Gå til innhold

Klare å bli gravid til tross for at mannen bruker kondom?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Jeg har møtt mannen i mitt liv, men han er ikke så sikker på at jeg er den rette for ham. Vi ønsker oss begge barn, og for han begynner det å haste litt siden han ikke vil bli en gammel far.

Det jeg lurer på er om hvor store sjanser jeg har til å bli gravid når han bruker kondom alltid?

Jeg har tenkt tanken på å kjøpe engangssprøyter og suge opp sæden fra kondom(evt. brystene mine, magen min etc. om han kommer der), og så sprute det inn i skjeden min. Er det helt usannsynlig å bli gravid på denne måten, eller er sjansene like store/små som ved vanlig, ubeskyttet samleie?

Føler at det er nå eller aldri egentlig, har aldri vært i nærheten av å møte menn jeg kunne tenke meg som far til mine barn -inntil jeg møtte Ham! Jeg er ellers ressurssterk og vil ikke, om jeg blir gravid, kreve mye av ham annet enn at han blir en far for barnet. Penger er uinteressant.



Anonymous poster hash: 15c36...aa4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg har møtt mannen i mitt liv, men han er ikke så sikker på at jeg er den rette for ham. Vi ønsker oss begge barn, og for han begynner det å haste litt siden han ikke vil bli en gammel far.

Det jeg lurer på er om hvor store sjanser jeg har til å bli gravid når han bruker kondom alltid?

Jeg har tenkt tanken på å kjøpe engangssprøyter og suge opp sæden fra kondom(evt. brystene mine, magen min etc. om han kommer der), og så sprute det inn i skjeden min. Er det helt usannsynlig å bli gravid på denne måten, eller er sjansene like store/små som ved vanlig, ubeskyttet samleie? Har de fleste kondomer såkalt sæddrepende middel i seg, og er det i så fall helt håpløst å prøve å "bruke" noe som har vært inne i kondomet?

Føler at det er nå eller aldri egentlig, har aldri vært i nærheten av å møte menn jeg kunne tenke meg som far til mine barn -inntil jeg møtte Ham! Jeg er ellers ressurssterk og vil ikke, om jeg blir gravid, kreve mye av ham annet enn at han blir en far for barnet. Penger er uinteressant.



Anonymous poster hash: 15c36...aa4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sjansen er jo større enn hvis du ikke gjør det.

Dette er for øvrig grunnen til at jeg er for assistert befruktning for enslige. Da slipper man å se på menn som "potensiell far til mine barn", heller enn å se etter noen som er en god kjæreste.



Anonymous poster hash: c8121...0b0
  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg synes det er helt forkastelig at du planlegger å gjøre dette bak ryggen på denne mannen. Å få barn er noe man skal være to om! Han er dessuten ikke sikker på om du er den rette. Hva med ungen? Tror ikke du tenker over konsekvensene av denne planen din.

  • Liker 32
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Interessant, hold oss gjerne oppdatert.

Anonymous poster hash: d8afa...57a

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du virker helt blåst i hodet dessverre. Det er helt grusomt egoistisk og sykt at du planlegger å lure denne mannen på den måten. Hadde han vist dette hadde han løpt fra deg med en gang. Du er jo helt tydelig ikke rett for han når du lurer han på denne måten. Du burde skamme deg!



Anonymous poster hash: 818f5...9c4
  • Liker 17
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Veldig lett for dere å fordømme TS når dere aldri har opplevd det babyønsket selv.



Anonymous poster hash: c8121...0b0
  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har møtt mannen i mitt liv, men han er ikke så sikker på at jeg er den rette for ham. Vi ønsker oss begge barn, og for han begynner det å haste litt siden han ikke vil bli en gammel far.

Det jeg lurer på er om hvor store sjanser jeg har til å bli gravid når han bruker kondom alltid?

Jeg har tenkt tanken på å kjøpe engangssprøyter og suge opp sæden fra kondom(evt. brystene mine, magen min etc. om han kommer der), og så sprute det inn i skjeden min. Er det helt usannsynlig å bli gravid på denne måten, eller er sjansene like store/små som ved vanlig, ubeskyttet samleie?

Føler at det er nå eller aldri egentlig, har aldri vært i nærheten av å møte menn jeg kunne tenke meg som far til mine barn -inntil jeg møtte Ham! Jeg er ellers ressurssterk og vil ikke, om jeg blir gravid, kreve mye av ham annet enn at han blir en far for barnet. Penger er uinteressant.

Anonymous poster hash: 15c36...aa4

Pust rolig nå. Og så ser du for deg en kvinne som gjør akkurat det du beskriver. Mannen vil ikke ha barn med henne. Ser du ikke hvor sykt det er?

Du trenger hjelp, alvorlig talt.

Anonymous poster hash: b5f18...601

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dette høres nesten verre ut enn de som slutter på p-piller uten å si fra.. Håper du tuller.

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Seriøst, vi må få på plass en eller annen form for "sertifikat" for å få lov til å få barn! Dette går ikke lenger.

Det er greit at kvinner slåss med en biologisk klokke, men noen form for kontroll over hvor spektakulært tanketom man er, bør påvirke rettigheten til å slippe ett uskyldig barn til verden.

  • Liker 19
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Pust rolig nå. Og så ser du for deg en kvinne som gjør akkurat det du beskriver. Mannen vil ikke ha barn med henne. Ser du ikke hvor sykt det er?

Du trenger hjelp, alvorlig talt.

Anonymous poster hash: b5f18...601

Er du helt sikker på det? Jeg er penere enn gjennomsnittet, smartere, har høy utdannelse, fast jobb, eier egen bolig....Jeg har faktisk alle forutsetninger for å kunne ta vare på et barn, og er slettes ingen golddigger.

Anonymous poster hash: 15c36...aa4

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

herregud håper du tuller nå???

barn er noe man skal være enige om. å sjangsen for å miste han er større om du "plutselig" blir gravid UTEN at kondomet har sprekt! da skjønner han jo tegninga. eller så tror han at du går rundt å puler på andre.

hjelpes...



Anonymous poster hash: 69810...71c
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Veldig lett for dere å fordømme TS når dere aldri har opplevd det babyønsket selv.

Anonymous poster hash: c8121...0b0

Er du helt seriøs nå?

Jeg var så sinnsykt babysyk når jeg var 18 år og hadde så sykt lyst på barn at jeg ikke gjorde noe annet enn å se på babyklær, planlegge osv. Men jeg lurte aldri kjæresten min til å få barn. Og vi er faktisk ikke sammen den dag idag, selv om jeg var bombesikker på at han var den rette.

Idag har jeg en sønn på 9 mnd og er lykkelig gift med faren.

Til og med en dum 18 åring som jeg var fant ut at det ikke var lurt å bli gravid uten at vi begge var enige!

Så jo! Jeg har helt god grunn til å dømme henne.

Anonymous poster hash: 818f5...9c4

  • Liker 20
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Dette høres nesten verre ut enn de som slutter på p-piller uten å si fra.. Håper du tuller.

Nei, jeg tuller dessverre ikke. Jeg er helt oppslukt av denne mannen, og ønsker barn med akkurat ham. Jeg har for så vidt alle forutsetninger for å klare å ta meg av et eventuelt barn også; jeg er ganske etablert med fast jobb, høy utdannelse, eier egen bolig...samt at jeg er smart og er penere enn folk flest.

Det som frustrerer meg er at jeg lurer på om denne "metoden" har noen mulighet for å lykkes.....

Anonymous poster hash: 15c36...aa4

Lenke til kommentar
Del på andre sider

har du virkelig to tråder om det samme? why??



Anonymous poster hash: 69810...71c
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er du helt sikker på det? Jeg er penere enn gjennomsnittet, smartere, har høy utdannelse, fast jobb, eier egen bolig....Jeg har faktisk alle forutsetninger for å kunne ta vare på et barn, og er slettes ingen golddigger.

Anonymous poster hash: 15c36...aa4

Så hvorfor bruker du ikke donor da eller gjør det på den måten der det er FRIVELLIGE menn i bildet.

Istedenfor å LURE en stakkars mann. Han hadde aldri ville vært sammen med deg om han hadde vist hvor syk du er!

Anonymous poster hash: 818f5...9c4

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...