Gå til innhold

Klare å bli gravid til tross for at mannen bruker kondom?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Jeg har møtt mannen i mitt liv, men han er ikke så sikker på at jeg er den rette for ham.

Anonymous poster hash: 15c36...aa4

Nei, sier du det? Vi får virkelig håpe han finner ut av det/dette så fort som mulig.

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg har lyst å si at dette bare er trolling, men jeg redd for at TS er seriøs..

Det håper jeg virkelig det er, for om ikke er det galskap.

Om du ønsker deg barn så sterkt TS så tar du deg en tur til København og får ordnet det lovlig. Å føre kjæresten din bak lyset på den måten er fryktelig dårlig gjort av deg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tror nok det er bedre å ta den praten med han istede for å prøve å bruke sæden hans for å gjøre deg selv gravid uten at han vet det... Du må huske på at du er nødt til å ha han i livet ditt i alle år etterpå om du faktisk skulle få det til, og det er ikke sikkert det blir så pent om du gjør det på din planlagte måte...

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er en grunn til at man ser råd til menn om å alltid putte Habanero Sauce i brukte kondomer før de kaster dem.

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

For å svare på det du spør om: Ja, det vil være mulig å bli gravid på den måten.

Det sagt så håper jeg du kommer på bedre tanker og aldri gjør noe sånt!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg tror nok det er bedre å ta den praten med han istede for å prøve å bruke sæden hans for å gjøre deg selv gravid uten at han vet det... Du må huske på at du er nødt til å ha han i livet ditt i alle år etterpå om du faktisk skulle få det til, og det er ikke sikkert det blir så pent om du gjør det på din planlagte måte...

Noe av poenget er jo at jeg VIL ha ham i livet mitt for alltid, er delvis derfor jeg ønsker dette selvsagt. Jeg skal ikke være vanskelig på noen som helst måte, vil bare ha et barn med ham.

Anonymous poster hash: 15c36...aa4

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Katten.

AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA!

Fy faen inn i helvete så jævlig fucka dette er. Hvem i sitt rette - samt gale - sinn er i stand til å i det hele tatt vurdere å gjøre slikt!?

Dette er noe av det verste sviket jeg kan forestille meg. Både mot meg óg barnet.

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er en grunn til at man ser råd til menn om å alltid putte Habanero Sauce i brukte kondomer før de kaster dem.

Jeg leste feil og trodde du mente før de tar dem på. Ouch!

Anonymous poster hash: b5f18...601

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

:sjokkert:

Nei nei nei nei.

Dette er bare veldig veldig feil. Vil du virkelig være så kjip mot en mann du mener er mannen i livet ditt? Virkelig?

Jeg skjønner ikke at noen i det hele tatt kan komme innom tanken.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg leste feil og trodde du mente før de tar dem på. Ouch!

Anonymous poster hash: b5f18...601

Nei, huff! Poenget er vel først og fremst at den som prøver å benytte innholdet til lyssky aktiviteter vil få seg en ubehagelig overraskelse. Enkelte hevder at dette er ondskapsfullt, men teknisk sett så vil det aldri gå ut over dem med rent mel i posen.

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dette er tull. Ingen er så blåste.



Anonymous poster hash: 57327...1a6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Enten er du et troll eller så er du totalt evneveik.



Anonymous poster hash: abe34...381
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er en grunn til at man ser råd til menn om å alltid putte Habanero Sauce i brukte kondomer før de kaster dem.

Åherregud, lo nesten så jeg grein. Ser for meg et sykt kvinnfolk som fisker kondomen ut av søppla, sniker den inn på badet, tar ut en sprøyte og suger opp gugga også spruter den inn i det helligste før hun hyler ut i smerte og vrir seg på gulvet mens hun prøver å unngå å forklare nøyaktig hva hun holder på med til mannfolket sitt.

Anonymous poster hash: 6de76...b35

  • Liker 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Åherregud, lo nesten så jeg grein. Ser for meg et sykt kvinnfolk som fisker kondomen ut av søppla, sniker den inn på badet, tar ut en sprøyte og suger opp gugga også spruter den inn i det helligste før hun hyler ut i smerte og vrir seg på gulvet mens hun prøver å unngå å forklare nøyaktig hva hun holder på med til mannfolket sitt.

Anonymous poster hash: 6de76...b35

NFL spillere i uniten får faktisk råd om å ta med seg de brukte kondomene og kaste de hjemme ved ons. Noen mennesker er virkelig i stand til alt, noe denne tråden viser.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er det ikke bedre å få han til å falle ordentlig for deg og så bli enige om å få barn. Narrer du han så blir du alenemor!



Anonymous poster hash: 01b95...1e6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

NFL spillere i uniten får faktisk råd om å ta med seg de brukte kondomene og kaste de hjemme ved ons. Noen mennesker er virkelig i stand til alt, noe denne tråden viser.

Tviler jeg ikke på, hadde jeg vært mann så hadde jeg brent kondomene.

Anonymous poster hash: 6de76...b35

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...