Gå til innhold

Juballongen


Aldrisur

Anbefalte innlegg

1 time siden, Frøkensina skrev:

Brr :fryser:sånn idag, iskalde føtter. God bedring til @FruN og @Mynona om dere er pjuskne enda :kaffekopp:

Takk :klem1: 

Jeg er ferdig med omgangssyken, og har fått den byttet med en irritert nerve i nakken/armen, et resultat av en mulig prolaps :dry: Smertestillende hjelper greit da :Nikke:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

1 time siden, FruN skrev:

Takk :klem1: 

Jeg er ferdig med omgangssyken, og har fått den byttet med en irritert nerve i nakken/armen, et resultat av en mulig prolaps :dry: Smertestillende hjelper greit da :Nikke:

Håper det ikke er prolaps da :unsure: Bra smertestillende hjelper! 

23 minutter siden, Mynona skrev:

Takk. Er frisk igjen heldigvis :) 

Så bra! :mynona:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg må få kjøpt meg brodder til skoa mine, jeg var ute å gikk nå og jeg fikk angst av å gå rundt ute i frykt for å falle på isen igjen, skal skaffe meg brodder så skarpe at jet knuser all is jeg trakker på

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Frøkensina skrev:

Håper det ikke er prolaps da :unsure: Bra smertestillende hjelper! 

Lurer på om det stemmer. Men det får bare gå seg til :) Passe på å be gubben om hjelp :ler: 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, FruN skrev:

Lurer på om det stemmer. Men det får bare gå seg til :) Passe på å be gubben om hjelp :ler: 

:jepp: Ja pass på å ikke overbelaste deg, om det blir verre så kan du jo sjekke med røntgen. Moderat belastning (litt gåing) og styrketrening var det jeg trengte når jeg hadde dobbel prolaps i ryggen. Vet ikke hvordan det er med nakken/armen spesifikt, men regner med det kan være lignende. 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

4 timer siden, Winza skrev:

Jeg må få kjøpt meg brodder til skoa mine, jeg var ute å gikk nå og jeg fikk angst av å gå rundt ute i frykt for å falle på isen igjen, skal skaffe meg brodder så skarpe at jet knuser all is jeg trakker på

De har noen bra brodder på enklere liv.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

55 minutter siden, Sola de skrev:

De har noen bra brodder på enklere liv.

Kan sjekke der :) Føler det er blitt verre nå, når jeg sitter på et sete, slik som i dag med kinosete og bilsete så gjorde det sykt vondt å skulle reise meg opp 😨 Skal ringe til legen i morgen og bestille time. Og ta litt Paracet, jeg har ikke tatt noen på en uke siden den dagen jeg falt fordi jeg liker ikke følelsen av å føle meg bedre for så å plutselig ha det likedan igjen. Men nå orker jeg ikke gitt, er grense for hvor lenge jeg orker å gå rundt med smerte 

Ellers så har jeg nettopp vært på kino med søskenbarn på en ny kino hvor setene er mjuke og behagelige med knapper for å justere og sette på varmen på setet. Så aquaman, veldig god film 😄 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

8 minutter siden, Winza skrev:

Kan sjekke der :) Føler det er blitt verre nå, når jeg sitter på et sete, slik som i dag med kinosete og bilsete så gjorde det sykt vondt å skulle reise meg opp 😨 Skal ringe til legen i morgen og bestille time. Og ta litt Paracet, jeg har ikke tatt noen på en uke siden den dagen jeg falt fordi jeg liker ikke følelsen av å føle meg bedre for så å plutselig ha det likedan igjen. Men nå orker jeg ikke gitt, er grense for hvor lenge jeg orker å gå rundt med smerte 

Ellers så har jeg nettopp vært på kino med søskenbarn på en ny kino hvor setene er mjuke og behagelige med knapper for å justere og sette på varmen på setet. Så aquaman, veldig god film 😄 

Røntgen :opplyser: 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei folkens... Stikker innom en tur for å fortelle at jeg etter mange måneder med skrivetørke faktisk har klart å skrive noe. Jeg digger dere og har tenkt å bruke dere som inspirasjon, hvis det er greit for ballongens brukere. :)

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

7 minutter siden, Fantastica skrev:

Hei folkens... Stikker innom en tur for å fortelle at jeg etter mange måneder med skrivetørke faktisk har klart å skrive noe. Jeg digger dere og har tenkt å bruke dere som inspirasjon, hvis det er greit for ballongens brukere. :)

Blir vi alle karakterer i en Days of our life lignende roman? 😄

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

2 minutter siden, Winza skrev:

Blir vi alle karakterer i en Days of our life lignende roman? 😄

Hvis det er det du tror det eneste jeg duger til...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

4 timer siden, Fantastica skrev:

Hei folkens... Stikker innom en tur for å fortelle at jeg etter mange måneder med skrivetørke faktisk har klart å skrive noe. Jeg digger dere og har tenkt å bruke dere som inspirasjon, hvis det er greit for ballongens brukere. :)

Fantastica: Herved gir jeg deg offisielt lov til å bruke meg... :sjokkbla: ...det har jeg aldri sagt til noen før. :ninja: 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...