Hoppetaujenta Skrevet 2. februar 2015 #10981 Del Skrevet 2. februar 2015 *iføre seg heldekkende ebola-dress-utstyr og gi stakkars syke hog en god hoppeklem* 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cordelia Skrevet 2. februar 2015 #10982 Del Skrevet 2. februar 2015 God kveld til deg også Cordelia, nattens Dronning. Det er så koselig at du stikker innom her og gir nattlige livstegn fra deg. Håper du har det bra. Jeg er på min andre og klokka er halv åtte på morgenen, sola skinner, fuglene synger og gubbeskinnet sover. God Kveld igjen ja Solstråle! Alt bra her. Er jo koselig og stikke innom her og se hva dere styrer med her. Selv om det blir litt tid mellom her gang. Ikke minst får man jo så fine reisebrev. Mr. Ping-Pong tror jeg er min nye helt. Tror det må bli en kopp te snart. Ble plutselig sittende å se På liv og død. Fin serie faktisk. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anje Skrevet 3. februar 2015 #10983 Del Skrevet 3. februar 2015 Nyt turen, Aldri. Jeg kan melde om 30 cm herlig tung og våt snø her. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Mrs. Random Nick Skrevet 3. februar 2015 #10984 Del Skrevet 3. februar 2015 Nyt turen, Aldri. Jeg kan melde om 30 cm herlig tung og våt snø her. Uff, jeg føler med deg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rumle Skrevet 3. februar 2015 #10985 Del Skrevet 3. februar 2015 [...turister..] Har mannfluensa og synes skikkelig synd på meg selv. Håper alle andre har det bra! God bedring Cordelia! Ha en fin dag, aldri 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 3. februar 2015 #10986 Del Skrevet 3. februar 2015 *se i krystallkulen sin* Aldri er visst i skrivende stund like full av handleposer som en ping-pong-mann! 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Aldrisur Skrevet 3. februar 2015 Forfatter #10987 Del Skrevet 3. februar 2015 Møtte mange badedyrselgere i Indonesia også Her selges alt mulig fra stranda. Badedyr, silketepper, kjoler, smykker, klokker, skjerf og sjal i alle varianter, bikinier, mat, iskrem, instrumenter, souvenirer +++++, og mange turister handler. Det er jo bra. Han hadde jammen et bra utvalg Håper klærne blir bra! --- Og velkommen tilbake til odisi! Hyggelig å se deg Skal hente klærne i kveld Rumle. Jeg er veldig spent. Han luftmadrassfyren er helt sikkert en skikkelig fin kar, en kar det absolutt ikke finnes en eneste millimeter vondt i! Håper han tjener godt på dette salget sitt...Kan liksom ikke tro at det er såå mange hver eneste dag som trenger luftmadrasser Levere klær til kopiering, det betyr vel akkuratt det det høres ut som? Nozzens dag; Skitur --> innom mamma å ta en kopp kaffekopp --> jobb ...Får vel komme meg i gang! Adjøøø alle forumsvenner Håper d hadde en fin skitur og en ellers fin dag. [...turister..] Har mannfluensa og synes skikkelig synd på meg selv. Håper alle andre har det bra! God bedring Hog! Det er sikkert veeeldig vondt å ha mannfluensa. God Kveld igjen ja Solstråle! Alt bra her. Er jo koselig og stikke innom her og se hva dere styrer med her. Selv om det blir litt tid mellom her gang. Ikke minst får man jo så fine reisebrev. Mr. Ping-Pong tror jeg er min nye helt. Tror det må bli en kopp te snart. Ble plutselig sittende å se På liv og død. Fin serie faktisk. Nyt turen, Aldri. Jeg kan melde om 30 cm herlig tung og våt snø her. Det er helt uvirkelig når man er her i 30 graders varme, og er omgitt av palmer, sjø og sand. MEN om to uker treffer den harde virkeligheten meg også, tenker jeg. Uff, jeg føler med deg. Har du ikke snø der du er Spirre? God bedring Cordelia! Ha en fin dag, aldri Taaaaakk og ha en fin dag selv Rumle! Her har det blåst ganske kraftig de siste tre dagene, men nå ser det ut til at vinder løyer og havet legger seg stille og pent til ro igjen. Når vinden står på slik den har gjort nå, blir det veldig mye tang og rekved som kommer inn på stranda. "Strandgutta" har hatt sitt svare strev med å rydde alt søppelet. De raker tang og skitt og graver og dype hull i sanda som de legger alt oppi. Der ligger nå skiten og blir til jord igjen. Neida Hoppetuss, jeg sitter her og skriver i ballongen! 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rumle Skrevet 3. februar 2015 #10988 Del Skrevet 3. februar 2015 Åhhhhh den tangen skulle jeg gjerne hatt i rosebedene mine! 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Aldrisur Skrevet 3. februar 2015 Forfatter #10989 Del Skrevet 3. februar 2015 Åhhhhh den tangen skulle jeg gjerne hatt i rosebedene mine! Gjett om jeg har tenkt masse på deg når jeg har gått og sett på all tangen disse dagene Rumle! 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rumle Skrevet 3. februar 2015 #10990 Del Skrevet 3. februar 2015 Gjett om jeg har tenkt masse på deg når jeg har gått og sett på all tangen disse dagene Rumle! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Aldrisur Skrevet 3. februar 2015 Forfatter #10991 Del Skrevet 3. februar 2015 Jeg slipper vel ikke unna uten å "flashe en kroppsdel" denne gangen heller! Får håpe det ikke er noen innom ballongen som ikke liker tær da! For her får man de jo rett i fleisen liksom! 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mynona Skrevet 3. februar 2015 #10992 Del Skrevet 3. februar 2015 Åh, det var brune tær!! 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Tekola Skrevet 3. februar 2015 #10993 Del Skrevet 3. februar 2015 Det var sommerlige føtter (Jeg liker egentlig ikke tær, men pene dameføtter går fint. Ekle, skitne, hårete manneføtter derimot... ) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Aldrisur Skrevet 3. februar 2015 Forfatter #10994 Del Skrevet 3. februar 2015 Åh, det var brune tær!! Det var sommerlige føtter (Jeg liker egentlig ikke tær, men pene dameføtter går fint. Ekle, skitne, hårete manneføtter derimot... ) Hårete dameføtter da? Jeg forstår egentlig ikke hvordan noen orker å utføre pedikyr på hvem som helst. Hår er jo forsåvidt greit,, men skitne føtter, det er skikkelig ekkelt. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Inggolf Skrevet 3. februar 2015 #10995 Del Skrevet 3. februar 2015 Naaaaaaaaaaaaaaaaaaaai Vi glemte å feire ballongbursdagen i går!!! 1 årsdagen til denne fine køøøørja Gratulerer med gårsdagen ihvertfall fine ballongkøøørja vår... Såååå fine tææær du har Aldri! Fine og brune med en blomst på seg! Yeeey, tihihi, stas å se en liten bit av deg i hvertfall 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 3. februar 2015 #10996 Del Skrevet 3. februar 2015 Gratulerer med ettårsdagen og....jammen var det noen søte, velstelte hula-hula-pyntede tær! 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Aldrisur Skrevet 3. februar 2015 Forfatter #10997 Del Skrevet 3. februar 2015 Naaaaaaaaaaaaaaaaaaaai Vi glemte å feire ballongbursdagen i går!!! 1 årsdagen til denne fine køøøørja Gratulerer med gårsdagen ihvertfall fine ballongkøøørja vår... Såååå fine tææær du har Aldri! Fine og brune med en blomst på seg! Yeeey, tihihi, stas å se en liten bit av deg i hvertfall Åååå søtnoza! Vi kan feire senere i kveld kanskje? Nå må jeg gå og hente klærene mine. Eller rettere sagt kapre en tuk-tuk og jøre av gårde! 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Aldrisur Skrevet 3. februar 2015 Forfatter #10998 Del Skrevet 3. februar 2015 Gratulerer med ettårsdagen og....jammen var det noen søte, velstelte hula-hula-pyntede tær! Jammen var det ettårsdag ja, det fikk ikke jeg med meg. Ja, hula-hula-pynten er yndlingsblomsten til Rumle altså. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 3. februar 2015 #10999 Del Skrevet 3. februar 2015 (endret) DU er yndlingsblomsten min. Så morsomt det høres ut å kjøre "tut-tut"... Endret 3. februar 2015 av Hoppetaujenta 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Severus Skrevet 3. februar 2015 #11000 Del Skrevet 3. februar 2015 Jeg liker ikke å feire ting. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå