Gå til innhold

Juballongen


Aldrisur

Anbefalte innlegg

Får vente i 14 dager å håpe jeg ikke får sepsis eller nekrotiserende fascitt

Endret av EryMax
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Det kan hende jeg får bostøtte i morgen, den er på 1200 kr burde holde

Okei, men du vet hvor du kan finne meg om det ikke går i orden.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Inggolf

Gratulerer Noz! Det er kjempebra! Jeg har troa på at du klarer det! :heiajente:

Noz: du er skikkelig flink nå altså! :klappe:

Heia Noz! :hoppe: Dette klarer du, det er de første 9 dagene som er verst!

Og hvis Pål ikke røyker kommer dette til å gå enda greiere. :jepp:

Heheee, TAKK alle sammen, men jeg har egentlig ikke troa :hoho: Jeg har egentlig faktisk ikke lyst til å slutte en gang, det er derfor jeg aldri har prøvd det iløpet av disse 14 årene! ...Så jeg skjønner søren ikke hva jeg driver med :skratte: Jeg bare tenkte at jeg skal prøve siden ingen jeg kjenner er ute å reiser for tiden (Aaaaltfor dyrt å kjøpe her i Norge!) og den viljestyrken min er SKREMMENDE god!!

Det visste jeg forøvrig fra før, men det beviser jo litt når jeg ikke røyker når jeg egentlig både vil og kan bare fordi jeg bestemte meg for en stund siden å prøve å la være :klaske:

Jeg er rar! :ler:

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Annonse

[1] Category widget

Goooood helg til dere også!

Dagen i dag har vært helt strabasiøs! Ble hentet på hotellet klokken 09.00 og kjørt til denne båten som skulle ta oss med rundt øya. I stedenfor å bruke to timer som er vanlig, brukte vi tre timer fram til øya vi skulle spise lunsj på. Det var mildt sagt sterk motvind med storm i kastene. :bond:

dTWtVsI.jpg

Så var det ut i longtail-båter, gamle og unge med eller uten krykker, stablet seg tett i tett i de tre båtene. Jeg har aldri vært engstelig i en longtail-båt før, men båtene var så overlesset med folk at de lå ekstemt lavt i vannet og det var kjempehøye bølger!

Selv om jeg vet at jeg er bra på å svømme, vannet er varmt, det finnes ikke hai og at det ikke er så veldig langt til land, var jeg superredd! :tristbla:

Og selv om alle hadde flytevester på, var de fleste redde. Jeg hadde en altfor diger vest, så den dekket både overkroppen og nesten hele hodet mitt. :icon_lol: Det var greit, for da kunne jeg gjemme hodet nedi vesten og lukke øynene under hele turen.

Klissvåte og temmelig slitne kom vi endelig fram til lunsjstedet. Det var veldig god thai-mat, men et merkelig sted. :ler:

dJZJqyr.jpg

Etter lunsj var det å gå ombord i longtail-båtene igjen. Nå hadde sjøen lagt seg litt, så det var ikke fullt så skummelt.

Og endelig framme i en rolig bukt med varmt vann å bade i, en rolig og fredelig plass, var livet verdt å leve igjen. :rodmer:

8M1r10k.jpg

Var tilbake på hotellet ved halvsyv-tiden i kveld, og da var det rett i :dusje: og ut for å få litt mat, Tiger Prawns og en kaffe på Starbucks etterpå. :)

(Jeg er så lei av å vaske håret hver eneste dag, det tar lang tid å tørke i den fuktige tropelufta.) :blush:

Håper alle har det bra i gamlelandet, og at ingen av dere har blåst bort! :klemmer:

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...