Gå til innhold

Juballongen


Aldrisur

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Kake! :spise:

Det passet utmerket bra nå når jeg er sulten etter å ha måkt meg vei inn til huset (og her blir jeg til i morgen!). Nå er det 45 cm våt, tung snø der ute. :fryser:

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Inggolf

Åååå søtnoza! Vi kan feire senere i kveld kanskje? :vin:

Nå må jeg gå og hente klærene mine. Eller rettere sagt kapre en tuk-tuk og jøre av gårde! :goodbye::hoppendeglad:

Naaai, for vi har jo så forskjellig definisjon på kveld for tiden :fnise:

I så fall så må vi la festen starte nå, og da blir du automatisk en skikkelig festbæsjer siden

du la deg før vi rakk å sprette sjampis-korken ølen :grine:

Hadde du vært hjemme i kveld Aldri, så hadde du garantert sittet å beundret himmelen!!

Jeg har vært på skitur med utsikt rett mot deg, kun lange daler ned mot vannet og fjellet du bor på/forran langt bak i horrisonten. Min første spontane tanke var "Dumt Aldri er borte, dette hadde blitt et vakkert bilde i kørja!!"

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

:hoppendeglad: Jeg slipper vel ikke unna uten å "flashe en kroppsdel" denne gangen heller! :daane:

QKlSHOr.jpg

Får håpe det ikke er noen innom ballongen som ikke liker tær da! For her får man de jo rett i fleisen liksom! :skratte::skratte::skratte:

Ooooooh, kawaii mama!

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

DU er yndlingsblomsten min. Så morsomt det høres ut å kjøre "tut-tut"... :fnise:

Her er tut-tuten!

EcFNw95.jpg

Setter inn en jordbærkake til feiringen

*slurpe i seg kake - den var goood!* :sikle:

Kake!

Det passet utmerket bra nå når jeg er sulten etter å ha måkt meg vei inn til huset (og her blir jeg til i morgen!). Nå er det 45 cm våt, tung snø der ute. :fryser:

3WaCkmv.gif

Jo, det har vi. Men jeg foretrekker årstider som ikke har snø.

Du skulle ha vøri her hos meg du vet du Spirre. :klem:

Naaai, for vi har jo så forskjellig definisjon på kveld for tiden

I så fall så må vi la festen starte nå, og da blir du automatisk en skikkelig festbæsjer siden

du la deg før vi rakk å sprette sjampis-korken ølen :grine:

Hadde du vært hjemme i kveld Aldri, så hadde du garantert sittet å beundret himmelen!!

Jeg har vært på skitur med utsikt rett mot deg, kun lange daler ned mot vannet og fjellet du bor på/forran langt bak i horrisonten. Min første spontane tanke var "Dumt Aldri er borte, dette hadde blitt et vakkert bilde i kørja!!"

Jeg er en skikkelig festbæsjer for tiden ja! :tristbla:

Går til køys før dere andre har kommet hjem fra jobb og skole. :ler:

Så koselig at du tenkte på meg på skituren din. Høres veldig fint ut det du beskriver.

Ooooooh, kawaii mama!

:smoke:

-----------

I dag har jeg både vært på stranda, hatt èn times relaxing oljemassasje, kjørt tuk-tuk til The Big Buddha, drosje derfra til Fishermans Village, tusla rundt på marked og spist middag på The Smile Restaurant.

Jeg tok masse bilder, men er ikke fornøyd med dem. Nå har herr A lovt meg å kikke på fotoapparatet mitt, for jeg har antageligvis fått sand i det.

Ikke så rart.... :plystre:

vEqhJTI.jpg

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Og jeg ser helt tydelig for meg de 5-6 som står utenfor bildet og vifter med palmeblader og venter parat for å servere fancy drinker med paraplyer i, altså. :opplyser:

:ler:

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Her dere giftet dere på nytt igjen der eller? Det er så vakkert at jeg tror nesten det. :jepp:

---

Lurer på om ikke en sånn fin tut-tut hadde egnet seg for en edruelig,

hyggelig og oppegående gjeng med russ til våren.

Det hadde vært et morsomt innslag i de ellers så grelle, dyre oppstasede doningene

som de vanligvis kjører rundt i. :)

Endret av Hoppetaujenta
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her dere giftet dere på nytt igjen der eller? Det er så vakkert at jeg tror nesten det. :jepp:

---

Lurer på om ikke en sånn fin tut-tut hadde egnet seg for en edruelig,

hyggelig og oppegående gjeng med russ til våren.

Det hadde vært et morsomt innslag i de ellers så grelle, dyre oppstasede doningene

som de vanligvis kjører rundt i. :)

:hoppendeglad: Anje fikk innlegg nr. 11 000! Gratulerer!

:raudruss: Ja, det hadde vørt tingen Hoppe! Men bra du poengterte at de måtte vært edru, for her er det lett å falle av planet når sjåføren bråbremser! :hoho: Og det gjør han hele tiden. Trafikken her er helt syyyyk.

Det er billig å kjøre tuk-tuk, men på langturer foretrekker jeg noe mer komfortabelt.

På fredag blir det båttur langt til havs! Det gleder jeg meg skikkelig til. :hoppendeglad: *mumle mumle, må få ordnet fotoapparatet.*

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Spiste dere i den... ehh.. (hva heter det egentlig?) teltgreia der? Såå romlemantisk da!

Og båttur! Det hadde vært noe! Håper du får fikset kameraet ditt da Aldri! Hvis det ikke er sand, kanskje du har klart å sette på en eller annen instilling med filter og sånt? Men dette kan sikker herren alt om.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Spiste dere i den... ehh.. (hva heter det egentlig?) teltgreia der? Såå romlemantisk da!

Og båttur! Det hadde vært noe! Håper du får fikset kameraet ditt da Aldri! Hvis det ikke er sand, kanskje du har klart å sette på en eller annen instilling med filter og sånt? Men dette kan sikker herren alt om.

Neida My, vi spiste ikke i den teltgreia, men dette viser jo hvor lett det er å bløffe på nettet. :skratte::skratte: *gapskratter*

Det teltet antar jeg var satt opp til noen som er på bryllupsreise. Og dem er det ikke får av her nede. Ser du et ungt kinesisk par her, kan jeg garantere at de feirer honeymoon. :fnise: De har med seg egen fotograf og tar de merkeligste oppstilte og kunstige bilder man kan tenke seg. For en rar verden. :laugh:

Gubbeskinnet har nå renset kameraet med en sånn blåsedings han fikk av Aldrisurine til jul. Så nå er det bare å krysse fingre.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hahaha... det er sånn man bløffer på seg det perfekte livet på facebook vetu :P Legger ut noe man kan tolke fritt selv :P

Krysser fingrene!

Kan'ke du snikfotografere disse rare kinesiske bryllupsreisende da? :fnise: Så vi får se og. De er sikkert ikke på KG.. Hvis kameraet funker da!

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hahaha... det er sånn man bløffer på seg det perfekte livet på facebook vetu :P Legger ut noe man kan tolke fritt selv :P

Krysser fingrene!

Kan'ke du snikfotografere disse rare kinesiske bryllupsreisende da? :fnise: Så vi får se og. De er sikkert ikke på KG.. Hvis kameraet funker da!

Snikfotografering er helt min greie My! Gjett om jeg skal gjøre det da!

Gleder meg allerede. :strix:

Det som er så rart med denne fotograferinn´gen de driver med, er at de de ikke virker det minste ukomfortable. De vøler ikke denne typen ansiktsutrykk fra oss europeere :hakeslepp:. Snakk om kulturforskjeller. Jeg kunne skrevet en hel bok om kinesere etter alle mine turer her i Thailand.

Det er så mange av dem også vet du, for de feirer kinesisk nyttår på denne tiden og da har de ferie og tydeligvis er det en fin tid å feire bryllupsdagen på.

Og det er jo akkurat på denne tiden vi er her vært år- :ler:

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg hadde tenkt å si det - var ikke dere der på kinesisk nyttår i fjor og.. men så skrev du det nederst der :P

jeg har vært i Kina, og ja, kan bekrefte at det er en del snålinger der. Eller.. de er jo ikke snåle egentlig, de har jo bare en annen kultur enn oss. Som er uvant for oss. De synes sikkert vi er like rare.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...