Gå til innhold

Klare å bli gravid til tross for at mannen bruker kondom?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Gjest Riskjeks

Som Druid er inne på, vi må snart få ett sertifikat for de som er ok for å få barn.

Man har slike lovforslag om å få eie husdyr, for å beskytte dyrene. Men unger, det kan hviken som heslt selsentrert gærning få...Skjønner att folk reagerer.

Om du vil ha en mann til avls okse så finns det sædbanker. I USA er utvalget og infoen om donorene større. Lokk ikke inn en mann i slikt. Har du tenkt på hvilke konsekvenser det skal få for han att enda ett me-he av en kjærring i dette landet tror de kan oppdra en unge med godt resultat alene uten mann. Og ha en datter eller en sønn som ble lurt ut av han. Så skal han selfølgelig betale barnebidrag og hele pakken.

Jeg bare sier til Norske menn, skaff dere kjærringer fra land veldig langt vekk, for å finne noe brukandes i dette landet er vanskeligere enn å vinne i lotto. De er egoistiske, selvsentrerte og rett ut dumme i hodet utrolig mange av dem. Man trenger ikke gå lenger en til dette forumet.

Det der var nå litt over streken. Du ser kanskje at alle kvinnene som har svart her, fordømmer TS? Hva får deg til å tro at det er vanskelig å finne en norsk kvinne som ikke holder på sånn? Og hva i all verden får deg til å tro at utenlandske kvinner er kvalitativt bedre? Her er det dine egne fordommer og vrangforestillinger som snakker, ikke virkeligheten.

Hvis norske kvinner er så innmari grusomme, tror jeg ikke norske menn er noe bedre. Pass på deg selv.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Nei, jeg tuller dessverre ikke. Jeg er helt oppslukt av denne mannen, og ønsker barn med akkurat ham. Jeg har for så vidt alle forutsetninger for å klare å ta meg av et eventuelt barn også; jeg er ganske etablert med fast jobb, høy utdannelse, eier egen bolig...samt at jeg er smart og er penere enn folk flest.

Det som frustrerer meg er at jeg lurer på om denne "metoden" har noen mulighet for å lykkes.....

Anonymous poster hash: 15c36...aa4

OMG....

Vel, om du har utdannelse ser det ikkje ut som det har gjort deg noke smart. Hadde du vert inteligent hadde du ikkje trengt å stilt det spørsmålet...

Og at du er penere en gjennomsnittet har ABSOLUTT INGENTING å bety i den samenhengen her..

Det er ikkje hjelp i med god utdannelse viss utdannelsen står i veien for vettet!!!

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Chlorophyll

Huff den var stygg. Jeg håper trådstarter får barn! Hun ønsker bare så inderlig sterkt på å bli mamma, akkurat som jeg gjorde :)

Anonymous poster hash: e99b6...9b9

Synes ikke den var stygg i det hele tatt. Hadde egentlig tenkt å gå enda hardere ut, men jenka meg noen hakk.

Håper virkelig at T.S aldri får barn. Slike holdninger trenger vi absolutt ikke å føre videre til kommende generasjoner. Vil faktisk gå så langt som å si, at jeg håper T.S er ute av stand til å i det hele tatt bli gravid. Normalt ville dette vært en veldig stygg ting å si, men T.S er så egoistisk, at hun burde absolutt ikke gå gravid.

Edit: leif

Endret av Chlorophyll
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Chlorophyll

Veldig lett for dere å fordømme TS når dere aldri har opplevd det babyønsket selv.

Anonymous poster hash: c8121...0b0

Det er absolutt ingen menneskerett å få barn, og mange skulle aldri hatt det heller.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest BettyBoop

Desperat etter barn med ham, ja. Er tross alt 36, og har aldri hittil møtt noen jeg ville ha barn med.

Anonymous poster hash: 15c36...aa4

du er 36 og tror ikke du vil rekke å få barn med en ny etter han tenker jeg du tenker Endret av BettyBoop
Lenke til kommentar
Del på andre sider

du er 36 og tror ikke du vil rekke å få barn med en ny etter han tenker jeg du tenker

Nei, ikke det jeg tenker. Om det var kun det å få et barn, uansett hvem som ville vært far, hadde jeg jo fått barn for lenge siden. Men da jeg møtte denne mannen, følte jeg at han var den rette, mannen i mitt liv - og det er en av hovedårsakene til at jeg vil ha barn med nettopp han -ingen andre.

Anonymous poster hash: 15c36...aa4

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest BettyBoop

Nei, ikke det jeg tenker. Om det var kun det å få et barn, uansett hvem som ville vært far, hadde jeg jo fått barn for lenge siden. Men da jeg møtte denne mannen, følte jeg at han var den rette, mannen i mitt liv - og det er en av hovedårsakene til at jeg vil ha barn med nettopp han -ingen andre.

Anonymous poster hash: 15c36...aa4

men hvordan kan du føle det når du vet han er usikker?
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

men hvordan kan du føle det når du vet han er usikker?

Fordi det er såpass tidlig ennå...

Anonymous poster hash: 15c36...aa4

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det der var nå litt over streken. Du ser kanskje at alle kvinnene som har svart her, fordømmer TS? Hva får deg til å tro at det er vanskelig å finne en norsk kvinne som ikke holder på sånn? Og hva i all verden får deg til å tro at utenlandske kvinner er kvalitativt bedre? Her er det dine egne fordommer og vrangforestillinger som snakker, ikke virkeligheten.

Hvis norske kvinner er så innmari grusomme, tror jeg ikke norske menn er noe bedre. Pass på deg selv.

Jeg sier ikke att Norske kvinner "holder på sånn". Jeg sa noe om att det ikke er lett å finne noe anstendig. Det er heller ikke det samme som umulig. Dere må ha litt respekt for språket og ord.

Jeg passer på meg selv,- derfor har jeg ikke problemer. Men jeg vil ikke att andre skal ha problemer heller. Derfor pakker jeg ikke noe inn.

Ang. hva spørsmålet gjelder her, så hadde det vert interessant å vite hva som hadde skjedd i en rettsak. For om en mann hadde forstått noe sånt hadde skjedd, skulle det jo ble en rettsak vil jeg tro.

Endret av Tarsan97
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei, ikke det jeg tenker. Om det var kun det å få et barn, uansett hvem som ville vært far, hadde jeg jo fått barn for lenge siden. Men da jeg møtte denne mannen, følte jeg at han var den rette, mannen i mitt liv - og det er en av hovedårsakene til at jeg vil ha barn med nettopp han -ingen andre.

Anonymous poster hash: 15c36...aa4

Ikke alltid det er gjensidig i livet. Av og til må du bare akseptere at han ikke vil ha deg, du kan ikke få alt på gullfatet, av og til må du tåle at du blir avvist.

Anonymous poster hash: 3a146...fcc

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

ts har du snakket med han om dette barngreiene?

Ikke ennå....

Anonymous poster hash: 15c36...aa4

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest BettyBoop

Ikke ennå....

Anonymous poster hash: 15c36...aa4

Gjør det nå og ikke lur han. Det kommer ikke til å ende godt

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Kjenner jeg stiller spørsmål med modenheten til TS jeg da, når hun proklamerer at denne fyren er mannen i hennes liv etter så kort tid....høres mere ut som en besettelse av mannen enn ensidig ekte kjærlighet i mine ører.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Alle vet da at "slike som meg" eksisterer....Men det er jo ulike motiver bak. Noen gjør det fordi de vil "fange" en rik mann, noen fordi de vil beholde en mann de er utro med etc. Mine motiver er i alle fall bedre enn det: Jeg vil ha barn med ham fordi jeg er forelsket i ham, og vi vil begge ha barn - og for han begynner det å haste.

Anonymous poster hash: 15c36...aa4

Ja, slike som deg eksisterer. De er mange, faktisk, fordi nettet er fult av liknende historier.

For å svare på spørsmålet ditt. Ja, det er mulig å bli gravid på denne måten. Jeg trror at sjansene er litt reduserte på grunn av hele proseduren, men det er fult mulig hvis du treffer EL.

Anonymous poster hash: 69ba1...1c5

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...