Fibonacci Skrevet 25. mars 2014 Forfatter #381 Skrevet 25. mars 2014 God tirsdag, i dag er det den store vaffeldagen, folkens! I dag morges sto jeg og stekte havregrynsvafler til frokost! Lagde røra i går kveld. Mann og barn var kjempefornøyde Har en full dag foran meg. Skal til legen på svangerskapskontroll, og i ettermiddag skal vi på 3D ultralyd, hele familien. Er så spent! Snuppa klamrer seg til håpet om at det er ei jente der inne likevel
Gjest Jørild Skrevet 25. mars 2014 #382 Skrevet 25. mars 2014 Hvem vet, kanskje har snurrebassen blitt borte?
Mafalda Skrevet 25. mars 2014 #383 Skrevet 25. mars 2014 Hmmm, det er vel heller sjelden at de tar feil av kjønnet den veien, men det er jo "lov" å håpe Og når lillebror kommer blir det vel uansett kjempestas for storesøsknene. Tenker han skal få kjørt seg- Smule har jo blitt brukt som utkledningsdukke og blitt plassert rundt i både pappesker og dukkevogner fra hun kom hjem fra sykehuset- men da blir de jo bare noen hardhauser! Vaffeldagen, ja. Hadde ikke tenkt å gjøre noe særlig ut av det, men vafler er jo innmari godt da Ha en god tirsdag!
Fibonacci Skrevet 25. mars 2014 Forfatter #384 Skrevet 25. mars 2014 Jørild og Mafalda: Lov å håpe ja, men jeg tror vi får forberede henne på at det nok er en gutt (hvis ikke, får hun veldig mye blå klær!) Tilbake fra kontroll hos fastlegen, og alt var bra med meg og babyen. Uke: 28+3 Vekt: 74 kg (+7 kg totalt) BT: 100/65 Hb: 12,1 Urin: ok Ødem: 0-1 Hjertefrekvens: 140 SF-mål: 27 cm (litt over den røde streken på kurven)
Fibonacci Skrevet 25. mars 2014 Forfatter #385 Skrevet 25. mars 2014 (endret) Vi har forresten bestilt oss påskeferie til London! Det blir fra mandag til fredag i påskeuka. Med barn! De er jo så store at de begynner å få glede av sånne turer - og vi skal bl.a. i Warner Bros. Studio og se hvordan Harry Potter-filmene ble laget! Like gøy for oss voksne som de små! Endret 25. mars 2014 av La Traviata
Mazilla Skrevet 25. mars 2014 #386 Skrevet 25. mars 2014 Så gøy! Og ikke minst stas å få en sånn tur før lillebror kommer Kan anbefale Ripleys believe it or not på Piccadilly circus også. For både store og små
Fibonacci Skrevet 25. mars 2014 Forfatter #388 Skrevet 25. mars 2014 (endret) Nå har vi vært på 3D ultralyd, og vi er helt forelsket! Her er lillebror (han var veeeldig tydelig gutt)! Han ligner masse på storebroren, lå litt trangt med beina oppe ved hodet, lekte med navlestrengen og lå og svelget fostervann. Han er litt større enn snittet, og ligger på 1340 gram nå. Men ikke verre enn ca. 3,7 kg estimert til termin Alt så bra ut ellers også! Endret 25. mars 2014 av La Traviata
kisskissbangbang Skrevet 26. mars 2014 #392 Skrevet 26. mars 2014 Så herlige bilder! Fin lillebror! Var ungene med på UL? Hva syntes de i så fall om opplevelsen?
Fibonacci Skrevet 26. mars 2014 Forfatter #393 Skrevet 26. mars 2014 Takk for det, alle sammen! Kan ikke se meg mett på bildene Barna syntes det var spennende og fint! Legen som tok ultralyden var så morsom, og tulla masse med dem, samt at han forklarte veldig levende om babyen, navlestrengen, morkaka osv. De var veldig fornøyde etterpå! 1
Fibonacci Skrevet 26. mars 2014 Forfatter #394 Skrevet 26. mars 2014 Jeg sover så godt for tida, og det er bare superdeilig! Litt hodepine i morges, men jeg fungerer. Får så stram og vond mage med mye kynnere etter at jeg har vært mye i aktivitet. Var en del på farten i går, og i dag har jeg det sånn igjen. Det holdt på hele mandagen også, med kvalme attåt. Skal til fysio etterpå, men etter det skal jeg ta det med ro... Planlegge London-tur høres ut som en fin ting å gjøre fra sofaen
Gjest roseduft Skrevet 26. mars 2014 #395 Skrevet 26. mars 2014 Aww nydelige lillebror Påsketuren høres kjempekjekk ut Godt å høre at du sover bedre i det minste ha en herlig dag med planlegging
Fibonacci Skrevet 26. mars 2014 Forfatter #396 Skrevet 26. mars 2014 Takk, vi gleder oss! Nå om dagen klarer jeg jo å gå en del også, så dette skal bli bra! Har booket en liten leilighet på South Bank, i nærheten av London Dungeons Lillebror er helt vill i kveld! Han bokser sånn at magen buler ut på sidene! Eldstemann kjente på magen i stad, og erklærte: 'Han er jo helt gæren!' Hihi Skjønner ikke helt hvordan han ligger, for på 3D UL i går sa legen at han lå med hodet og beina ned, og rompa opp!? Vi så jo at han hadde foten oppe ved panna, men jeg skjønner liksom ikke helt hvordan han får det til og hva som er hvor når han sparker som verst! Forhåpentligvis blir han ikke født med føttene oppe ved hodet
Favole Skrevet 26. mars 2014 #397 Skrevet 26. mars 2014 Savner å se magen bule ut alle veier, morsomt Jeg ble aldri klok på leiet til ungen, så lenge han lå med hodet ned var jeg fornøyd De andre kroppsdelene var det ikke så nøye med 1
Fibonacci Skrevet 27. mars 2014 Forfatter #398 Skrevet 27. mars 2014 Jeg har gitt opp å skjønne det jeg også, men hodet ned er bra! Er så trøtt i dag, selv om jeg la meg tidlig og sov neeesten til klokka ringte. Må ut og handle en bursdagsgave i dag, og kjøpe brød. Vi var helt tomme i dag morges, og det har ikke skjedd på år og dag! Det gikk i knekkebrød og frokostblanding. Magen begynner å bli så høy at den presser på lungene, føler at jeg ikke får puste noen ganger! Og ennå er det flere måneder igjen...
TuttaV Skrevet 27. mars 2014 #399 Skrevet 27. mars 2014 Nei, det leiet synes jeg også er vanskelig å si noe om Kan kjenne på hodet og rumpe, også hvor ryggen er (om den ligger mot en av sidene, for da er det "glatt" der), men ellers er "resten" på den andre siden Hørtes utrolig koselig ut med London tur! Må innrømme at jeg allerede ser frem til to litt større frøkner som skal bli med på storbyferier m.m.
Fibonacci Skrevet 28. mars 2014 Forfatter #400 Skrevet 28. mars 2014 TuttaV: Det blir kjempebra tror jeg! Driver og planlegger, men vi trenger nok flere dager for å rekke alt vi har lyst til å gjøre Spent på hvordan bekkenet reagerer på mye farting, men det er i hvert fall mye bedre nå for tida, bare jeg får trent i basseng jevnlig. I går kveld var lillebror helt spinnvill i magen, det gjorde direkte vondt, og jeg fikk vonde kynnere og hadde halsbrann. Tidenes beste kveld.. Har sovet dårlig også. Har jo hatt en god periode i det siste, men nå har jeg begynt å bli forkjøla med hoste og tett nese og våkna mye. Blæh.. Men det er en fin dag ute, og det er fredag! Snart 29 uker på vei Kaffe hjelper på det meste, og vi har mye koselig i vente i helga. Skal i bursdagen til ei venninne på lørdag, og skal rydde og ordne litt mer i huset. Redebygging
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå