det gjelder og trykk på en eller annen knapp som dukker opp 😁

og halloooo forresten!

Åh! Da prøver jeg det! Tror noe er litt bakvendt på mobilen min kanskje, jeg er helt lost 😅 Men, klarer merkelig nok alltid å få ignorert nye tråder! 

Hallooooen ja! Hvordan går det i varmen?! Her i Bergen er det satt varmerekord med 33,3 grader! Yayyy! 😂

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det virket! Og hjelpe meg, jeg hadde mange flere tråder på ignore enn jeg trodde! Ikke rart jeg aldri finner igjen noe! :fnise:

Tuuuusen takk, My! :blomst:

Og tusen takk til @Frøkensina også, som ga omtrent det samme rådet for noen uker siden, jeg forsto ikke at de skulle plusses, jeg tenkte nok motsatt da, ellers hadde det nok funket! :)

 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det er hett her og! Litt deilig, men egentlig litt for varmt! Kunne vært noen grader kjøligere. 31 grader nå kl 21 på kvelden :sjokkert: 

Tomatplanta vokser i rekordfart da. 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

:vinke: Hei folkens! Jeg har baaaaaaaaaaaaaadet :mynona:Utrolig deilig :daane: Var 23-24 grader i vannet!

Så bra at My ga deg korrekte detaljer endelig da Rumle! 😅👍 Venter på mat :spise:

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, Frøkensina skrev:

:vinke: Hei folkens! Jeg har baaaaaaaaaaaaaadet :mynona:Utrolig deilig :daane: Var 23-24 grader i vannet!

Så bra at My ga deg korrekte detaljer endelig da Rumle! 😅👍 Venter på mat :spise:

OI. Så varmt?? I havet eller ferskvann?

Vi vasset med mini, dvs jeg fikk vann til midt på låret og hun på hele kroppen her om dagen, men det føltes kjøligere enn det.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

5 minutter siden, Mynona skrev:

Det er hett her og! Litt deilig, men egentlig litt for varmt! Kunne vært noen grader kjøligere. 31 grader nå kl 21 på kvelden :sjokkert: 

Tomatplanta vokser i rekordfart da. 

Herlig at tomatplantene trives i alle fall! :jepp:

1 minutt siden, Frøkensina skrev:

:vinke: Hei folkens! Jeg har baaaaaaaaaaaaaadet :mynona:Utrolig deilig :daane: Var 23-24 grader i vannet!

Så bra at My ga deg korrekte detaljer endelig da Rumle! 😅👍 Venter på mat :spise:

Du gjorde jo også det! :jepp: Det var jeg som forsto det feil (no surprise 😅)

Så deilig med bad 😍

Akkurat nå, Mynona skrev:

OI. Så varmt?? I havet eller ferskvann?

Vi vasset med mini, dvs jeg fikk vann til midt på låret og hun på hele kroppen her om dagen, men det føltes kjøligere enn det.

Mini er skikkelig veteran på glovarme somre nå etterhvert! 😅

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 minutter siden, Mynona skrev:

Det er hett her og! Litt deilig, men egentlig litt for varmt! Kunne vært noen grader kjøligere. 31 grader nå kl 21 på kvelden :sjokkert: 

Tomatplanta vokser i rekordfart da. 

En du kjøpte sant? Så bra! Alt har stått litt stille med mine sådde planter, de får nok opp giret nå! 28 i skyggen her nå synes det holder :daane:

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, Frøkensina skrev:

En du kjøpte sant? Så bra! Alt har stått litt stille med mine sådde planter, de får nok opp giret nå! 28 i skyggen her nå synes det holder :daane:

 

24 iskyggen her nå .. ogjegskal UT ogdrikke iiiiiiskald rosé! :nigo:

Inne er det sikkert 40 grader .. 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...