Gå til innhold

Juballongen


Aldrisur

Anbefalte innlegg

Hadde du villet hatt pizzafyll på hveteboller, BigJ? Det blir feil med søtsmak i pizza syns jeg. :)

Flinke Hoppe som ikke lar en halv maske stoppe seg!

Jeg har ikke laget så mange gensere og tar det som et kompliment fra ei som strikker i galaksene. :klem:

-----

Gammel sang, fremdeles med sannhet i seg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Søtt? I alle fall søtere :) Man kan jo lage en søt pizza da .. mer som en kake

Har tenkt det hadde blitt ekkelt, hadde jo blitt hvetebolle med tomat saus/purre, kjøttdeig og ost :P

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så mange spennende pizza retter men så liker jeg bare pizza med tomat saus/purre og kjøttdeig :P

Like greit å holde seg til det man vet man liker :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg har fått dilla på en middelhavspizza den lokale pizzariaen har. Kylling, spinat, feta og oliven :sikle:

Høres godt ut! :jepp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Like greit å holde seg til det man vet man liker :)

Husker jeg ble ledd av når jeg skulle bestille en slik pizza på peppes pizza en gang, hun dama dro bak i kjøkkenet og sa det er en gutt her som vil ha en pizza med bare kjøttdeig uten ost, for noen folk...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Joda, det holder for så vidt å smøre (med blå) i smøresonen og dra det frem og tilbake med den firkanta klossen :5:

Takk du. Ble liksom så avansert når man må bruke 2 døgn på å klæsje på 8 forskjellige gugger :P

Men avlyser skitur i dag. Skal høljregne i ettermiddag. Også var det visst veldig hardt i går.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Inggolf

Takk du. Ble liksom så avansert når man må bruke 2 døgn på å klæsje på 8 forskjellige gugger :P

Men avlyser skitur i dag. Skal høljregne i ettermiddag. Også var det visst veldig hardt i går.

Naaai, tenkte å ta en tur selv jo :grine:

Jeg avanserer-smører mine et par ganger i sesongen, men det går også helt fint å gjøre det enklest mulig. Blå funker vel fra rundt null, kanskje så vidt på plussiden og opp mot mange minus, så om det er en smørning du skal ha, så velg den:tommelopp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Muffins? :spise:

Nå ble jeg virkelig sulten!

Håper dere får en fin dag.

:kaffekopp:

Veldig lett å lage. Bare skjærer tomatene i 2. Strør på salt og pepper å litt olivenolje. Har litt rosmarin på, og raspet parmesan. Inn i ovnen på 200 grader til osten er smeltet. Kan også ha litt ristet pinjekjerner oppå etter steking

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Hva er det du har på avataren din Tekola? jeg klarer ikke å se hva det er for noe...

Jeg har forsøkt å tyde den jeg også. Mener at det er en slags...hest...eller kanskje ku...som er iført en fotsid kjole? :klo:

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...