Gå til innhold

Juballongen


Aldrisur

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Ja, jeg venter stadig på at Aldri legger ut et overraskelsesbilde hvor hun faktisk står midt uti buskaset,

men har kameleonisert seg så vi ikke skal kjenne henne igjen så lett. Jeg har en gang sett

hennes nypedikyrerte storetå, men sitter klar her med lorgnetten ytterst på nesa

og et forstyrrelsesglass i hånden. Denne oppgaven skal jeg være klinkende klar til å løse. :lur:

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er vel ca. 4 uker til du skal reise?? :briller2:

Ikke rart du er reisesyk!

Faktisk bare rett over tre uker til avreise - det nærmer seg plutselig! :bolledeig:

Endret av Roadrunner
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

...

Så koselig å se at du klarer å slappe av her i kroken med en kopp kaffe, helt alene for deg selv. :klem1:

...

Greit å få ryddet litt i tankene mens man sakte våkner opp på morgenen :opplyser:

Håper turen hjemover går fint Aldri!

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Syns det er mer "imponerende" at folk over 40 år vet hvem Lady Gaga og sånne

grusomme artister er enn at den yngre generasjonen har hørt om og muligens liker

gode, gamle slagere fra 60, 70 og 80-tallet...

Tusen takk for bildetitten i dag Aldri :strix:

Den halve ballongen der er kanskje sånn fallskjerm man henger i etter båt?

Det har jeg gjort, og det er faktisk langt mer artig enn det ser ut som :jepp:

Prøv! ...imorgen ja, for du har jo lagt seg selvfølgelig!

Nattinatt der inne i fremtiden :goodbye:

Paraseiling! Det er prøvd opptil flere ganger ja. :fnise:

SNØFT! Vi over 40 har nemlig veldig peil på masse vi. Spesielt vi som vasser i fjortenåringer til vanlig. *hmpf*

:jolie:

:fnise:

Helt enig. :jolie:

Når jeg scrolla nedover (PCen hakker litt, så tar tid) og så det vannliljebildet så jeg bare de grønne stråene og vannet først, og var sikker på at nå kom det snart en stor krokodille :sjokkert: Men det gjorde det ikke.

God tur i morgen når dere står opp! Da sover vi! Det er vel ikke så lang flytur er det vel?

Og send gjerne flere postkort!! Kult å se bilder!

40 minutter i propellfly My! Det gikk veldig greit. :blomst:

...og fine hunder da...

My: Jeg så for meg en smilende "undervanns-aldri" med liljeblader og blomster i håret. :lur:

:sjokkert:

Greit å få ryddet litt i tankene mens man sakte våkner opp på morgenen :opplyser:

Håper turen hjemover går fint Aldri!

Skulle ikke hjem da Hog. :rolleyes: Skulle bare videre til neste øy som heter Koh Samui. :rodmer:

*søte pusen*

Åh, se på de ørene da! :hjerte::hjerte::hjerte:

----------------

Nå er jeg framme og har fått koblet meg på nett. :hallo:

Gikk en lang tur langs Caweng-stranda tidligere i ettermiddag og der var det liv rai-rai. Det som gjør at jeg/vi trives så godt her er at du kan velge mellom tut og kjør eller veldig rolig og avslappet.

Får se om jeg klarer å ta noen fine bilder i morgen.

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Inggolf

Godt å vite at dere er trygt fremme! ..Spesielt siden fremkomstmiddelet var et lite propellfly!

Hva med disse nordmennene dere ble kjent med? Skiltes dere ad da dere dro?

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hi-hi, ja det skulle ha stått Chaweng. :laugh:

Ja, vi skiltes ad som venner Noz. :fnise:

Nå må jeg legge meg igjen jeg altså. Er visst bare natta her hos meg. :(

Men sees nok før dere våkner igjen! :skratte:

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

God natt og koselig å høre fra deg uansett når på døgnet det måtte være, Aldri. :klem:

Noz: du kan da skjønne at de ikke ryker i tottene og blir uvenner når de drar fra sine reisevenner. :fnise:

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Nei, hehe...kan skjønne at du ikke må tie stille, hog. :tommelopp:

Jeg bare logget inn for å si at nå skal jeg logge ut og strikke litt resten av kvelden.

Baksten min ble nydelig og jeg må nok ha en bitteliten knasende, sprø kvelds til før jeg legger meg.... :lur:

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva har du bakt?

Jeg gir opp strikking for i kveld. Vaffelstrikk var litt klønete.. Eller.. det var jo enkelt, men når man mister en maske er det jo umulig å se hvor du skal hente den fra når man driver å tar løs masker og henter opp fra tidligere omganger på hver pinne... Tatt opp 2 ganger nå!

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har bare bakt brød som jeg pleier en gang innimellom....dvs. ganske regelmessig.

Ingenting er som hjembakt surprise-brød ala meg. :spise:

Jeg har strikket en del på genseren to be og "bolet meg" en del cm oppover, men sukk;

så kom jeg til å se en enslig maske som jeg bare hadde fått med halve tråden på,

nesten helt nede ved vrangborden. Jeg hikstet høyt og så for meg krasjlanding, men

en lang maskeopprakning og påfølgende redningsaksjon via en heklenål ble en ypperlig løsning.

Nå er det like perfekt som jeg i utganspunktet hadde ment at det skulle bli. Hurra for meg sier jeg. :)

Endret av Hoppetaujenta
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Prøver å finne ut hvordan jeg smører ski jeg... Det har alltid vært mannfolkjobb i familien min, så har aldri gjort det før. Men alt jeg finner på nett er jo sånn hyperproffis-greier. Smørebenk, strykejern, 5 forskjellige dingser man skal smøre på skia osv! Jeg skal jo bare gå på amatørtur jeg! Er det bare å klæsje på smøring innafor de kryssa han mannen i butikken satt? Mye? Lite? Må jeg gni det ut med sånn firkanta kloss? Og så er jeg good to go?

*føle seg skikkelig u-norsk*

Tenkte å ta meg en tur etter jobb i morgen!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...