Rumle Skrevet 30. juni 2018 #37941 Del Skrevet 30. juni 2018 Akkurat nå, Aldrisur skrev: Nå tusler jeg i seng .. sov godt, moffelille 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Aldrisur Skrevet 30. juni 2018 Forfatter #37942 Del Skrevet 30. juni 2018 Akkurat nå, Rumle skrev: Nå tusler jeg i seng .. sov godt, moffelille Jeg følger etter deg. Sov godt du også Rumletumle. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sola de Skrevet 1. juli 2018 #37943 Del Skrevet 1. juli 2018 12 timer siden, Rumle skrev: Se her; http://dodoposters.com/poster-gallery/buy-lemons-lemonade-lemon-maid/ Kanskje de får de inn igjen? Jeg tok bare bildet her, blåste det opp og skrev det ut på akvarellpapir 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 1. juli 2018 #37944 Del Skrevet 1. juli 2018 Oppdaget i alle fall at denne plassen har halv pris på postere bittelitt til. De har andre retro-ting der også og massevis av andre fine postere og annet som en kan pynte opp i alle rom med. http://www.allposters.no/gallery.asp?startat=%2Fgetthumb.asp&txtSearch=limonade&CID=F293BB11F0A447F8B5A911657998C5C6&SSK=limonade 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Severus Skrevet 1. juli 2018 #37945 Del Skrevet 1. juli 2018 Har vært på Joker idag 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rumle Skrevet 1. juli 2018 #37946 Del Skrevet 1. juli 2018 Nam! Kjøpte du jordbær? 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Severus Skrevet 1. juli 2018 #37947 Del Skrevet 1. juli 2018 Ja, kjøpte boksen på bildet 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rumle Skrevet 1. juli 2018 #37948 Del Skrevet 1. juli 2018 Akkurat nå, Severus skrev: Ja, kjøpte boksen på bildet Kos deg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Severus Skrevet 1. juli 2018 #37949 Del Skrevet 1. juli 2018 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 1. juli 2018 #37950 Del Skrevet 1. juli 2018 Fyttikatta så godt det ser ut! Jeg unner deg alt sammen, for Severus skal ha det bra! P.s. merk dere at i denne mnd kommer det en fredag den trettende. Så tørt som det blir til da, skulle det ikke forundre meg om gressbrannene popper opp snart. Ikke utsikter til en eneste dråpe regn her hvor jeg bor. Dette er en veldig rar sommer syns jeg. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mynona Skrevet 1. juli 2018 #37951 Del Skrevet 1. juli 2018 På 30.6.2018 den 16.54, Rumle skrev: Har du smakt denne Hoppen? Den er så god! Absolutt det beste å drikke i varmen. Med masse is i kannen. Og helst litt mindre enn 1 liter vann per pose. Seriøst noe av det beste jeg vet om. Kan ikke ha det i hus Jeg så etter den på kiwi for et par uker siden men fant ikke. Lurte på om de hadde gått ut av produksjon for jeg har ikke kjøpt de på flere år. Den med mango er god synes jeg 17 timer siden, Aldrisur skrev: Limonade Lemonade Lemen Lemmet! Det er skikkelig godt med kald, syrlig drikke i varmen. Jeg har akkurat blandet meg en G&T og skal bruke resten av kvelden/natten til å slappe av og hygge meg. Kom akkurat hjem etter en slitsom men morsom dag. Vi har tenkt til å overraske junior m/frue når de kommer hjem fra ferie. De har en terrasse på ca 80 kvm. som skriker etter oljebeis. Men de får jo aldri tid til å olje selv, så nå har vi brukt en halv dag på å finne rett oljebeis, luske rundt i deres garasje for å finne hageslange, vaske terrassen, vente i tre timer på at den skulle tørke, og nå er vi akkurat ferdige med å olje nesten halvparten. For en jobb! For ikke å snakke om alle hagemøbler, blomsterpotter og diverse uteleker som skulle flyttes på. Men, vi har jo valgt dette selv, så nå er det bare å gjennomføre. Håper ikke han vet hvem jeg er på KG, da blir det jo ingen overraskelse. Nei, trukke han veit hva KG er en gang jeg. Fin plakat og fine dere. Så snille dere er!! Heldige junior! 3 timer siden, Severus skrev: Har vært på Joker idag Nam!! Jeg kunne levd på jordbær tror jeg! 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Aldrisur Skrevet 1. juli 2018 Forfatter #37952 Del Skrevet 1. juli 2018 11 minutter siden, Hoppetaujenta skrev: Fyttikatta så godt det ser ut! Jeg unner deg alt sammen, for Severus skal ha det bra! P.s. merk dere at i denne mnd kommer det en fredag den trettende. Så tørt som det blir til da, skulle det ikke forundre meg om gressbrannene popper opp snart. Ikke utsikter til en eneste dråpe regn her hvor jeg bor. Dette er en veldig rar sommer syns jeg. Det kan minne om det vi kalte *global oppvarming* kanskje - i hvert fall her i sør? 1 minutt siden, Mynona skrev: Jeg så etter den på kiwi for et par uker siden men fant ikke. Lurte på om de hadde gått ut av produksjon for jeg har ikke kjøpt de på flere år. Den med mango er god synes jeg Så snille dere er!! Heldige junior! Nam!! Jeg kunne levd på jordbær tror jeg! Åh, Severus frister oss! Nå fikk jeg lyst på alt som har med jordbær å gjøre. Ja, vi er snille. Men det er jammenimeg *barna* våre mot oss også. Håper du står han av i varmen My, og at lllejenta ikke plages av den. Torsdag er det ventet 30++ her. 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 1. juli 2018 #37953 Del Skrevet 1. juli 2018 (endret) Dobbelt opp. Endret 1. juli 2018 av Hoppetaujenta 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 1. juli 2018 #37954 Del Skrevet 1. juli 2018 2 minutter siden, Aldrisur skrev: Det kan minne om det vi kalte *global oppvarming* kanskje - i hvert fall her i sør? Håper det kommer en til neste år som snur om på den trusselen. Veeeel...her trengs avkjøling og jeg serverer vannbakkels med krem og jordbær i hvit sjokolade... Rett fra kjølerommet. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Aldrisur Skrevet 1. juli 2018 Forfatter #37955 Del Skrevet 1. juli 2018 2 minutter siden, Hoppetaujenta skrev: Håper det kommer en til neste år som snur om på den trusselen. Veeeel...her trengs avkjøling og jeg serverer vannbakkels med krem og jordbær i hvit sjokolade... Rett fra kjølerommet. Også rett i fra kjølerommet da gitt.... Takk, du er ei snill Hoppe du. Jeg venter på at sola skal bli litt kjøligere. Det blir å reise en halvtimes tid og så skal det oljes litt i kveld også. Jeg forstår det ikke, men er støl i rumpen etter økta i går. Tenk at man bruker muskler der når man oljer en platting? 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 1. juli 2018 #37956 Del Skrevet 1. juli 2018 Hadde vært artig å sitte inni en bærbar, naturtro stor busk og studere utførelsen gitt.... ( ) 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Aldrisur Skrevet 1. juli 2018 Forfatter #37957 Del Skrevet 1. juli 2018 3 minutter siden, Hoppetaujenta skrev: Hadde vært artig å sitte inni en bærbar, naturtro stor busk og studere utførelsen gitt.... ( ) Bærbar busk kan du være sjøl! 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mynona Skrevet 1. juli 2018 #37958 Del Skrevet 1. juli 2018 47 minutter siden, Aldrisur skrev: Det kan minne om det vi kalte *global oppvarming* kanskje - i hvert fall her i sør? Åh, Severus frister oss! Nå fikk jeg lyst på alt som har med jordbær å gjøre. Ja, vi er snille. Men det er jammenimeg *barna* våre mot oss også. Håper du står han av i varmen My, og at lllejenta ikke plages av den. Torsdag er det ventet 30++ her. Det går bra nå som det «bare» er 26-27 grader. Gruer meg til uka. Men har hvertfall vifte. 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Aldrisur Skrevet 1. juli 2018 Forfatter #37959 Del Skrevet 1. juli 2018 Akkurat nå, Mynona skrev: Det går bra nå som det «bare» er 26-27 grader. Gruer meg til uka. Men har hvertfall vifte. Lille snuppa, hun tror vel verden er sånn laga at det alltid er veldig varmt rundt henne. (Men, men blir vel ikke lenge til hun opplever noe annet.) 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 1. juli 2018 #37960 Del Skrevet 1. juli 2018 13 minutter siden, Aldrisur skrev: Bærbar busk kan du være sjøl! Her kunne det kommet en retur som en verbalboomerang, men jeg skal la det være...emnet tatt i betraktning. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå