Gå til innhold

Juballongen


Aldrisur

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Annonse

Nå har vi sett 2 episoder @Rumle. Lurer på hvilke karakterer du ikke likte de første episodene :ler:  Også lurer jeg på hvorfor de røyker så mye de i de hvite klærne.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

46 minutter siden, Mynona skrev:

Nå har vi sett 2 episoder @Rumle. Lurer på hvilke karakterer du ikke likte de første episodene :ler:  Også lurer jeg på hvorfor de røyker så mye de i de hvite klærne.

Hah! Ja, den er ganske forvirrende i starten, men du forstår snart mer :jepp:

Jeg klarte nesten ikke se mer pga. presten :laugh: men, det er jo ikke sikkert dere finner han like irriterende, så det er jo nesten dumt å si det :PFaren til politien også! :blink: Men, husker ikke om han er introdusert så tidlig?

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg husker ikke noen prest... :klo:  Hvis ikke du mener han afroamerikanern som virker litt gæærn :ler:  Og faren traff vi så vidt nå på slutten av episode 2. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, Mynona skrev:

Jeg husker ikke noen prest... :klo:  Hvis ikke du mener han afroamerikanern som virker litt gæærn :ler:  Og faren traff vi så vidt nå på slutten av episode 2. 

Er det sant? Matthew? Veldig intens type? Vel frykt ikke, du finner snart ut mer om han :ler:

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, Rumle skrev:

Er det sant? Matthew? Veldig intens type? Vel frykt ikke, du finner snart ut mer om han :ler:

 

Nei, kanskje han kommer neste episode... Wayne var han gæærne.  Da får vi se hvor irriterende vi synes denne Matthew er. Foreløpig mest irriterende var etter første episode hvor vi synes to av damene så så kjent ut. Også fant vi at vi måtte google og at det var Liv Tyler og hun som har spilt i judging Amy, Grays (som jeg aldri har sett på) og Private Practice. Da fikk vi roet oss litt ned med det hvertfall :P 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, Mynona skrev:

Nei, kanskje han kommer neste episode... Wayne var han gæærne.  Da får vi se hvor irriterende vi synes denne Matthew er. Foreløpig mest irriterende var etter første episode hvor vi synes to av damene så så kjent ut. Også fant vi at vi måtte google og at det var Liv Tyler og hun som har spilt i judging Amy, Grays (som jeg aldri har sett på) og Private Practice. Da fikk vi roet oss litt ned med det hvertfall :P 

Jaa! Jeg så Judging Judy! Elsket den serien! Var helt rart å se henne i denne! 

Wayne ja! :blink: Han er bra spesiell også!

Skjer så utrolig mye i denne serien at det er vanskelig å huske detaljer fra starten merker jeg! :laugh: 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Etter jeg spiste en Stangekylling stekt etter oppskrifta på pakken igår, så har jeg ikke hatt matlyst da den var akkurat for lite stekt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Dårlig stekt høne er ikke bra @Severus.

Siste kveld på denne fantastiske øya. I morgen flyr vi til Bangkok hvor vi skal møte sønnen som er på forretningsreise. Blir der i fire dager før vi beveger oss videre til Dubai. 

Jeg kunne ha skrevet en hel bok om alle de rare og spesielle menneskene vi har møtt, men tror jeg venter til skriveredskapet mitt er venn med meg. 

Håper dere har det fint og lurer på hvor det har blitt av @Lille Lerke

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

9 minutter siden, Aldrisur skrev:

Dårlig stekt høne er ikke bra @Severus.

Siste kveld på denne fantastiske øya. I morgen flyr vi til Bangkok hvor vi skal møte sønnen som er på forretningsreise. Blir der i fire dager før vi beveger oss videre til Dubai. 

Jeg kunne ha skrevet en hel bok om alle de rare og spesielle menneskene vi har møtt, men tror jeg venter til skriveredskapet mitt er venn med meg. 

Håper dere har det fint og lurer på hvor det har blitt av @Lille Lerke

Vi gleder oss til å høre! :jepp:

Ja, hvor har lerke-fluflen blitt av? :vetikke:

God tur videre, aldri! :klemmer:

 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

 

1 time siden, Rumle skrev:

Vi gleder oss til å høre! :jepp:

Ja, hvor har lerke-fluflen blitt av? :vetikke:

God tur videre, aldri! :klemmer:

 

Haha jaaaa! 

Takk Rumlemor, jeg skal gjøre så godt jeg kan. Klem. 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Nyt siste kvelden. Eller.. dere er kanskje ferdig med kvelden allerede dere :klo:  Men kos dere i Bangkok da! :jepp:  

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 timer siden, Aldrisur skrev:

Dårlig stekt høne er ikke bra @Severus.

Siste kveld på denne fantastiske øya. I morgen flyr vi til Bangkok hvor vi skal møte sønnen som er på forretningsreise. Blir der i fire dager før vi beveger oss videre til Dubai. 

Jeg kunne ha skrevet en hel bok om alle de rare og spesielle menneskene vi har møtt, men tror jeg venter til skriveredskapet mitt er venn med meg. 

Håper dere har det fint og lurer på hvor det har blitt av @Lille Lerke

:vinke:

Liten fugl melder seg til @Aldrisur over. 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, Rumle skrev:

Der hgar vi fluflen jo :) Alt vel?

Fluffen har det bedre nå. 

Var ute i går og kjøpte en del klær. :ler:  En flufle (hva er det for en skapning?) Med langbukser og genser? :daane:

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...