Gå til innhold

Juballongen


Aldrisur

Anbefalte innlegg

Vi skal på en Thai-restaurant som heter Black Cat! :sjokkert:

Hotellet er kjempefint My, rent og pent og god plass, hyggelige de som jobber her og ingenting å klage på.

Turgåing på ski i marka høres forfriskende herlig ut i mine ører! Kooos deg My. :hug:

Så bra :) Skulle dere være der en ukes tid ca før dere reiser videre?

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Lurer på hvordan frittgående elefanter hadde klart seg på denne glatta? :klo: Finnes det elefantbrodder? Og klarer de å ta de på selv i så fall (i og med de skal være frittgående)

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ok...du sier noe der, men det er vel bare å lede dem inn på en foringsplass, som først går igjennom en slags påsetting av kjettinger-plass? Jeg skal gjerne bidra og når de blir kjent med meg, kommer de egentlig galopperende helt av seg selv. :jepp:

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg synes vi skulle hatt redningselefanter langs veien for å trekke opp biler :opplyser:

elephants-in-snow.jpg

Jaaaaaa. med selvlysende gule redningsvester på! :laugh:

:laugh: ahh jeg er visst mer døgnvill enn deg - trodde det var natt nå jeg :fnise:

Ja du er visst det. :fnise:

Det er bare å finne de riktige stedene det, så sipper man kø :jepp:

Dvs holde seg laaaangt unna songsvann og slike steder..

Jeg kom akkuratt fra skitur nå, møtte faktisk på en god del asiatiske familier...Synes det er så fiiiint å møte på mennesker med utenlandsk opprinnelse i skog og mark!

God middag og god natt etterhvert Aldri!

Samme til deg Nozzefina! :hug:

Når jeg en gang blir kongen av dette landet, skal frittgående elefanter være høyt oppe på agendaen. :jepp:

...og de blir ikke lenge til tror jeg... :skratte:

Så bra :) Skulle dere være der en ukes tid ca før dere reiser videre?

Vi reiser videre på tirsdag. Til Ko Samui. :romeo:

Lurer på hvordan frittgående elefanter hadde klart seg på denne glatta? :klo: Finnes det elefantbrodder? Og klarer de å ta de på selv i så fall (i og med de skal være frittgående)

Fin forretningsidé Roadrunner,+ kurs i snabelføring slik at de lærer seg å ta de på selv. :hoho:

Ok...du sier noe der, men det er vel bare å lede dem inn på en foringsplass, som først går igjennom en slags påsetting av kjettinger-plass? Jeg skal gjerne bidra og når de blir kjent med meg, kommer de egentlig galopperende helt av seg selv. :jepp:

:tommelopp:

Jeg er livredd for gallopperende elefanter. :haar:

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Galloperende elefanter? :sjokkert:

*springe andre veien* :ninja:

:hoppe: Jeg synes gallopperende frittgående hester er skummelt også jeg. :forvirret:

Dere får være inne hos nyfødtelefantene dere da...og mate dem. :jepp:

DET hadde jeg ikke hatt no' i mot altså. De dunete rare hodene... :hjerter_rundt:

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

:fnise: Jaaaaa.... Det er akkurat som gamle menn på eldresenteret det, Aldri. Du skulle ikke begynne

å gjøre litt gratis arbeid der når du kommer hjem igjen? :lur: Klø dem over fjonet og mate dem litt? lol

Endret av Hoppetaujenta
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

:fnise: Jaaaaa.... Det er akkurat som gamle menn på eldresenteret det, Aldri. Du skulle ikke begynne

å gjøre litt gratis arbeid der når du kommer hjem igjen? :lur:

Ha-ha-ha-ha-ha!!!!! :ler: Jeg har mitt egen lille dunete elefanthode her sammen med meg jeg!

(Ja, nå blir han sikkert veldig blid og grei resten av ferien.)

:overrasket: Neida, han leser aldri det jeg skriver her inne... :ler2:

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Annonse

[1] Category widget

Godmorgen, til tross for alt, Aldri. *hikstelittfremdeles*

Jeg er sjokkskadet men gir deg en tilgivelsesklem fordetom. :klem:

Er det en god dag der ute? Har du blitt rød og lettsvidd eller praktiserer du

den reisevantes viten og smører deg hele tiden? :)

Endret av Hoppetaujenta
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg vet - det var litt slemt av meg det der Hoppe. Men synes du hadde skrevet et så bra innlegg, at jeg ble nødt til å sitere deg. :Nikke:

Som du da skjønner, var jeg ikke helt og fullstendig klar over at det skulle bli innlegg nr. 90 000.

Nok om det - du er blid igjen nå? :klem1:

Jeg har tilbrakt mesteparten av tida i dag på stranden ja. Er sånn som liker meg best under en parasoll, så er bare i sola når jeg bader og sitter og slenger i strandkanten.

Smører meg sånn at jeg ikke blir solbrent ja. :daane:

I dag var jeg helt i nærheten av den frittgående elefantbabytenåringen - den er såååå søt.

Det var mange mennesker som sto rundt den og vill at den skulle hilse med snabelen. Vet du hva den gjorde?

DEn søte elefanten tok to-tre skritt mot en funkjsonshemmet jente som sto der og strøk henne over kinnet, veldig veldig mykt med snabelen. :hjerter_rundt:

Det var så rørende å se på. Etterpå gikk han inn i den lille skogen bak stranda og begynte å stange mot trær for å vise hvor sterk han/hun var. :strix:

Endret av Aldrisur
  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mhm...jeg er blid igjen...til og med veldig blid av elefanthistorien din. :rodmer:

Lurer på hva man må gjøre for å bli babyelefantpasser?

p.s. min glede er også stor over at du tar vare på din hud. :jepp:

p.p.s Takk for sitering og støtte på mitt innlegg.

Jopp...nu er jeg meg selv igjen. :strix:

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...