Gå til innhold

Juballongen


Aldrisur

Anbefalte innlegg

Det er iskald vind og nysnø så de burde være sultne alle sammen :vetikke: Men det blir sikkert mer liv etterhvert, jeg vet jo at de er laget av ferske gode ingredienser i allefall.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

1 minutt siden, Rumle skrev:

:ninuskapus:

 

Er du sikker på at det er plass til at svarttrosten kan sitte å spise der? 

Jeg har lagt en stor meisebolle til svarttrostene og spurvene nede i kassen fordi de ikke klarer å spise på det som henger. Har lagt den blant brødsmulene de pleier å få der, dandert med rosiner og noen solsikkefrø samt at det fortsatt er brødsmuler rundt! :fnise: 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, de trenger kanskje bare litt tid til å bli trygg på at det ikke er en skummel felle du har laget for å fange de? 

:fnise:

 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, Frøkensina skrev:

Jeg har lagt en stor meisebolle til svarttrostene og spurvene nede i kassen fordi de ikke klarer å spise på det som henger. Har lagt den blant brødsmulene de pleier å få der, dandert med rosiner og noen solsikkefrø samt at det fortsatt er brødsmuler rundt! :fnise: 

:ninuskapus::laugh:

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Øh det ble litt smør på flesk :laugh: jeg unnskylder meg herved resten av dagen med at hjernen ikke er helt på plass pga søvnmangel :opplyser: 

Endret av Frøkensina
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, Rumle skrev:

Ja, de trenger kanskje bare litt tid til å bli trygg på at det ikke er en skummel felle du har laget for å fange de? 

:fnise:

 

:laugh: 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

2 minutter siden, Frøkensina skrev:

Øh det ble litt smør på flesk :laugh: jeg unnskylder meg herved resten av dagen med at hjernen ikke er helt på plass pga søvnmangel :opplyser: 

Sånt meter vi ikke her! :laugh:

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ååå @Frøkensinadu er en sann fuflevenn.  Fugler er interessante skapninger på denne jord.  Her er det et yrende fugleliv med fugler i alle størrelser og farger  jeg kan ikke navnene på dem men kjenner de ulike syngelydene deres nå. 

Ekornes er bittesmå her, små som mus med buskete haler.  Duene er også bittesmå. 

Unnskyld Rulle for det tåpelige navnet jeg gå deg sist.  Pfft.. Ingen Rulle har bærer vel en elegant bærepose som hodepryd. Det er det bare Rumler som gjør. 

Håper tannlegen er snill med deg Frøkensina. 

Her er det straks natta  

Ha en fin fredagskveld og jeg haaaater å skrive på Denne teite mobilen. 😆

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Akkurat nå, Aldrisur skrev:

Ååå @Frøkensinadu er en sann fuflevenn.  Fugler er interessante skapninger på denne jord.  Her er det et yrende fugleliv med fugler i alle størrelser og farger  jeg kan ikke navnene på dem men kjenner de ulike syngelydene deres nå. 

Ekornes er bittesmå her, små som mus med buskete haler.  Duene er også bittesmå. 

Unnskyld Rulle for det tåpelige navnet jeg gå deg sist.  Pfft.. Ingen Rulle har bærer vel en elegant bærepose som hodepryd. Det er det bare Rumler som gjør. 

Håper tannlegen er snill med deg Frøkensina. 

Her er det straks natta  

Ha en fin fredagskveld og jeg haaaater å skrive på Denne teite mobilen. 😆

:laugh: Så herlig når du skriver på den mobilen! :ler: Fufler og Rulle :ninuskapus:

Høres deilig ut med tropisk dyreliv, godt at du koser deg! :rodmer: Har en veldig fin tannlege ja :jepp: 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, Rumle skrev:

Fuflevennen Frøkensina og enda mer Rulle!!? 

:hoho:

Åhhh du er skjønn aldri!!! :strix:

 

:hoho: Veldig enig! :ler::strix: 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Akkurat nå, Rumle skrev:

Bittelille Ekornes ... De må visst satse på bedre markedsføring i utlandet :laugh:

:hoho: 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...