Gå til innhold

Juballongen


Aldrisur

Anbefalte innlegg

1 minutt siden, Frøkensina skrev:

:strix: Tror det, de står og stivner på balkongen nå. Har laget i tre kopper med hyssing i midten og litt i en melkekartong som jeg skal klippe «vindu» til.

Så bra!! Imponert! :jepp: 

Det tipper jeg fuglene blir også! :ninuskapus:

 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

3 minutter siden, Rumle skrev:

The Leftovers! :jepp:

Det var det ja! Da skal jeg lete litt mer i den uforståelige menyen. 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, Rumle skrev:

Så bra!! Imponert! :jepp: 

Det tipper jeg fuglene blir også! :ninuskapus:

 

Håper det! Det var veldig lett egentlig, bare litt hakking av mandler og solsikkekjerner (mulig man ikke må hakke de) og så blandet jeg inn resten rett fra pakkene. Havregryn, rosiner og sammalt mel. 

Så nå skal jeg skjemme bort de søte skittklumpene :ler:  Skulle ønske man kunne hus-trene de. 

 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, Mynona skrev:

Det var det ja! Da skal jeg lete litt mer i den uforståelige menyen. 

Håper du liker den! Jeg ga nesten opp etter de første episodene (pga av et par irriterende karakterer), men glad jeg holdt ut, likte den bare mer og mer etter det :jepp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, Frøkensina skrev:

Håper det! Det var veldig lett egentlig, bare litt hakking av mandler og solsikkekjerner (mulig man ikke må hakke de) og så blandet jeg inn resten rett fra pakkene. Havregryn, rosiner og sammalt mel. 

Så nå skal jeg skjemme bort de søte skittklumpene :ler:  Skulle ønske man kunne hus-trene de. 

 

Så gøy!! :strix:

Fant du oppskrift på nett?

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

8 minutter siden, Mynona skrev:

Det var det ja! Da skal jeg lete litt mer i den uforståelige menyen. 

Jeg har også get, mange kanaler er jo helt ubrukelige og kan godt bytte de ut, men de har sikkert lite med poeng. Fortsatt sur for at de plutselig fjernet animal planet, jeg er ganske treig til å ordne noe med tv’en :ler: 

Endret av Frøkensina
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

1 minutt siden, Rumle skrev:

Så gøy!! :strix:

Fant du oppskrift på nett?

Ja har lest litt her og der, men brukte sånn ca. moseplassen sin :jepp: Har ikke kjøkkenvekt så det ble på øyemål og kunne kanskje hatt mer oppi siden fettet har flytt opp til overflaten, men tror ikke det gjør noe. Heller litt ekstra til å binde det sammen enn for lite tenkte jeg.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 minutter siden, Rumle skrev:

Håper du liker den! Jeg ga nesten opp etter de første episodene (pga av et par irriterende karakterer), men glad jeg holdt ut, likte den bare mer og mer etter det :jepp:

Jeg fant den! Så da skal jeg teste første episode :jepp: 

3 minutter siden, Frøkensina skrev:

Jeg har også get, mange kanaler er jo helt ubrukelige og kan godt bytte de ut, men de har sikkert lite med poeng. Fortsatt sur for at de plutselig fjernet animal planet, jeg er gankse treig til å ordne noe med tv’en :ler: 

Den boksen vi har har en fjernkontroll som er helt ubrukelig. Vi må gjennom en laaaang meny hver gang vi skal finne noe nytt å se på, for det er ikke knapper som tar oss direkte til TV guiden f.eks. Så teit :rolleyes: 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, Mynona skrev:

Jeg fant den! Så da skal jeg teste første episode :jepp: 

Den boksen vi har har en fjernkontroll som er helt ubrukelig. Vi må gjennom en laaaang meny hver gang vi skal finne noe nytt å se på, for det er ikke knapper som tar oss direkte til TV guiden f.eks. Så teit :rolleyes: 

Så guideknappen virker ikke? Jeg synes faktisk de hadde bedre oversikt over programmer/kanaler på et av de eldre systemene deres. Nå skal vel alle boksene byttes ut snart igjen så kanskje det blir enda noe nyttt? :ler: Kos deg med HBO! Har litt lyst på det :sjenert: 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 minutter siden, Frøkensina skrev:

Ja har lest litt her og der, men brukte sånn ca. moseplassen sin :jepp: Har ikke kjøkkenvekt så det ble på øyemål og kunne kanskje hatt mer oppi siden fettet har flytt opp til overflaten, men tror ikke det gjør noe. Heller litt ekstra til å binde det sammen enn for lite tenkte jeg.

Høres bra ut! :jepp: Du får reine fugleinvasjonen når dette blir kjent :laugh:

 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, Frøkensina skrev:

Så guideknappen virker ikke? Jeg synes faktisk de hadde bedre oversikt over programmer/kanaler på et av de eldre systemene deres. Nå skal vel alle boksene byttes ut snart igjen så kanskje det blir enda noe nyttt? :ler: Kos deg med HBO! Har litt lyst på det :sjenert: 

Jeg har ingen sånn knapp. Jeg har bare Hjem og Tilbake. I tillegg til tall, volum og piler til 4 kanter. Så jeg må trykke på Hjem hver gang og trykke meg gjennom hele menyen for å komme til TV guiden :rolleyes:  Teit opplegg. Skal de byttes? Vi har jo akkurat fått denne :ler: 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, Rumle skrev:

Høres bra ut! :jepp: Du får reine fugleinvasjonen når dette blir kjent :laugh:

 

:ninja:  

Blir spennende :laugh: Håper det blir hyggelig og ingen Hitchcock oppfølger! 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, Mynona skrev:

Jeg har ingen sånn knapp. Jeg har bare Hjem og Tilbake. I tillegg til tall, volum og piler til 4 kanter. Så jeg må trykke på Hjem hver gang og trykke meg gjennom hele menyen for å komme til TV guiden :rolleyes:  Teit opplegg. Skal de byttes? Vi har jo akkurat fått denne :ler: 

Det høres veldig merkelig ut, høres ut som du har en fjernkontroll fra urtiden i get :ler: Har hatt denne fjernkontrollen ganske lenge nå :klo: Om du ikke vet det så lønner det seg å bytte boks direkte med get (eventuelt getreperatørene) istedet for steder som elkjøp o.l. Fikk vite det av en av dem som var her sist (i høst) at de fra andre steder som regel er (godt) brukte. Ble fortalt at det snart kommer en helt annen type boks.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

6 minutter siden, Frøkensina skrev:

:ninja:  

Blir spennende :laugh: Håper det blir hyggelig og ingen Hitchcock oppfølger! 

:laugh:

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, Rumle skrev:

:laugh:

Håper ikke skjæra stikker av med alt :bond: Men jeg må legge en på bakken i kassen for trostene og spurvene. Kan feste den litt med å tre løkken gjennom en blomsterpinne :jepp: Synes de burde bli kjempepopulære, er jo skikkelig luksussnaddermat :mynona: 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, Frøkensina skrev:

Håper ikke skjæra stikker av med alt :bond: Men jeg må legge en på bakken i kassen for trostene og spurvene. Kan feste den litt med å tre løkken gjennom en blomsterpinne :jepp: Synes de burde bli kjempepopulære, er jo skikkelig luksussnaddermat :mynona: 

Spørs om det holder, skjærene er noen luringer som får tak i det meste :ler:

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Leste du om kråker og skjærer som stikker av med lysene på gravplasser? De som inneholder talg altså. De har funnet ut at hvis de tar tak i ett lys og flyr opp og slepper de ned over feks parkeringsplassen, så knuser det de står i, slik at de kan spise talgen :blink:

Endret av Rumle
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 minutter siden, Rumle skrev:

Spørs om det holder, skjærene er noen luringer som får tak i det meste :ler:

 

Det er sant :ler: Skulle nok hatt en meisebollemater, men vi får håpe de mindre får tak i noe også. Anbefaler deg å prøve, var veldig lett å smelte delfiafett og røre alt sammen. Burde ha vært på plantasjen eller lignende for litt billigere nøtter/frø om man skal lage mye da. Ble litt sånn flottenfeiersk med dyre økologiske solsikkekjerner etc! 

Endret av Frøkensina
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, Frøkensina skrev:

Det er sant :ler: Skulle nok hatt en meisebollemater, men vi får håpe de mindre får tak i noe også. Anbefaler deg å prøve, var veldig lett å smelte delfiafett og røre alt sammen. Burde ha vært på plantasjen eller lignende for litt billigere nøtter/frø om man skal lage mye da. Ble litt sånn flottenfeiersk med dyre økologiske solsikkekjerner etc! 

Fest for fuglene med andre ord! :ninuskapus:

Ja, jeg må få prøvd det jeg også! Har stått på lista lenge nok! :P

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, Rumle skrev:

Leste du om kråker og skjærer som stikker av med lysene på gravplasser? De som inneholder talg altså. De har funnet ut at hvis de tar tak i ett lys og flyr opp og slepper de ned over feks parkeringsplassen, så knuser det de står i, slik at de kan spise talgen :blink:

Jøss, de er skikkelig oppfinnsomme! Men håper de har vett til å ikke spise parafinbaserte lys, det er jo det de fleste er laget av. 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...