Gå til innhold

Juballongen


Aldrisur

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Gjest Stella Rose
6 minutter siden, Rumle skrev:

Er det i Roskilde du er? Og hvem skal du se? :)

 

Nei, skal på Tinderbox og se disse :rodmer:

C1sHDBgJchS._CR0,0,3840,2880_._SL1000_.j

Lenke til kommentar
Del på andre sider

9 minutter siden, Stella Rose skrev:

Nei, skal på Tinderbox og se disse :rodmer:

C1sHDBgJchS._CR0,0,3840,2880_._SL1000_.j

Oioii det blir nok bra, ja! :hoppendeglad:

 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

På 27.6.2018 den 14.32, Stella Rose skrev:

I morgen blir det konsert, lurer på om jeg får komme backstage :lur:

Hehe, neida :ler:

Spent på om du fikk det til. :strix:

På 26.6.2018 den 15.40, Hoppetaujenta skrev:

Jeg gir deg resten av min sommer helt gratis, men du må frakte den selv. :jepp: *snill* 

Du fikk ikke gitt den bort skjønner jeg? :fnise:

På 27.6.2018 den 13.44, Hoppetaujenta skrev:

 

                 Severus er på vei til å bli den mest opplyste i denne tråden. På dette forumet :jepp: 

Helt enig. :ac: Masse kunnskap i den bokstabelen der. 

På 27.6.2018 den 16.39, Winza skrev:

Jeg har aldri likt å være på konsert, syntes det er masse støy :laugh:

 

Det er bra at folk er forskjellige synes jeg, tenk så masse folk og så mye støy det hadde blitt om ALLE likte å gå på konsert! :P

-------------------------------------------

:blomst:Jeg bare MÅ dele nattens drøm for dere. Den var så levende at jeg trodde det hele var sant når jeg våknet.

Det var altså sånn at Jerry og Doktoren og jeg endelig skulle finne ut hvor Hoppe bor, hvordan hun ser ut og møte henne ansikt til ansikt.

Det var tre raringer, med hver sin ryggsekk som tok toget til et sted i  nærheten der vi trodde hun skulle bo. Spurte alle vi møtte om de visste hvor @Hoppetaujenta  bodde. Og noen visste hvilket hus det var, men ikke hvilken etasje hun bodde i. Vi gikk inn i en passe stor hvit blokk med røde vinduskarmer. I tredje etasje stod døra åpen, så vi gikk inn der. 

Helt stille og ingen hjemme? Tenk om hun ikke vil treffe oss? Så la vi oss oppi sengen hennes (en fargerik historie av lappetepper, dyner og puter) :laugh: for å vente og se om hun kom. Mens vi lå der kjente jeg duften av nyvasket sengetøy og det slo meg at hun kanskje ikke vil like at vi ligger her i hennes private seng. Og da ble jeg engstelig. :haar: Sa til gutta at vi kanskje burde gå ut av senga og leiligheten. Plutselig hørte vi det romsterte inne i stua hennes og en tynn, solbrun dame med masse krøllete hår svisja forbi oss (som i åndenes makt liksom) - og forsvant. Vi tre i senga gjemte oss under dyna og så våknet jeg.   :bond:

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

For en drøm, Aldri :ler: 

—————

Aah, livets små gleder - som et fungerende blandebatteri i dusjen :hoho: 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, FruN skrev:

For en drøm, Aldri :ler: 

—————

Aah, livets små gleder - som et fungerende blandebatteri i dusjen :hoho: 

Ja, det er utrolig hva som ligger på den hjernedisken. :fnise:

Er det varmt hos deg om dagen også? 

Nå har det roet seg litt her, litt frisk vind i fra nord gjøre susen. Men ja. godt å ha en dusj som fungerer. :nori:

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, Aldrisur skrev:

Ja, det er utrolig hva som ligger på den hjernedisken. :fnise:

Er det varmt hos deg om dagen også? 

Nå har det roet seg litt her, litt frisk vind i fra nord gjøre susen. Men ja. godt å ha en dusj som fungerer. :nori:

Det varierer. Det var så varmt i bhg i dag at ungene var inne etter soving, men her har det luftet godt.. Sjekka ikke temperaturen når jeg gikk fra stua nå. Heldigvis ingen trær som har blåst over ende og landet på strømledningen denne gangen :fnise::duskedame: Har blitt et par strømløse dager mens de har jobbet på spreng for å fikse det. Strømmen gikk i nesten hele kommunen de dagene! 

Må snart ut på roperunde etter pus, nå har ho vært borte en stund, og jeg har ikke hørt at noen har observert henne på en ukes tid. På tide å komme hjem da! :catmilk:

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

2 minutter siden, FruN skrev:

Det varierer. Det var så varmt i bhg i dag at ungene var inne etter soving, men her har det luftet godt.. Sjekka ikke temperaturen når jeg gikk fra stua nå. Heldigvis ingen trær som har blåst over ende og landet på strømledningen denne gangen :fnise::duskedame: Har blitt et par strømløse dager mens de har jobbet på spreng for å fikse det. Strømmen gikk i nesten hele kommunen de dagene! 

Må snart ut på roperunde etter pus, nå har ho vært borte en stund, og jeg har ikke hørt at noen har observert henne på en ukes tid. På tide å komme hjem da! :catmilk:

Åh ja, for mye vind kan lett bli for mye av det gode.  Godt de har fått fiksa strømmen nå da. 

Er det samme pus som var borte i evigheter for en god stund siden?

:rope:Pus, pus kom hjem! 

Jeg ble så fristet av den dusjen at nå tusler jeg i :dusje: .  :laugh:

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

41 minutter siden, Aldrisur skrev:

Åh ja, for mye vind kan lett bli for mye av det gode.  Godt de har fått fiksa strømmen nå da. 

Er det samme pus som var borte i evigheter for en god stund siden?

:rope:Pus, pus kom hjem! 

Jeg ble så fristet av den dusjen at nå tusler jeg i :dusje: .  :laugh:

De har begge litt «forsvinningsnumre» på sommeren, så ikke godt å holde styr på hvem som er borte når :P Tror det er den andre pusen da. 

35 minutter siden, Rumle skrev:

Håper pus snart kommer hjem @FruN :unsure:

Jeg og! Pleier å gå bra da, er par låver de kommer seg inn i og sånt, og masse mus å kose seg med :Nikke:

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det må jeg si, tenk å få ligge i sengen til hoppe med aldri (og Jerry) i drømmen til aldri!

Hva skal man tolke det hen :klo:

Litt merkelig at det som aldri da er mest opptatt av er lukten av nyvasket sengetøy. Blir ikke klok av slike drømmer jeg ihvertfall. 

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...