AnonymBruker Skrevet 30. januar 2014 #81 Skrevet 30. januar 2014 Så du vasker deg nedentil hver dag, men tar på deg ei brukt truse når du er nyvasket? Helt ulogisk i min verden. Rent til rent, enkelt og greit, man går ikke fra rent til urent. Jaja, pass på deg selv. Anonymous poster hash: de6f7...b0b
skruf Skrevet 30. januar 2014 #82 Skrevet 30. januar 2014 Jaja, pass på deg selv. Anonymous poster hash: de6f7...b0b Joda, jeg vasker meg og skifter undertøy hver dag, og jeg opprettholder god håndhygiene. Trodde vanlige oppegående mennesker var klar over enkle hygieneregler…men men. 6
AnonymBruker Skrevet 30. januar 2014 #83 Skrevet 30. januar 2014 Så du vasker deg nedentil hver dag, men tar på deg ei brukt truse når du er nyvasket? Helt ulogisk i min verden. Rent til rent, enkelt og greit, man går ikke fra rent til urent. Det der sliter jeg virkelig med å forstå poenget med jeg også. Og det samme med å basere troen på egen luktfrihet på at kjæresten hadde sagt i fra om man luktet vondt. Tror virkelig at kjærester kvier seg veldig for å skulle ta opp noe sånt.Anonymous poster hash: 81d01...0e8 4
AnonymBruker Skrevet 30. januar 2014 #84 Skrevet 30. januar 2014 Det der sliter jeg virkelig med å forstå poenget med jeg også. Og det samme med å basere troen på egen luktfrihet på at kjæresten hadde sagt i fra om man luktet vondt. Tror virkelig at kjærester kvier seg veldig for å skulle ta opp noe sånt.Anonymous poster hash: 81d01...0e8 Hehe, nei. Jeg klarer helt fint å si fra om kjæresten lukter svette f.eks. Og han klarer helt fint å si fra om jeg lukter vondt. han har da sagt ifra de få gangene jeg har vært syk og ikke orket å dusje, jeg har ikke akkurat blitt fornærmet. Anonymous poster hash: de6f7...b0b
Djungelvrål Skrevet 30. januar 2014 #85 Skrevet 30. januar 2014 hvor har jeg skrevet det? jeg dusjer noen ganger hver dag, noen ganger annenhver dag. Spørs hva jeg har gjort. Anonymous poster hash: de6f7...b0b Bare lurt siden du aldri kjenner lukt fra deg selv, det er veldig spesielt. Jeg lukter ikke blomster nedentil etter 24 timer uten vask. 6
skruf Skrevet 30. januar 2014 #86 Skrevet 30. januar 2014 Bare lurt siden du aldri kjenner lukt fra deg selv, det er veldig spesielt. Jeg lukter ikke blomster nedentil etter 24 timer uten vask. Vil tro at de fleste damer som tisser, har mensen, utflod, sex og svetter vil lukte litt etter 24 timer……da blir det helt teit å ta av seg trusa, dusje og vaske seg nedentil, for så å tørke seg og ta på seg den gamle trusa…. 7
AnonymBruker Skrevet 30. januar 2014 #87 Skrevet 30. januar 2014 Bare lurt siden du aldri kjenner lukt fra deg selv, det er veldig spesielt. Jeg lukter ikke blomster nedentil etter 24 timer uten vask. neivel, men du gjør kanskje litt mer iløpet av dagen enn det jeg gjør? som sagt, jeg tilbringer store deler av dagen i senga, man blir ikke veldig sliten og svett av det. Ikke renner de få dråpene med utflod ut når jeg ligger heller, og ikke har jeg på truse når jeg ligger i senga, så når tenkte du at trusene mine skulle bli veldig skitne? Hadde jeg hatt en jobb å gå til, skole å gå til, eller noe i det hele tatt, så hadde jeg nok helt sikkert skiftet truse hver dag. Anonymous poster hash: de6f7...b0b 1
skruf Skrevet 30. januar 2014 #88 Skrevet 30. januar 2014 neivel, men du gjør kanskje litt mer iløpet av dagen enn det jeg gjør? som sagt, jeg tilbringer store deler av dagen i senga, man blir ikke veldig sliten og svett av det. Ikke renner de få dråpene med utflod ut når jeg ligger heller, og ikke har jeg på truse når jeg ligger i senga, så når tenkte du at trusene mine skulle bli veldig skitne? Hadde jeg hatt en jobb å gå til, skole å gå til, eller noe i det hele tatt, så hadde jeg nok helt sikkert skiftet truse hver dag. Anonymous poster hash: de6f7...b0b Hvis du ikke har truse på om dagen….hvordan kan du skifte annenhver dag da? Jeg var selv fullstendig sengeliggende i 3mnd for ei stund siden etter en operasjon, likevel så satte jeg personlig hygiene høyt og vasket meg nedentil hver dag og skiftet undertøy. Der jeg jobber har vi sengeliggende pasienter, og intimvask og undertøysbytte er faktisk obligatorisk hver dag til pasientene. Dvs vi tar morgenstell og vasker de nedentil og har på rent undertøy. Hver dag. 2
AnonymBruker Skrevet 30. januar 2014 #89 Skrevet 30. januar 2014 Hvis du ikke har truse på om dagen….hvordan kan du skifte annenhver dag da? Jeg var selv fullstendig sengeliggende i 3mnd for ei stund siden etter en operasjon, likevel så satte jeg personlig hygiene høyt og vasket meg nedentil hver dag og skiftet undertøy. Der jeg jobber har vi sengeliggende pasienter, og intimvask og undertøysbytte er faktisk obligatorisk hver dag til pasientene. Dvs vi tar morgenstell og vasker de nedentil og har på rent undertøy. Hver dag. JAVEL. Anonymous poster hash: de6f7...b0b 3
skruf Skrevet 30. januar 2014 #90 Skrevet 30. januar 2014 JAVEL. Anonymous poster hash: de6f7...b0b 2
Miss moneypenny Skrevet 30. januar 2014 #91 Skrevet 30. januar 2014 Skrubbe dem fri for bakterier du da? Såpe i underlivet er fyfyAnonymous poster hash: f7425...050 Drar frem teskjeen jeg også: 1: såpa er ekstremt mild. 2: det er så lite såpe i forhold til vann at det er knapt merkbart, men nok til å få vekk urinlukt 3: hvor i svarte banan leser du at jeg skrubber? 4: hvordan vasker du deg i rompa? Med bare vann? Kanskje du er ei av disse kvinnfolka jeg leste om i en annen tråd som lukta rumpe. 2
Djungelvrål Skrevet 30. januar 2014 #92 Skrevet 30. januar 2014 Drar frem teskjeen jeg også: 1: såpa er ekstremt mild. 2: det er så lite såpe i forhold til vann at det er knapt merkbart, men nok til å få vekk urinlukt 3: hvor i svarte banan leser du at jeg skrubber? 4: hvordan vasker du deg i rompa? Med bare vann? Kanskje du er ei av disse kvinnfolka jeg leste om i en annen tråd som lukta rumpe. 3
AnonymBruker Skrevet 30. januar 2014 #93 Skrevet 30. januar 2014 jeg har aldri lagt merke til at det har luktet underliv av trusene mine. Har heller ikke for vane å snuse på underlivet til andre folk, så har ikke kjent noen "underlivs-lukt" der heller. Anonymous poster hash: de6f7...b0b Kanskje du er et helt spesielt tilfelle som ikke har noen form for kroppslukt, og således kun trenger vask annenhver uke. Men omgivelsene er nok ikke av samme oppfatning. Å bytte truse hver dag trodde jeg var en selvfølge. Anonymous poster hash: dc854...d0f 5
AnonymBruker Skrevet 30. januar 2014 #94 Skrevet 30. januar 2014 Kanskje du er et helt spesielt tilfelle som ikke har noen form for kroppslukt, og således kun trenger vask annenhver uke. Men omgivelsene er nok ikke av samme oppfatning. Å bytte truse hver dag trodde jeg var en selvfølge.Anonymous poster hash: dc854...d0f har jeg sagt at jeg dusjer annenhver uke? Nei.. Jeg dusjer annenhver dag, eller hver dag.. Anonymous poster hash: de6f7...b0b
AnonymBruker Skrevet 30. januar 2014 #95 Skrevet 30. januar 2014 Samme her. Selv etter 2 dager lukter det ikke av hverken sokker eller undertøy her. Men folk er jo forskjellig. Noen lukter drit fortere enn andre. Anonymous poster hash: 75dc6...9c5 Det er sånn folk som stinker (og ikke vet det selv) tenker. Det er så kjipt å komme ved siden av sånne på offentlig transport. Noen eier ikke luktesans. Anonymous poster hash: dc854...d0f 6
AnonymBruker Skrevet 30. januar 2014 #96 Skrevet 30. januar 2014 Det er sånn folk som stinker (og ikke vet det selv) tenker. Det er så kjipt å komme ved siden av sånne på offentlig transport. Noen eier ikke luktesans. Anonymous poster hash: dc854...d0f Stemmer nok ikke nei. Det er jeg 382% sikker påAnonymous poster hash: 75dc6...9c5
AnonymBruker Skrevet 30. januar 2014 #97 Skrevet 30. januar 2014 Man kan bli litt "immun" mot egen kroppslukt, fordi den er der konstant. Men kvinneunderliv er da noe av det mest velkjent "luktende". Det finnes ingen luktfri mus!Anonymous poster hash: 81d01...0e8 6
Dunkel Skrevet 30. januar 2014 #98 Skrevet 30. januar 2014 Er virkelig ikke rart folk blir så lett smittet ved f.eks. kollektiv transport når folk er så uhygieniske at de ikke engang vasker hendene sine! Og det med truseskift: Selvfølgelig skal man skifte hver dag! Jeg kunne aldri ha funnet på å vaske meg nedentil for å så ta på meg en brukt truse igjen, og synes det er rimelig vulgært at noen her inne faktisk holder på sånn 8
AnonymBruker Skrevet 30. januar 2014 #99 Skrevet 30. januar 2014 Jeg tror det er stor forskjell på folk. Jeg har aldri luktet noe fra trusen, og selv om jeg som regel bytter truser skjer det unntakstilstander, f. eks når jeg er på hyttetur, er syk har glemt å vaske klær osv. Har aldri luktet dårlig lukt før. Men for ca et år siden eller noe forandret deg seg, nå kjenner jeg lukt fra trusen dersom jeg kommer hjem fra byen eller en lang travel dag. Tror ikke det er farlig å bytte undertøy annenhver dag, men villle nk aldri hatt sex eller noe sånn så ustellt. Når det er sagt så får jeg fort sopp av såper, selv de fra apoteket, vivag og de. Så om jeg ikke skal noe så vasker jeg med bare med varmt vann. Dersom jeg skal være med kjæresten vasker jeg med såpe. Blir jo som oftest med såpe, men føler underlivet mitt har godt av såpefrie dager:) Anonymous poster hash: e8c0a...f54 1
AnonymBruker Skrevet 31. januar 2014 #100 Skrevet 31. januar 2014 Skrubbe dem fri for bakterier du da? Såpe i underlivet er fyfyAnonymous poster hash: f7425...050 Det er spesiallaget såpe for å bruke i underlivet. Du bør ha fått med deg det.Anonymous poster hash: 1af59...f03 4
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå