Gå til innhold

Juballongen


Aldrisur

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Nå ble jeg forvirret, men de ser nå slik ut før og etter frisering.

706603_h59806d555c5675beabf3_562x450.jpe

706604_h0de637cbdb3af8619756_1024x1024.j

Kanskje det er Lind for alt jeg vet? :klo: Ask?

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Inggolf

Hvordan går det med :smoke: ?? Ikke svar om du ikke vil.

Njoooo, nå har jeg holdt meg i 10 dager og 23 timer og 7 minutter!

Men det går egentlig ikke bra for å være ærlig. Jeg er irritabel og eier

enda mindre tolmodighet enn før. Men jeg prøver å ikke la det gå ut over noen

andre enn mamma :ler: Heheee, stakars dame...hun sier at det går helt fint da, hun

vet jo hvorfor det er sånn...

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå må jeg bare si at jeg er skuffet over meg selv og min vane med å strikke sent på kvelden og natta.

Jeg holder på å lage hals på genseren min, men har oppdaget at det er stor forskjell på for og bakstykket,

jeg har rett og slett tellet feil som bare det.....og jeg må ta alt opp, i alle fall ned til under armen igjen.

Sukk og kjempe-akk på en lørdag. At det går an å være så slumsete med noe man må være nøyaktig med.

Akkurat nå tenker jeg tanker som lett kan føre til at plagget blir en "ufo", liggende gjemt bort i en krok for evig og alltid.

Æsj! :(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Uffda Hoppe, sånt er ikke gøy. Men det er nok lurt å ta det med en gang, ellers blir det fort til at det aldri blir gjort.

Jeg har akkurat gjort ferdig enda en Mariusgenser, og har begynt på et prosjekt til meg selv. Til MEG, for en gangs skyld. Fordi jeg fortjener det.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det blåser hvitt på sjøen her.

Uff. Såpass som det blåser her så kan det ikke være noe morro der oppe. :klem:

Mamma og jeg blir aldri enige om vi kaller det gåsunger eller puselabber, så da ble det gåselabber :Knegg:

Hva med pusunger? :lur:

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her hos meg blåser det sånn innimellom at hele trestammen (nesten ned til bakken) beveger seg.

Må følge med på nyhetene halv syv.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Uff. Såpass som det blåser her så kan det ikke være noe morro der oppe. :klem:

Hva med pusunger? :lur:

Pusunger høres jo ikke såå ille ut igjen. Nei, det får bli med gåselabber :Knegg:

Nå skal jeg bake sitronkladdekake! Aldri gjort det før, men jeg satser på at det blir bra!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du har jo, eller har hatt en mamma en gang i tiden, så kjør på! :nigo:

Nå lukter det herlig sitron her, den var kjapp å smelle sammen og jeg er bare lei meg for at vi ikke får gjester før totiden i morgen :hoho:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du har jo, eller har hatt en mamma en gang i tiden, så kjør på! :nigo:

Nå lukter det herlig sitron her, den var kjapp å smelle sammen og jeg er bare lei meg for at vi ikke får gjester før totiden i morgen :hoho:

Løsning: bak to! :jepp:

Jeg baker boller :opplyser:

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Pusunger høres jo ikke såå ille ut igjen. Nei, det får bli med gåselabber :Knegg:

Nå skal jeg bake sitronkladdekake! Aldri gjort det før, men jeg satser på at det blir bra!

Så kult! Jeg sjekka ut den kaka tidligere i dag. Valget falt likevel på himmelsk marengskake fra samme sted. Til morsdagskaffen i morgen.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så kult! Jeg sjekka ut den kaka tidligere i dag. Valget falt likevel på himmelsk marengskake fra samme sted. Til morsdagskaffen i morgen.

Oh my, det så ikke ut som noe dårlig valg det heller! :sikle:

Jeg føler at jeg legger på meg bare ved å kikke på den bloggen. Men det er så mye goooodt der!

Jeg har hatt en skikkelig "Må lage sitronkake"-greie de siste dagene, kanskje det er smittsomt gjennom luftballongen det også, som så mye annet her inne? :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Jeg fløy når jeg var ute

Det er ikke noe særlig. :redd: Jeg foreslår at du søker dekning til det løyer.

Du har jo, eller har hatt en mamma en gang i tiden, så kjør på! :nigo:

Nå lukter det herlig sitron her, den var kjapp å smelle sammen og jeg er bare lei meg for at vi ikke får gjester før totiden i morgen :hoho:

:jepp:

Det er bare litt vanskelig å bruke henne som påskudd: hun tåler nemlig ikke guten. :ler: Men kanskje en pavlova. Eller en med mandelmel.. :klo:

Så mange valg. :daane:

Løsning: bak to! :jepp:

Jeg baker boller :opplyser:

Vi ser hvem som er kakeeksperten! :opplyser:
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...