Gå til innhold

Juballongen

Aldrisur

Anbefalte innlegg

:klemmer:

Håper alle får en bedre kveld enn Scott Sterling!

https://www.youtube.com/watch?v=8F9jXYOH2c0

Kjære Hog, jeg håper dette er kødd altså! :grine::grine::grine:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg har det jaffal bra her. Stille og fint, kjølig men sol. :)

Det hadde vært kjedelig om ikke det ble litt underligheter på denne turen din, Aldri.

På det viset har du masse gode minner og historier å fortelle når du kommer hjem igjen

og "barnebarns barn" får høre spennende eventyr de aldri har hørt om før:

"da oldemor var sjørøver på de syv hav!!!" :fnise: Kos deg og...snart er det vel godnatt for deg igjen? lol

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

:hoho: Ja da oldemor var sjørøver på de sju hav! Blir bra historier i ettertid ja. :hoppendeglad:

Koselig å høre at du har det fint og at sola skinner på deg. :klem:

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg syns faktisk at du stort sett sover på denne ferieturen din...men det stemmer kanskje ikke helt? :fnise:

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg syns faktisk at du stort sett sover på denne ferieturen din...men det stemmer kanskje ikke helt? :fnise:

Det er vel fordi jeg har en hel annen døgnrytme enn dere der hjemme antar jeg.

Står opp klokka sju-halv-åtte på morgenen og legger meg sånn ve 23-24-tiden.

Det vil si opp ca 01.00 norsk tid og i seng ved 17-18-tiden hjemme. :fnise:

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, jeg vet jo at dere har forskyvning i tiden, men fra mitt ståsted virker det nesten som om du sier noen få setninger og så kommer det et godnatt. Jeg overdriver litt, men ikke så mye heller. ;)

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ja, jeg vet jo at dere har forskyvning i tiden, men fra mitt ståsted virker det nesten som om du sier noen få setninger og så kommer det et godnatt. Jeg overdriver litt, men ikke så mye heller. ;)

Du overdirver masse ditt lille bøllefrø! :hoho: lol her jeg sitter.

Skal aldri mer fortelle deg at jeg går og legger meg. :jolie:

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

For en skummel båttur! :redd:

Ellers er jeg enig med hoppe :Nikke: og legger herved inn forslag om at alle ballongfarere fra nå av må skifte døgnrytmen i takt med kapteinen når hun er ute å farter på de syv hav :opplyser:

Det skulle da bare mangle! :jolie:

Endret av Rumle
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så herlig :) Her har det også vært fullmåne (tror jeg, jaffal veeeldig månelyst :laugh: ) de siste dagene :jepp:

Ingen vind her enda, tror stormen kommer til å slå til sterkest oppover langs kysten mot nord, men hvem vet :vetikke: Ser de har evakuert en liten øy utenfor Bodø :unsure:

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Var det ikke du som likte Sofa så godt, det programmet på nrk? Så det nettopp på nett-tv, og det var jo kjempeartig :laugh:

Endret av Rumle
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så herlig :) Her har det også vært fullmåne (tror jeg, jaffal veeeldig månelyst :laugh: ) de siste dagene :jepp:

Ingen vind her enda, tror stormen kommer til å slå til sterkest oppover langs kysten mot nord, men hvem vet :vetikke: Ser de har evakuert en liten øy utenfor Bodø :unsure:

Håper du slipper unna stormen Rumle.

Bodø ja, uff og huff for lille Eryen vår da. :omg:

Var det ikke du som likte Sofa så godt, det programmet på nrk? Så det nettopp på nett-tv, og det var jo kjempeartig :laugh:

JAAA! Er ikke det et utrolig herlig program? Jeg ler meg i hjæl av de kjørelærerne fra Ammerud som sitter i den tosetersofaen i svart skinn. Han mannen er helt utrolig herlig! Og så det pene eldre paret fra Frogner. :hoho: Han vil gjerne se på såpe og visvas og hun er sååå høykulturell liksom. :hoppendeglad:

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du overdirver masse ditt lille bøllefrø! lol her jeg sitter.

Moi? :daane: Vel, ok da. La gå siden det er deg som sier det. :lur: Har du lagt deg nå eller? Hæ? lol

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Moi? :daane: Vel, ok da. La gå siden det er deg som sier det. :lur: Har du lagt deg nå eller? Hæ? lol

Nei jeg hakke det tenk! :ler:

Og ordet bøllefrø var et av de ordene jeg helt hadde glemt. Ville bare minne deg på at det ordet eksisterer den dag i dag. :enig:

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Nope! :ler:

Edit: Jo nå har jeg. Trodde du mente at jeg hadde gått og lagt meg jeg. :bolledeig:

Endret av Aldrisur
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...