Gå til innhold

Juballongen


Aldrisur

Anbefalte innlegg

1 time siden, FruN skrev:

De har begge litt «forsvinningsnumre» på sommeren, så ikke godt å holde styr på hvem som er borte når :P Tror det er den andre pusen da. 

Jeg og! Pleier å gå bra da, er par låver de kommer seg inn i og sånt, og masse mus å kose seg med :Nikke:

:fnise:

Jeg tenkte på Gullhår og de tre bjørnene .. eller hva det het?

Regner sterkt med at Hoppen har en langt mer kinky tolkning :hoho:

 

autocorrect  . Vik fra meg!

Endret av Rumle
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

2 minutter siden, Dr. A. Kula skrev:

Det må jeg si, tenk å få ligge i sengen til hoppe med aldri (og Jerry) i drømmen til aldri!

Hva skal man tolke det hen :klo:

Litt merkelig at det som aldri da er mest opptatt av er lukten av nyvasket sengetøy. Blir ikke klok av slike drømmer jeg ihvertfall. 

Ha-ha, ja du, vi lå i den sengen og var bare redde for at Hoppe skulle merke at vi var der. Merkelig. En kan virkelig undres hva som foregår i underbevisstheten vår. :ler:

God lukt av sengetøyet da. Det skal hun ha! :fnise:

1 minutt siden, Rumle skrev:

:fnise:

Jeg tenkte på Gullhår og de tre bjørnene .. eller hva det het?

Regner sterkt med at Hoppen har en langt mer kinky tolkning :hoho:

 

autocorrect  . Vik fra meg!

Regner med det jeg og. :Knegg:

Men siden hun ikke har kommentert, tror jeg kanskje at vi tok henne på fersken der hun føyk, tynn og brun med krøllete hår gjennom stua i det hvite huset med røde karmer? :gape:

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 27.6.2018 den 16.39, Winza skrev:

Jeg har aldri likt å være på konsert, syntes det er masse støy 

Jeg har vært på masse konserter og kan bekrefte at det ER et forferdelig støyh***ete. Står man helt fremme foran scenen også, da er det en fysisk påkjenning i tillegg, for en må kjempe for å beholde plassen sin ved gjerdet. Jeg mener det. Og folk river og sliter i en, mens folk kommer seilende over en i menneskehavet. Det gjør halvlitersglassene også. Stinker alkohol og er helt forvirret etterpå. Har aldri vært så maratonsliten noen gang jeg. :daane: Meeeen, det kan være en livsopplevelse som en nesten ikke hadde villet være foruten heller. Det er rart å være menneske noen ganger. 

10 timer siden, Aldrisur skrev:

Jeg bare MÅ dele nattens drøm for dere. Den var så levende at jeg trodde det hele var sant når jeg våknet.

Grunnet rikets sikkerhet kan jeg dessverre ikke be - eller avkrefte noe som helst, men jeg så dere nok!
Sånn så dere ut da jeg "Hufset" forbi i fart:  :sjokkert::sjokkert::sjokkert: <<< 

10 timer siden, Rumle skrev:

Oops jeg må lade! :bond:

Oops, jeg må ha sjokkelade...for det er fredag! :hoppe: 

6 timer siden, Rumle skrev:

Regner sterkt med at Hoppen har en langt mer kinky tolkning

Vet du...faktisk så poppet det opp en spesialtolkning da jeg leste det, men neimen om jeg skal fortelle den
til det norske folk. :ninja: Merkelig det der, hvordan jeg ser alt som er gjemt i setninger... 

6 timer siden, Aldrisur skrev:

Men siden hun ikke har kommentert, tror jeg kanskje at vi tok henne på fersken der hun føyk, tynn og brun med krøllete hår gjennom stua i det hvite huset med røde karmer? 

Jeg føler meg veldig beæret over å ha fått hovedrollen i Aldris nattlige fremvisning. :biggrin: 
Siden det er deg, så får du gjerne ta meg på ferskenen flere ganger også. lol

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

33 minutter siden, Hoppetaujenta skrev:

Jeg har vært på masse konserter og kan bekrefte at det ER et forferdelig støyh***ete. Står man helt fremme foran scenen også, da er det en fysisk påkjenning i tillegg, for en må kjempe for å beholde plassen sin ved gjerdet. Jeg mener det. Og folk river og sliter i en, mens folk kommer seilende over en i menneskehavet. Det gjør halvlitersglassene også. Stinker alkohol og er helt forvirret etterpå. Har aldri vært så maratonsliten noen gang jeg. :daane: Meeeen, det kan være en livsopplevelse som en nesten ikke hadde villet være foruten heller. Det er rart å være menneske noen ganger. 

Grunnet rikets sikkerhet kan jeg dessverre ikke be - eller avkrefte noe som helst, men jeg så dere nok!
Sånn så dere ut da jeg "Hufset" forbi i fart:  :sjokkert::sjokkert::sjokkert: <<< 

Oops, jeg må ha sjokkelade...for det er fredag! :hoppe: 

Vet du...faktisk så poppet det opp en spesialtolkning da jeg leste det, men neimen om jeg skal fortelle den
til det norske folk. :ninja: Merkelig det der, hvordan jeg ser alt som er gjemt i setninger... 

Jeg føler meg veldig beæret over å ha fått hovedrollen i Aldris nattlige fremvisning. :biggrin: 
Siden det er deg, så får du gjerne ta meg på ferskenen flere ganger også. lol

Nå lurer jeg veldig på hvilken konsert hoppen har vært på? :klo:

"Æ vart'itj skremt"!

Ja det er jo fredag, pinade! 

Du trenger ikke dele "tolkningen" din med hele folket, det holder å sende den på PM til meg. :opplyser: :nigo:

Kan jeg og få ta deg på ferskenen? :sjenert:

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Grunnet sterk synsinnsnevring akutt, fikk jeg bare med meg den første setningen der og...jeg har vært på mange!
Knallardt, fort og høyt har det vært. Et under at jeg hører noe som helst etter et helt liv meg høy musikk. :hoppe: 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

5 timer siden, Hoppetaujenta skrev:

Jeg har vært på masse konserter og kan bekrefte at det ER et forferdelig støyh***ete. Står man helt fremme foran scenen også, da er det en fysisk påkjenning i tillegg, for en må kjempe for å beholde plassen sin ved gjerdet. Jeg mener det. Og folk river og sliter i en, mens folk kommer seilende over en i menneskehavet. Det gjør halvlitersglassene også. Stinker alkohol og er helt forvirret etterpå. Har aldri vært så maratonsliten noen gang jeg. :daane: Meeeen, det kan være en livsopplevelse som en nesten ikke hadde villet være foruten heller. Det er rart å være menneske noen ganger. 

Grunnet rikets sikkerhet kan jeg dessverre ikke be - eller avkrefte noe som helst, men jeg så dere nok!
Sånn så dere ut da jeg "Hufset" forbi i fart:  :sjokkert::sjokkert::sjokkert: <<< 

Oops, jeg må ha sjokkelade...for det er fredag! :hoppe: 

Vet du...faktisk så poppet det opp en spesialtolkning da jeg leste det, men neimen om jeg skal fortelle den
til det norske folk. :ninja: Merkelig det der, hvordan jeg ser alt som er gjemt i setninger... 

Jeg føler meg veldig beæret over å ha fått hovedrollen i Aldris nattlige fremvisning. :biggrin: 
Siden det er deg, så får du gjerne ta meg på ferskenen flere ganger også. lol

Det er de hardeste, mest støyende og tøffeste minnene som sitter fast i minnet til evig tid. :ler: 

Jeg visste det!  :hoho:At du så oss altså.  

Tenker veldig ofte på deg i våken tilstand også jeg Hoppetuss. :klemmer:

5 timer siden, Dr. A. Kula skrev:

Nå lurer jeg veldig på hvilken konsert hoppen har vært på? :klo:

"Æ vart'itj skremt"!

Ja det er jo fredag, pinade! 

Du trenger ikke dele "tolkningen" din med hele folket, det holder å sende den på PM til meg. :opplyser: :nigo:

Kan jeg og få ta deg på ferskenen? :sjenert:

Jodda, gjemte deg under dyna du også. :ninja:Tross alt, jeg var der og så det! :digge:

3 timer siden, Winza skrev:

Litt av et syn å våkne til :overrasket:

42F81133-A1C8-46B3-82D3-DCB660560F3F.thumb.jpeg.297884484706e18f2826fe6ecc9eb77d.jpeg

Er det måkeunger Winza? 

1 time siden, Rumle skrev:

God helg til alle ballongfarere :blomst:

 

God helg til deg også Rumlemor :strix:

Jeg har hatt en liten mann på besøk her siden tirsdag, det har vært utrolig koselig men i kveld skal han hjem til mammaen sin igjen. Han har fått bestemme middagen disse dagene, så her det gått i hamburgere, fajitas, spaghetti bolognese og i dag blir det pizza. :hoho:

:hjerte:Og en riktig gooood helg til alle som stikker innom! 

image.png.4b7d565ea3ba5581fcde729ae2ce1ad2.png

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Winza
2 timer siden, Rumle skrev:

Fuglene.jpg:fnise:

Hvem er den damen?

1 time siden, Aldrisur skrev:

Det er de hardeste, mest støyende og tøffeste minnene som sitter fast i minnet til evig tid. :ler: 

Jeg visste det!  :hoho:At du så oss altså.  

Tenker veldig ofte på deg i våken tilstand også jeg Hoppetuss. :klemmer:

Jodda, gjemte deg under dyna du også. :ninja:Tross alt, jeg var der og så det! :digge:

Er det måkeunger Winza? 

God helg til deg også Rumlemor :strix:

Jeg har hatt en liten mann på besøk her siden tirsdag, det har vært utrolig koselig men i kveld skal han hjem til mammaen sin igjen. Han har fått bestemme middagen disse dagene, så her det gått i hamburgere, fajitas, spaghetti bolognese og i dag blir det pizza. :hoho:

:hjerte:Og en riktig gooood helg til alle som stikker innom! 

image.png.4b7d565ea3ba5581fcde729ae2ce1ad2.png

Vet ikke 😛

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er ikke måkeunger, det kan du se på fargene :jepp: Kanskje et par av de gråspettede kan være unge.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Winza
1 minutt siden, Rumle skrev:

Det er ikke måkeunger, det kan du se på fargene :jepp: Kanskje et par av de gråspettede kan være unge.

De ville sikkert ha mat 😛

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

15 minutter siden, Winza skrev:

Hvem er den damen?

Hun heter Tippi Hedren og her kan du kose deg med bilder av henne i alle aldre. Likte henne ja...? :lur: 
https://www.google.no/search?q=tippi+hedren&amp;tbm=isch&amp;tbo=u&amp;source=univ&amp;sa=X&amp;ved=0ahUKEwieyaiIgvnbAhUF2SwKHbIoBekQiR4IygE&amp;biw=1358&amp;bih=615

Har lest at Alfred H. var opp over ørene besatt av henne og gjorde ingenting for å skjule det, selv om hans kone også var der. Hun var en vakker berte.... Det var ikke han. :fnise:  "Berte" altså. 
tippi-hedren-alfred-hitchcock.jpg?w=1000
Melanie Griffith er hennes datter. 
324518_1.jpg

Endret av Hoppetaujenta
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg fikk en raptus og fant "stjernene" med og uten makeup.
Det var befriende å se at de egentlig er som alle oss andre. :hoppe: Her er Sally Field.
1368549008_sally-field-560.jpg?w=640

Adele
No1.jpg
Tori Spelling
1.png
Madonna
madonnanomakeup.jpg

Verden vil bedras, men det vil ikke jeg. 
:biggrin: <<< Direktesendt smil fra meg med utseendet mitt likt hele tiden, for jeg bruker ikke sminke. Aldri. Tenk. 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Haha litt dårlig gjort at de velger usminkede bilder hvor alle har et merkelig uttrykk, mens de sminkede er oppstilte og pene :fnise: 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Winza
22 minutter siden, Hoppetaujenta skrev:

Hun heter Tippi Hedren og her kan du kose deg med bilder av henne i alle aldre. Likte henne ja...? :lur: 
https://www.google.no/search?q=tippi+hedren&amp;tbm=isch&amp;tbo=u&amp;source=univ&amp;sa=X&amp;ved=0ahUKEwieyaiIgvnbAhUF2SwKHbIoBekQiR4IygE&amp;biw=1358&amp;bih=615

Har lest at Alfred H. var opp over ørene besatt av henne og gjorde ingenting for å skjule det, selv om hans kone også var der. Hun var en vakker berte.... Det var ikke han. :fnise:  "Berte" altså. 
tippi-hedren-alfred-hitchcock.jpg?w=1000
Melanie Griffith er hennes datter. 
324518_1.jpg

For noen skjønne damer :rodmer: 

7 minutter siden, Hoppetaujenta skrev:

Jeg fikk en raptus og fant "stjernene" med og uten makeup.
Det var befriende å se at de egentlig er som alle oss andre. :hoppe: Her er Sally Field.
1368549008_sally-field-560.jpg?w=640

Adele
No1.jpg
Tori Spelling
1.png
Madonna
madonnanomakeup.jpg

Verden vil bedras, men det vil ikke jeg. 
:biggrin: <<< Direktesendt smil fra meg med utseendet mitt likt hele tiden, for jeg bruker ikke sminke. Aldri. Tenk. 

Adele er fortsatt en pen dame :jepp: 

Sally Field ser jo ikke frisk ut på det bildet o:

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Stella Rose
20 timer siden, Aldrisur skrev:

Spent på om du fikk det til. :strix:

Du fikk ikke gitt den bort skjønner jeg? :fnise:

Helt enig. :ac: Masse kunnskap i den bokstabelen der. 

Det er bra at folk er forskjellige synes jeg, tenk så masse folk og så mye støy det hadde blitt om ALLE likte å gå på konsert! :P

-------------------------------------------

:blomst:Jeg bare MÅ dele nattens drøm for dere. Den var så levende at jeg trodde det hele var sant når jeg våknet.

Det var altså sånn at Jerry og Doktoren og jeg endelig skulle finne ut hvor Hoppe bor, hvordan hun ser ut og møte henne ansikt til ansikt.

Det var tre raringer, med hver sin ryggsekk som tok toget til et sted i  nærheten der vi trodde hun skulle bo. Spurte alle vi møtte om de visste hvor @Hoppetaujenta  bodde. Og noen visste hvilket hus det var, men ikke hvilken etasje hun bodde i. Vi gikk inn i en passe stor hvit blokk med røde vinduskarmer. I tredje etasje stod døra åpen, så vi gikk inn der. 

Helt stille og ingen hjemme? Tenk om hun ikke vil treffe oss? Så la vi oss oppi sengen hennes (en fargerik historie av lappetepper, dyner og puter) :laugh: for å vente og se om hun kom. Mens vi lå der kjente jeg duften av nyvasket sengetøy og det slo meg at hun kanskje ikke vil like at vi ligger her i hennes private seng. Og da ble jeg engstelig. :haar: Sa til gutta at vi kanskje burde gå ut av senga og leiligheten. Plutselig hørte vi det romsterte inne i stua hennes og en tynn, solbrun dame med masse krøllete hår svisja forbi oss (som i åndenes makt liksom) - og forsvant. Vi tre i senga gjemte oss under dyna og så våknet jeg.   :bond:

Ble dessverre ikke noe backstage.....men en fantastisk konsert var det :bolledeig:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...