Gå til innhold

Juballongen


Aldrisur

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

DARE

It’s coming up, it’s coming up, it’s coming up

It's dare
You've got to press it on you
You've just been thinking
That's what you do, baby
Hold it down, dare
       —————-
Jump with the moon and move it
Jump back and forth
It feels like you were there yourself work it out
6f81fbe081b2814bd40c1468e28360e9.gifece9ac0f55a8a234118597cf10ef478a.jpgc85540dc92bf7118e772bd1b0ae43c49.gif

 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Til alle dere fininger, goinger og raringer! :ninuskapus:

Nå har jeg lest ALT dere har skravlet i ballongen siden nyttår, og må bare få sagt at jeg er enig i alt dere skriver...:hoho:..at det var kjempekoselig å se @Frøkensinaigjen etter hennes lange "reise", og @Winza også selvfølgelig. :klemmer: Klem til dere og alle dere andre med. 

Ja, jeg har vært på en lang reise siden sist jeg var her, og i morgen så flyr jeg avgårde høyt oppi himmelblå igjen.:bond:

Dagene mine er ellers fylt med , oppgaver som gjøre at jeg ikke makter å sette meg ned å skrive her.

:blomst: Livet er en tidstyv! :Nikke: Men, dere er i tankene mine hver eneste dag. Jeg skal prøve å skrive mer når jeg kommer fram - i overimorgen eller noe sånt. Da blir det i såfall kluntete mobilskriving, men jeg skal prøve å få til noe. Vil jo ikke miste dere helt, men forstår dere dersom dere er lei av at jeg aldri er her inne. :cry3:

Jeg håper dere har det bra. Alle som en. grouphugg.gif.b9fba40511252089676f7eca6b09051f.gifGRUPPEKLEM!

 

 

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kan du gi ett hint hvor du skal hen? Uansett, tuuuusen takk for at du stikker innom! Så koselig å se deg :rodmer: Håper livet kan være bare kjempesnilt med deg under den blå himmelen 

:klemmer: 

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

5 minutter siden, Frøkensina skrev:

Kan du gi ett hint hvor du skal hen? Uansett, tuuuusen takk for at du stikker innom! Så koselig å se deg :rodmer: Håper livet kan være bare kjempesnilt med deg under den blå himmelen 

:klemmer: 

Jadda frøken, hint skal bli! :hoho:

Det begynner på t og slutter på d.

Og takk altså - jeg beordrer herved livet til å bli kjempesnilt for deg også. :hjerter_rundt:

4 minutter siden, Rumle skrev:

Aaaaaaaaaadriiiiiiii!!! :hoppendeglad:Så godt å se deg! :strix: Håper du får en fin tur hvor enn du er på vei :klemmer:

Ruuuuuuuumleeeeeeee!! Du er så trofast og fin. Takk, jeg tror dette skal bli en fin tur.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, Aldrisur skrev:

Jadda frøken, hint skal bli! :hoho:

Det begynner på t og slutter på d.

Og takk altså - jeg beordrer herved livet til å bli kjempesnilt for deg også. :hjerter_rundt:

Ruuuuuuuumleeeeeeee!! Du er så trofast og fin. Takk, jeg tror dette skal bli en fin tur.

:) Hvor lenge blir dere der? :)

 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

1 minutt siden, Rumle skrev:

Åh? Fortell :jepp:

 

Dit du tror :mynona: på kurs med professoren! 

Akkurat nå, Aldrisur skrev:

Jadda frøken, hint skal bli! :hoho:

Det begynner på t og slutter på d.

Og takk altså - jeg beordrer herved livet til å bli kjempesnilt for deg også. :hjerter_rundt:

Ruuuuuuuumleeeeeeee!! Du er så trofast og fin. Takk, jeg tror dette skal bli en fin tur.

:laugh: Øøy jeg klarte å ta det hintet :hoppendeglad:

OK kaptein, lover :opplyser:

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, Rumle skrev:

:) Hvor lenge blir dere der? :)

 

Vel tre uker Rumle. 

Vi snakkes mer etter hvert. Jeg er dødssliten etter helg med unger, pakking, middager til store og små. Klage, klage og syte litt....:ler:

Ha det fint og håper dere vil fortsette  skravle i ballongen mens jeg er borte. :strix:

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, Aldrisur skrev:

Vel tre uker Rumle. 

Vi snakkes mer etter hvert. Jeg er dødssliten etter helg med unger, pakking, middager til store og små. Klage, klage og syte litt....:ler:

Ha det fint og håper dere vil fortsette  skravle i ballongen mens jeg er borte. :strix:

Det gjør vi nok! 😊

Kooos deg masse! :klemmer:

 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...