Aldrisur Skrevet 6. februar 2015 Forfatter #11081 Del Skrevet 6. februar 2015 Håper alle får en bedre kveld enn Scott Sterling! https://www.youtube.com/watch?v=8F9jXYOH2c0 Kjære Hog, jeg håper dette er kødd altså! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 6. februar 2015 #11082 Del Skrevet 6. februar 2015 Jeg har det jaffal bra her. Stille og fint, kjølig men sol. Det hadde vært kjedelig om ikke det ble litt underligheter på denne turen din, Aldri. På det viset har du masse gode minner og historier å fortelle når du kommer hjem igjen og "barnebarns barn" får høre spennende eventyr de aldri har hørt om før: "da oldemor var sjørøver på de syv hav!!!" Kos deg og...snart er det vel godnatt for deg igjen? lol 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Aldrisur Skrevet 6. februar 2015 Forfatter #11083 Del Skrevet 6. februar 2015 Ja da oldemor var sjørøver på de sju hav! Blir bra historier i ettertid ja. Koselig å høre at du har det fint og at sola skinner på deg. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 6. februar 2015 #11084 Del Skrevet 6. februar 2015 Jeg syns faktisk at du stort sett sover på denne ferieturen din...men det stemmer kanskje ikke helt? 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Aldrisur Skrevet 6. februar 2015 Forfatter #11085 Del Skrevet 6. februar 2015 Jeg syns faktisk at du stort sett sover på denne ferieturen din...men det stemmer kanskje ikke helt? Det er vel fordi jeg har en hel annen døgnrytme enn dere der hjemme antar jeg. Står opp klokka sju-halv-åtte på morgenen og legger meg sånn ve 23-24-tiden. Det vil si opp ca 01.00 norsk tid og i seng ved 17-18-tiden hjemme. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 6. februar 2015 #11086 Del Skrevet 6. februar 2015 Ja, jeg vet jo at dere har forskyvning i tiden, men fra mitt ståsted virker det nesten som om du sier noen få setninger og så kommer det et godnatt. Jeg overdriver litt, men ikke så mye heller. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Aldrisur Skrevet 6. februar 2015 Forfatter #11087 Del Skrevet 6. februar 2015 Ja, jeg vet jo at dere har forskyvning i tiden, men fra mitt ståsted virker det nesten som om du sier noen få setninger og så kommer det et godnatt. Jeg overdriver litt, men ikke så mye heller. Du overdirver masse ditt lille bøllefrø! lol her jeg sitter. Skal aldri mer fortelle deg at jeg går og legger meg. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rumle Skrevet 6. februar 2015 #11088 Del Skrevet 6. februar 2015 (endret) For en skummel båttur! Ellers er jeg enig med hoppe og legger herved inn forslag om at alle ballongfarere fra nå av må skifte døgnrytmen i takt med kapteinen når hun er ute å farter på de syv hav Det skulle da bare mangle! Endret 6. februar 2015 av Rumle 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Aldrisur Skrevet 6. februar 2015 Forfatter #11089 Del Skrevet 6. februar 2015 Nemlig. Og her er det fullmåne akkurat nå. Og jeg har ikke lagt meg - ennå. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rumle Skrevet 6. februar 2015 #11090 Del Skrevet 6. februar 2015 Så herlig Her har det også vært fullmåne (tror jeg, jaffal veeeldig månelyst ) de siste dagene Ingen vind her enda, tror stormen kommer til å slå til sterkest oppover langs kysten mot nord, men hvem vet Ser de har evakuert en liten øy utenfor Bodø 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rumle Skrevet 6. februar 2015 #11091 Del Skrevet 6. februar 2015 (endret) Var det ikke du som likte Sofa så godt, det programmet på nrk? Så det nettopp på nett-tv, og det var jo kjempeartig Endret 6. februar 2015 av Rumle 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Aldrisur Skrevet 6. februar 2015 Forfatter #11092 Del Skrevet 6. februar 2015 Så herlig Her har det også vært fullmåne (tror jeg, jaffal veeeldig månelyst ) de siste dagene Ingen vind her enda, tror stormen kommer til å slå til sterkest oppover langs kysten mot nord, men hvem vet Ser de har evakuert en liten øy utenfor Bodø Håper du slipper unna stormen Rumle. Bodø ja, uff og huff for lille Eryen vår da. Var det ikke du som likte Sofa så godt, det programmet på nrk? Så det nettopp på nett-tv, og det var jo kjempeartig JAAA! Er ikke det et utrolig herlig program? Jeg ler meg i hjæl av de kjørelærerne fra Ammerud som sitter i den tosetersofaen i svart skinn. Han mannen er helt utrolig herlig! Og så det pene eldre paret fra Frogner. Han vil gjerne se på såpe og visvas og hun er sååå høykulturell liksom. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 6. februar 2015 #11093 Del Skrevet 6. februar 2015 Du overdirver masse ditt lille bøllefrø! lol her jeg sitter. Moi? Vel, ok da. La gå siden det er deg som sier det. Har du lagt deg nå eller? Hæ? lol 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Aldrisur Skrevet 6. februar 2015 Forfatter #11094 Del Skrevet 6. februar 2015 Moi? Vel, ok da. La gå siden det er deg som sier det. Har du lagt deg nå eller? Hæ? lol Nei jeg hakke det tenk! Og ordet bøllefrø var et av de ordene jeg helt hadde glemt. Ville bare minne deg på at det ordet eksisterer den dag i dag. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 6. februar 2015 #11095 Del Skrevet 6. februar 2015 Det er et vakkert og nostalgisk ord. Akkurat som kleptopølser.... lol 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Aldrisur Skrevet 6. februar 2015 Forfatter #11096 Del Skrevet 6. februar 2015 Kleptopølser! Det er et ord jeg aldri har skrevet før! 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 6. februar 2015 #11097 Del Skrevet 6. februar 2015 NÅ har du! 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Aldrisur Skrevet 6. februar 2015 Forfatter #11098 Del Skrevet 6. februar 2015 (endret) Nope! Edit: Jo nå har jeg. Trodde du mente at jeg hadde gått og lagt meg jeg. Endret 6. februar 2015 av Aldrisur 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 6. februar 2015 #11099 Del Skrevet 6. februar 2015 Kleptopølser! Jeg legger herved frem bevis A! 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Aldrisur Skrevet 6. februar 2015 Forfatter #11100 Del Skrevet 6. februar 2015 Jeg legger herved frem bevis A! Ja, enig, legger meg flaaaaaat... 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå