AnonymBruker Skrevet 30. januar 2014 #61 Skrevet 30. januar 2014 Men det hjelper ikke å bytte truse hver dag hvis man ikke vasker seg en gang i blant heller.Anonymous poster hash: f7425...050 Ok, så får vi ta fram teskjeen: Man vasker seg i underlivet, armhulene, ansiktet og hendene. Man pusser tennene. Man tar på deoderant og rent undertøy. Daglig!Anonymous poster hash: 81d01...0e8 16
AnonymBruker Skrevet 30. januar 2014 #62 Skrevet 30. januar 2014 Det lukter ikke verken bæsj eller tiss av mine brukte truser, men tydelig lukt av underliv. Ville ikke gått velstelt ut i verden om morgenen med en truse som ikke var ren og "fersk". Rent undertøy er ennå mer grunnleggende enn deodorant.Anonymous poster hash: 81d01...0e8 jeg har aldri lagt merke til at det har luktet underliv av trusene mine. Har heller ikke for vane å snuse på underlivet til andre folk, så har ikke kjent noen "underlivs-lukt" der heller. Anonymous poster hash: de6f7...b0b 1
AnonymBruker Skrevet 30. januar 2014 #63 Skrevet 30. januar 2014 jeg har aldri lagt merke til at det har luktet underliv av trusene mine. Har heller ikke for vane å snuse på underlivet til andre folk, så har ikke kjent noen "underlivs-lukt" der heller. Anonymous poster hash: de6f7...b0b Vel nå tror jeg det som oftest ikke lukter av folk nettopp fordi de har normal hygiene. Når den svikter blir det lukt! Det vet alle som har jobbet med folk som mister dette aspekter (som jo skjer med noen mennesker). Anonymous poster hash: 81d01...0e8 5
AnonymBruker Skrevet 30. januar 2014 #64 Skrevet 30. januar 2014 Ok, så får vi ta fram teskjeen: Man vasker seg i underlivet, armhulene, ansiktet og hendene. Man pusser tennene. Man tar på deoderant og rent undertøy. Daglig!Anonymous poster hash: 81d01...0e8 Hvorfor får ikke jeg lov til ta på rent undertøy annen hver dag? Hvorfor må jeg gjøre som deg? Er du fasiten? Jeg svetter mindre enn folk flest, jeg har lite kroppshår som svetten og "møkka" fester seg i. Hvis du ønsker å bytte undertøy hver dag, værsågod, men ikke kom her med oppdragelse. Ingen blir syke av å gå med undertøy i to dager. Du syns det ekkelt, ok. Anonymous poster hash: f7425...050 5
skruf Skrevet 30. januar 2014 #65 Skrevet 30. januar 2014 Å bytte undertøy og sokker annenhver dag er ekkelt. Å være slaskete med håndhygene er iallefall ekkelt. 9
AnonymBruker Skrevet 30. januar 2014 #66 Skrevet 30. januar 2014 Vel nå tror jeg det som oftest ikke lukter av folk nettopp fordi de har normal hygiene. Når den svikter blir det lukt! Det vet alle som har jobbet med folk som mister dette aspekter (som jo skjer med noen mennesker).Anonymous poster hash: 81d01...0e8 jaja, jeg lukter ikke vondt Da tror jeg kjæresten hadde sagt ifra for ganske lenge siden. Anonymous poster hash: de6f7...b0b 1
AnonymBruker Skrevet 30. januar 2014 #67 Skrevet 30. januar 2014 jaja, jeg lukter ikke vondt Da tror jeg kjæresten hadde sagt ifra for ganske lenge siden. Anonymous poster hash: de6f7...b0b Samme her. Selv etter 2 dager lukter det ikke av hverken sokker eller undertøy her. Men folk er jo forskjellig. Noen lukter drit fortere enn andre. Anonymous poster hash: 75dc6...9c5 3
Gjest Amber Rose Skrevet 30. januar 2014 #68 Skrevet 30. januar 2014 Det anbefales ikke at barn bader hver dag, da. Får ikke folk informasjon om sånn på helsestasjonen nå for tiden? Vi fikk informasjon på sykehuset om at vi kunne bade hver dag.
Djungelvrål Skrevet 30. januar 2014 #69 Skrevet 30. januar 2014 Helt ærlig så er jeg faktisk litt sløv med håndvasken, og tror faktisk jeg har den eneste ungen i nabolaget som ikke har vært syk en eneste gang de siste 3 årene.Anonymous poster hash: 75dc6...9c5 Men du tenker ikke på at ungen sprer bakterier videre? 2
AnonymBruker Skrevet 30. januar 2014 #70 Skrevet 30. januar 2014 Hvorfor får ikke jeg lov til ta på rent undertøy annen hver dag? Hvorfor må jeg gjøre som deg? Er du fasiten? Jeg svetter mindre enn folk flest, jeg har lite kroppshår som svetten og "møkka" fester seg i. Hvis du ønsker å bytte undertøy hver dag, værsågod, men ikke kom her med oppdragelse. Ingen blir syke av å gå med undertøy i to dager. Du syns det ekkelt, ok. Anonymous poster hash: f7425...050 Klart du får lov, ingen kan j nekte deg det (og det vet du, så ikke spill dum) Jeg derimot bytter som oftest to ganger daglig. Det er naturlig del av mitt morgenstell å vaske underliv og ta på ren truse. Etter trening er trusa svett, så da bytter jeg selvfølgelig også. Jeg har gått med samme truse i to døgn på telttur med speideren ol, men synes da det klør og føler det lukter så mye at jeg er redd andre skal kjenne det. Godt mulig at ditt underliv opptrer på en helt annen måte enn mitt, men jeg synes likevel det høres rart ut å gå ut i verden om morgenen med gammel truse. Og ekkelt.Anonymous poster hash: 81d01...0e8 2
AnonymBruker Skrevet 30. januar 2014 #71 Skrevet 30. januar 2014 Åååå gode gamle KG folk, dere fornekter dere aldri. Er du ikke enig med meg, så har du feil! Kan man ikke godta at folk har forskjellige behov? Anonymous poster hash: 9382e...24b 1
Djungelvrål Skrevet 30. januar 2014 #72 Skrevet 30. januar 2014 jeg har aldri lagt merke til at det har luktet underliv av trusene mine. Har heller ikke for vane å snuse på underlivet til andre folk, så har ikke kjent noen "underlivs-lukt" der heller. Anonymous poster hash: de6f7...b0b Bytter du truse 3-4 ganger og dagen og dusjer 3 ganger om dagen?
AnonymBruker Skrevet 30. januar 2014 #73 Skrevet 30. januar 2014 Bytter du truse 3-4 ganger og dagen og dusjer 3 ganger om dagen? hvor har jeg skrevet det? jeg dusjer noen ganger hver dag, noen ganger annenhver dag. Spørs hva jeg har gjort. Anonymous poster hash: de6f7...b0b
AnonymBruker Skrevet 30. januar 2014 #74 Skrevet 30. januar 2014 hvor har jeg skrevet det? jeg dusjer noen ganger hver dag, noen ganger annenhver dag. Spørs hva jeg har gjort. Anonymous poster hash: de6f7...b0b bytter foresten truse ca annenhver dag. Igjen, spørs hva jeg har gjort. Anonymous poster hash: de6f7...b0b
AnonymBruker Skrevet 30. januar 2014 #75 Skrevet 30. januar 2014 Hadde folk vært mer nøye med håndhygienen både hos seg selv og barn, kunne vi unngått så mye sykdom hele tiden. Det er så uhygenisk og direkte grisete og kvalmt at folk ikke lærer barna sine å vaske hendene skikkelig før de tar i mat osv. Anonymous poster hash: ea699...5b0 5
AnonymBruker Skrevet 30. januar 2014 #76 Skrevet 30. januar 2014 Men når det er to dager siden du har både dusjet og bytter truse, hvordan kan trusene dine være luktfrie? Er det noe galt med luktesansen din?Anonymous poster hash: 81d01...0e8 3
AnonymBruker Skrevet 30. januar 2014 #77 Skrevet 30. januar 2014 Men når det er to dager siden du har både dusjet og bytter truse, hvordan kan trusene dine være luktfrie? Er det noe galt med luktesansen din?Anonymous poster hash: 81d01...0e8 Alle produserer jo ikke like mye svette, utflod og andre bakterier da. Og folk har vel også ulike aktivitetsnivåerAnonymous poster hash: 75dc6...9c5 1
AnonymBruker Skrevet 30. januar 2014 #78 Skrevet 30. januar 2014 Men når det er to dager siden du har både dusjet og bytter truse, hvordan kan trusene dine være luktfrie? Er det noe galt med luktesansen din?Anonymous poster hash: 81d01...0e8 absolutt ingenting galt med luktesansen min Som sagt, hadde jeg luktet vondt så hadde kjæresten min sagt ifra for leeenge siden. Dessuten, jeg vasker meg da i underlivet hver dag, som normale folk. Og ikke gjør jeg stort annet enn å ligge i senga om dagene heller, så er nok derfor det ikke blir så illeluktende der nede. Anonymous poster hash: de6f7...b0b
skruf Skrevet 30. januar 2014 #79 Skrevet 30. januar 2014 Man kjenner som oftest ikke sin egen kroppslukt, men tro meg; andre gjør det. 5
skruf Skrevet 30. januar 2014 #80 Skrevet 30. januar 2014 absolutt ingenting galt med luktesansen min Som sagt, hadde jeg luktet vondt så hadde kjæresten min sagt ifra for leeenge siden. Dessuten, jeg vasker meg da i underlivet hver dag, som normale folk. Og ikke gjør jeg stort annet enn å ligge i senga om dagene heller, så er nok derfor det ikke blir så illeluktende der nede. Anonymous poster hash: de6f7...b0b Så du vasker deg nedentil hver dag, men tar på deg ei brukt truse når du er nyvasket? Helt ulogisk i min verden. Rent til rent, enkelt og greit, man går ikke fra rent til urent. 3
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå