Gå til innhold

Juballongen


Aldrisur

Anbefalte innlegg

*iføre seg heldekkende ebola-dress-utstyr og gi stakkars syke hog en god hoppeklem* :jepp:

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

God kveld til deg også Cordelia, nattens Dronning. :klem: Det er så koselig at du stikker innom her og gir nattlige livstegn fra deg.

Håper du har det bra.

Jeg er på min andre :kaffekopp: og klokka er halv åtte på morgenen, sola skinner, fuglene synger og gubbeskinnet sover.

God Kveld igjen ja Solstråle! :hug: Alt bra her. Er jo koselig og stikke innom her og se hva dere styrer med her. Selv om det blir litt tid mellom her gang. :plystre: Ikke minst får man jo så fine reisebrev. Mr. Ping-Pong tror jeg er min nye helt.

Tror det må bli en kopp te snart. Ble plutselig sittende å se På liv og død. Fin serie faktisk.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

[...turister..]

:sur:

Har mannfluensa og synes skikkelig synd på meg selv. Håper alle andre har det bra!

God bedring :blomst:

Cordelia! :hoppe::vinke:

Ha en fin dag, aldri :blomst:

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

*se i krystallkulen sin* Aldri er visst i skrivende stund like full av handleposer som en ping-pong-mann! :fnise:

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Møtte mange badedyrselgere i Indonesia også

Her selges alt mulig fra stranda. Badedyr, silketepper, kjoler, smykker, klokker, skjerf og sjal i alle varianter, bikinier, mat, iskrem, instrumenter, souvenirer +++++, og mange turister handler. Det er jo bra.

Han hadde jammen et bra utvalg

Håper klærne blir bra! :)

---

Og velkommen tilbake til odisi! Hyggelig å se deg

Skal hente klærne i kveld Rumle. :arwen: Jeg er veldig spent.

Han luftmadrassfyren er helt sikkert en skikkelig fin kar, en kar det absolutt ikke finnes en eneste millimeter vondt i! Håper han tjener godt på dette salget sitt...Kan liksom ikke tro at det er såå mange hver eneste dag som trenger luftmadrasser

Levere klær til kopiering, det betyr vel akkuratt det det høres ut som? :fnise:

Nozzens dag; Skitur --> innom mamma å ta en kopp kaffekopp --> jobb

...Får vel komme meg i gang! Adjøøø alle forumsvenner

Håper d hadde en fin skitur og en ellers fin dag. :klemmer:

[...turister..]

:sur:

Har mannfluensa og synes skikkelig synd på meg selv. Håper alle andre har det bra!

God bedring Hog! :kaffekopp: Det er sikkert veeeldig vondt å ha mannfluensa. :kose:

God Kveld igjen ja Solstråle! :hug: Alt bra her. Er jo koselig og stikke innom her og se hva dere styrer med her. Selv om det blir litt tid mellom her gang. Ikke minst får man jo så fine reisebrev. Mr. Ping-Pong tror jeg er min nye helt.

Tror det må bli en kopp te snart. Ble plutselig sittende å se På liv og død. Fin serie faktisk.

:tommelopp:

Nyt turen, Aldri. Jeg kan melde om 30 cm herlig tung og våt snø her. :dry:

Det er helt uvirkelig når man er her i 30 graders varme, og er omgitt av palmer, sjø og sand.

MEN om to uker treffer den harde virkeligheten meg også, tenker jeg. :haar:

Uff, jeg føler med deg.

Har du ikke snø der du er Spirre? :kalle:

God bedring :blomst:

Cordelia!

Ha en fin dag, aldri :blomst:

Taaaaakk og ha en fin dag selv Rumle!

Her har det blåst ganske kraftig de siste tre dagene, men nå ser det ut til at vinder løyer og havet legger seg stille og pent til ro igjen.

Når vinden står på slik den har gjort nå, blir det veldig mye tang og rekved som kommer inn på stranda. "Strandgutta" har hatt sitt svare strev med å rydde alt søppelet.

De raker tang og skitt og graver og dype hull i sanda som de legger alt oppi. Der ligger nå skiten og blir til jord igjen. :enig:

F0u6PxW.jpg

Neida Hoppetuss, jeg sitter her og skriver i ballongen! :sjarmor:

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Åhhhhh den tangen skulle jeg gjerne hatt i rosebedene mine! :jepp::ler:

Gjett om jeg har tenkt masse på deg når jeg har gått og sett på all tangen disse dagene Rumle! :fnise:

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

:hoppendeglad: Jeg slipper vel ikke unna uten å "flashe en kroppsdel" denne gangen heller! :daane:

QKlSHOr.jpg

Får håpe det ikke er noen innom ballongen som ikke liker tær da! For her får man de jo rett i fleisen liksom! :skratte::skratte::skratte:

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det var sommerlige føtter :strix:

(Jeg liker egentlig ikke tær, men pene dameføtter går fint. Ekle, skitne, hårete manneføtter derimot... :Knegg: )

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Åh, det var brune tær!!

:fnise:

Det var sommerlige føtter :strix:

(Jeg liker egentlig ikke tær, men pene dameføtter går fint. Ekle, skitne, hårete manneføtter derimot... :Knegg: )

Hårete dameføtter da? :ler:

Jeg forstår egentlig ikke hvordan noen orker å utføre pedikyr på hvem som helst. Hår er jo forsåvidt greit,, men skitne føtter, det er skikkelig ekkelt. :P

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Inggolf

Naaaaaaaaaaaaaaaaaaaai :bond:

Vi glemte å feire ballongbursdagen i går!!!

1 årsdagen til denne fine køøøørja :hjerte:

Gratulerer med gårsdagen ihvertfall fine ballongkøøørja vår...

Såååå fine tææær du har Aldri!

Fine og brune med en blomst på seg! Yeeey, tihihi, stas å se en liten bit av deg i hvertfall :fnise:

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer med ettårsdagen og....jammen var det noen søte, velstelte hula-hula-pyntede tær! :jepp:

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Naaaaaaaaaaaaaaaaaaaai :bond:

Vi glemte å feire ballongbursdagen i går!!!

1 årsdagen til denne fine køøøørja :hjerte:

Gratulerer med gårsdagen ihvertfall fine ballongkøøørja vår...

Såååå fine tææær du har Aldri!

Fine og brune med en blomst på seg! Yeeey, tihihi, stas å se en liten bit av deg i hvertfall :fnise:

Åååå søtnoza! Vi kan feire senere i kveld kanskje? :vin:

Nå må jeg gå og hente klærene mine. Eller rettere sagt kapre en tuk-tuk og jøre av gårde! :goodbye::hoppendeglad:

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer med ettårsdagen og....jammen var det noen søte, velstelte hula-hula-pyntede tær! :jepp:

Jammen var det ettårsdag ja, det fikk ikke jeg med meg. :strix:

Ja, hula-hula-pynten er yndlingsblomsten til Rumle altså. :sjenert:

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

DU er yndlingsblomsten min. :nigo: Så morsomt det høres ut å kjøre "tut-tut"... :fnise:

Endret av Hoppetaujenta
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...