Gå til innhold

Juballongen


Aldrisur

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Akkurat nå, Rumle skrev:

Ser sånn ut :jepp:

 

:laugh: Hjelp! Men siden jeg ikke har noen kjæledyr så føles det som jeg får mye ro og hygge med fuglene :sjenert: 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

8 minutter siden, Frøkensina skrev:

:laugh: Hjelp! Men siden jeg ikke har noen kjæledyr så føles det som jeg får mye ro og hygge med fuglene :sjenert: 

Ikke sant? Utrolig mye selskap med de :)

 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, Rumle skrev:

Ikke sant? Utrolig mye selskap med de :)

 

:jepp:  Bare det blir vår kan jeg bli en gal hagedame også :mynona:

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

I år skal jeg ha minst mulig planteprosjekter, er nødt til å fokusere mest på vedlikehold og den slags oppgaver. Så minst mulig fristing, takk :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:ler: Blir du med eller? Forresten jeg er imponert over all lesingen din! Jeg vil også klare det, samtidig så har jeg dette havarerte studiet jeg burde lese på :unsure:

Akkurat nå, Rumle skrev:

I år skal jeg ha minst mulig planteprosjekter, er nødt til å fokusere mest på vedlikehold og den slags oppgaver. Så minst mulig fristing, takk :ler:

:laugh: 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, Frøkensina skrev:

:ler: Blir du med eller? Forresten jeg er imponert over all lesingen din! Jeg vil også klare det, samtidig så har jeg dette havarerte studiet jeg burde lese på :unsure:

:laugh: 

:fnise:

 

Jaaaaa, er i en skikkelig god leseperiode for tiden! Veldig glad for det, etter mange år hvor jeg har slitt mye med å finne tilbake til en god flyt i det :jepp:

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Akkurat nå, Rumle skrev:

:fnise:

 

Jaaaaa, er i en skikkelig god leseperiode for tiden! Veldig glad for det, etter mange år hvor jeg har slitt mye med å finne tilbake til en god flyt i det :jepp:

Kjempebra og koselig å høre! :klemmer: Det er det jeg gjerne vil også :jepp: 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, Rumle skrev:

Jupp :ler:

Du klarer ikke å lure meg der selv om du prøver å lure deg selv :ler: Men, jeg håper også at du får til vedlikeholdsprosjektene m.m. det er neimen ikke bara bare!

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, Frøkensina skrev:

Kjempebra og koselig å høre! :klemmer: Det er det jeg gjerne vil også :jepp: 

Håper du finner ut av det også! :klemmer:

Hvordan går det med studiet, skal du ta noe opp igjen?

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Akkurat nå, Frøkensina skrev:

Du klarer ikke å lure meg der selv om du prøver å lure deg selv :ler: Men, jeg håper også at du får til vedlikeholdsprosjektene m.m. det er neimen ikke bara bare!

Haha får ikke helt til å lure meg selv heller :laugh: Men, jeg må! Har så mye som må ordnes :bond:

 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

18 minutter siden, Rumle skrev:

Håper du finner ut av det også! :klemmer:

Hvordan går det med studiet, skal du ta noe opp igjen?

:klemmer: 

Har enda ikke blitt kastet ut av masteren så jeg må jo prøve iallefall å begynne og skrive på oppgaven! Er ikke heelt sikker på at jeg ikke er kastet ut, må få tak i legemelding neste uke så jeg kan prøve å melde meg opp med lav progresjon. Det er også et kurs med én bitteliten Italiatur jeg virkelig har lyst til å dra på denne våren :ninuskapus:

20 minutter siden, Rumle skrev:

Haha får ikke helt til å lure meg selv heller :laugh: Men, jeg må! Har så mye som må ordnes :bond:

 

:fnise: 

19 minutter siden, Rumle skrev:

Skal ha maks en vinduskarm med sådde blomster :opplyser: Såååå det blir hardt å velge :ler:

Det klarer du! :hoppe: 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...