Gå til innhold

Juballongen


Aldrisur

Anbefalte innlegg

Man kommer enda lengre nord enn jeg bor, til og med Tromsø er mer nord. Men jeg skal i 80 års dag i Finnmark.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

7 timer siden, Severus skrev:

Man kommer enda lengre nord enn jeg bor, til og med Tromsø er mer nord. Men jeg skal i 80 års dag i Finnmark.

Ha en fin tur :)

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ha en fin tur fra meg også @Severus og håper du bare hadde ongansyke eller noe annet uskyldig. 

God tur til @Roadrunner også.  Det høres fantastisk ut med en tur til Karibien nå 

Det er tid for middag her gos meg, men prøver meg litt inn på her senere i kveld 

Klem til alle sammen! 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 minutter siden, Aldrisur skrev:

Ha en fin tur fra meg også @Severus og håper du bare hadde ongansyke eller noe annet uskyldig. 

Er dette Aldris forsøk på å snakke dialækt fra finnmark-ish?  "Æ e sjuk! Kor har du ondt? I ongan..."  :fnise: 

Jeg har en grufullt lett tilgjengelig dum humor i dag og ber om omforladelse for alt...ut dagen og kvelden med,
for det kommer til å begås en del tull og tøys i dag jah. :laugh: 

God reise og opphold til @Severus , @Roadrunner og fremdeles til @Aldrisur...våre trofaste korrespondenter 
plassert i utland og innland. Og Rumle også...trygt plassert i posen sin. :fnise: 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tusen takk for fine ønsker om god tur :strix:

Nærmer seg virkelig nå, og fuggel'n gleder seg stort! Litt stabile varmegrader og ei solid dose sol blir godt for kropp og sjel kjenner jeg :jepp:

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

13 minutter siden, Hoppetaujenta skrev:

Er dette Aldris forsøk på å snakke dialækt fra finnmark-ish?  "Æ e sjuk! Kor har du ondt? I ongan..."  :fnise: 

Jeg har en grufullt lett tilgjengelig dum humor i dag og ber om omforladelse for alt...ut dagen og kvelden med,
for det kommer til å begås en del tull og tøys i dag jah. :laugh: 

God reise og opphold til @Severus , @Roadrunner og fremdeles til @Aldrisur...våre trofaste korrespondenter 
plassert i utland og innland. Og Rumle også...trygt plassert i posen sin. :fnise: 

:vinke::ler:

 

 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 minutter siden, Roadrunner skrev:

Tusen takk for fine ønsker om god tur :strix:

Nærmer seg virkelig nå, og fuggel'n gleder seg stort! Litt stabile varmegrader og ei solid dose sol blir godt for kropp og sjel kjenner jeg :jepp:

Gooooood tur til deg, ja! :hoppendeglad:

 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

19 timer siden, Angeleye skrev:

Hans Petter Nygård-Hansen er på Ekko sin podcast og snakker om Vixen og "bloggkrigen" :fnise:

Hakke peiling på hvordan dette innlegget kom inn her. Sorry Angeles,  men klarte ikke å få det bort. 

3 timer siden, Rumle skrev:

:klemmer: kos deg!

 

Det har jeg gjort Rulle,  spist Sea bass-filet, drukket hvitvin med kaffe og ostekake til dessert. Slanke seg er en fin bil. 😄

3 timer siden, Hoppetaujenta skrev:

Er dette Aldris forsøk på å snakke dialækt fra finnmark-ish?  "Æ e sjuk! Kor har du ondt? I ongan..."  :fnise: 

Jeg har en grufullt lett tilgjengelig dum humor i dag og ber om omforladelse for alt...ut dagen og kvelden med,
for det kommer til å begås en del tull og tøys i dag jah. :laugh: 

God reise og opphold til @Severus , @Roadrunner og fremdeles til @Aldrisur...våre trofaste korrespondenter 
plassert i utland og innland. Og Rumle også...trygt plassert i posen sin. :fnise: 

Mobil og lange ord er min fiende nr.  en om dagen. 😉😌

3 timer siden, Roadrunner skrev:

Tusen takk for fine ønsker om god tur :strix:

Nærmer seg virkelig nå, og fuggel'n gleder seg stort! Litt stabile varmegrader og ei solid dose sol blir godt for kropp og sjel kjenner jeg :jepp:

Det har du sannelig fortjent. Tidlig opp på jobb hver eneste dag. Skal tenke på deg. 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er bare fornøyelig med lange morsomhetsord, så slå deg bare løs, Aldri. :laugh: 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, Aldrisur skrev:

---

Det har jeg gjort Rulle,  spist Sea bass-filet, drukket hvitvin med kaffe og ostekake til dessert. Slanke seg er en fin bil. 😄

---

:jolie:

 

:laugh:

 

Høres ut som dere har det bra! :ninuskapus:

Endret av Rumle
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

1 time siden, Rumle skrev:

:jolie::laugh:

...men jeg syns virkelig den var veldig morsom jeg...Rullemor. :skratte:

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

24 minutter siden, Hoppetaujenta skrev:

...men jeg syns virkelig den var veldig morsom jeg...Rullemor. :skratte:

Ja, det gjorde du vel :hoho:

 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

@Rumle Hva het den serien på HBO som du anbefalte igjen? Jeg har en del hjemme alene kvelder nå. Vi har fått ny getbox og da har vi bestilt HBO Nordic på den. Kosta 40 poeng til og med. Ikke det at jeg finner den igjen på Get boxen da :klo: 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, Rumle skrev:

Hurra! :hoppe:

Gikk det bra? :)

 

:strix: Tror det, de står og stivner på balkongen nå. Har laget i tre kopper med hyssing i midten og litt i en melkekartong som jeg skal klippe «vindu» til.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, Mynona skrev:

@Rumle Hva het den serien på HBO som du anbefalte igjen? Jeg har en del hjemme alene kvelder nå. Vi har fått ny getbox og da har vi bestilt HBO Nordic på den. Kosta 40 poeng til og med. Ikke det at jeg finner den igjen på Get boxen da :klo: 

The Leftovers! :jepp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...