Hoppetaujenta Skrevet 28. januar 2015 #10901 Del Skrevet 28. januar 2015 Dette burde bli en konkurranse her inne. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Winza Skrevet 28. januar 2015 #10902 Del Skrevet 28. januar 2015 Tror den er fra avatar the series Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Tekola Skrevet 28. januar 2015 #10903 Del Skrevet 28. januar 2015 Det er en kvinnelig Tauren, fra World of Warcraft! Ku på to bein, i grunn Det er favorittrasen min, og nesten alle karakterene mine er taurens http://fc01.deviantart.net/fs70/f/2013/040/b/0/tauren_female_by_kitschsous-d5ubp6r.jpg Link til bildet i stort format Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Winza Skrevet 28. januar 2015 #10904 Del Skrevet 28. januar 2015 Ah, men spriten syns jeg var litt lik den avatar serien Altså den med mennesker Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Inggolf Skrevet 28. januar 2015 #10905 Del Skrevet 28. januar 2015 Håper første dagen på nytt sted har innfridd alle forhåpninger og ønsker og vel så det, Aldri! (Det var første dag idag, var det ikke? ..Tida går jo litt fort og du lever i fremtiden og vi i fortiden så...) 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Severus Skrevet 28. januar 2015 #10906 Del Skrevet 28. januar 2015 Har laget tomatgreiene igjen. Mamma og de ville ha til burgerene de skal ha ikveld. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 28. januar 2015 #10907 Del Skrevet 28. januar 2015 "Den vakre, gyldne, blide damen som kom inn fra fremtiden".... Det kunne blitt en fin bok og film tror jeg. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anje Skrevet 28. januar 2015 #10908 Del Skrevet 28. januar 2015 Har laget tomatgreiene igjen. Mamma og de ville ha til burgerene de skal ha ikveld. Den skal jeg også prøve en dag. Alt blir liksom bedre etter en stund i ovn og litt parmesan. Sikkert tomater og! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
hog Skrevet 28. januar 2015 #10909 Del Skrevet 28. januar 2015 Det er en kvinnelig Tauren, fra World of Warcraft! Ku på to bein, i grunn Det er favorittrasen min, og nesten alle karakterene mine er taurens http://fc01.deviantart.net/fs70/f/2013/040/b/0/tauren_female_by_kitschsous-d5ubp6r.jpg Link til bildet i stort format Spiller du fortsatt wow Tekola? Og ja, Taurens er best til gnomestomping! 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mynona Skrevet 29. januar 2015 #10910 Del Skrevet 29. januar 2015 Er det dårlig nett i kho samui? Skrev sikkert feil nå. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Tekola Skrevet 29. januar 2015 #10911 Del Skrevet 29. januar 2015 Spiller du fortsatt wow Tekola? Og ja, Taurens er best til gnomestomping! Hadde pause en stund, men nå er jeg tilbake Gnomestomping Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 29. januar 2015 #10912 Del Skrevet 29. januar 2015 Vet ikke hva det er, men det høres ut som noe jeg kunne ha likt. God ettermiddag...snart kveld til Aldri...som helt sikkert er opptatt av omvisninger, museer og restauranter, innimellom all soling, bading og full kroppsmassasje og peeling og tåsebasselakkering og...sånn. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Winza Skrevet 29. januar 2015 #10913 Del Skrevet 29. januar 2015 Det er et slikt online spill som har eksistert siden 2004 tror jeg, der spiller man mot alle mulige spille rundt om i verden og slåss mot monstre og skapninger Nå nylig så hedret dem robin williams med å plassere han der Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 29. januar 2015 #10914 Del Skrevet 29. januar 2015 Kult. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rumle Skrevet 29. januar 2015 #10915 Del Skrevet 29. januar 2015 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
hog Skrevet 30. januar 2015 #10916 Del Skrevet 30. januar 2015 Håper ditt fravær i dag skyldes at du koser deg halvt ihjel Aldrisur 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rumle Skrevet 30. januar 2015 #10917 Del Skrevet 30. januar 2015 God helg til aldri og alle andre ballongfarere 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Nosoul Skrevet 30. januar 2015 #10918 Del Skrevet 30. januar 2015 Goooood helg alle her inne! Håper dere får en finfin helg 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Aldrisur Skrevet 30. januar 2015 Forfatter #10919 Del Skrevet 30. januar 2015 Håper første dagen på nytt sted har innfridd alle forhåpninger og ønsker og vel så det, Aldri! (Det var første dag idag, var det ikke? ..Tida går jo litt fort og du lever i fremtiden og vi i fortiden så...) Har jeg virkelig ikke vært her siden jeg kom hit? Det er nyyyydelig her Noz. Denne øya har alt en kald nordmann og kvinne trenger for å ha et herlig liv. Og ja, tiden går fryktelig fort. Håper du har det fint og er helt bra av lungebetennelsen nå. Fin fredag til deg og Pål! Har laget tomatgreiene igjen. Mamma og de ville ha til burgerene de skal ha ikveld. Det der høres ut som en god greie å ha på både det ene og det andre. Mammaen din koste seg sikkert. "Den vakre, gyldne, blide damen som kom inn fra fremtiden".... Det kunne blitt en fin bok og film tror jeg. Mmmmm... Er det dårlig nett i kho samui? Skrev sikkert feil nå. Dårlig nett??? Det er bnare så inn i gamperumpa dårlig at jeg *mumle mumle* kan ikke få sagt det sterkt nok. Jeg har ikk klart å få forbindelse med ballongen på lenge, og helt umulig å sende bilder. Nå har herr Aldri forbarmet seg over meg og skaffet noe kort-dingsgreier som gjør at jeg kan være på nett. Han er snill han. Fin fredag til deg og din Paul også My. Håper ditt fravær i dag skyldes at du koser deg halvt ihjel Aldrisur Jeg koser meg halvt i hjæl Hog, men skulle ha sendt dere noen bilder og litt oppdatering her tidligere. Som du skjønner har nettet vært en bæsj her. Du må også ha en fin fredagskveld. Regner med at du ikke har noen Pål/Paul, men kos deg der du er. -------------- God fredagskveld til alle dere andre også. Her er dagens bilde, til ære for vår snille Rumlemor! Virker som jeg får til dette nå, så da sees vi snart igjen! Nå skal vi til skredderen. Gubbeskinnet har bestilt seg jakke og bukse og skjorter! Så da blir det prøving de neste dagene. 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
hog Skrevet 30. januar 2015 #10920 Del Skrevet 30. januar 2015 *kjapt innom og stjeler en klem* God helg! 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå