Gå til innhold

Klare å bli gravid til tross for at mannen bruker kondom?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Er du helt sikker på det? Jeg er penere enn gjennomsnittet, smartere, har høy utdannelse, fast jobb, eier egen bolig....Jeg har faktisk alle forutsetninger for å kunne ta vare på et barn, og er slettes ingen golddigger.

Anonymous poster hash: 15c36...aa4

Og du har så dårlig moral at du skal lure deg til å bli gravid med en type som har vett til å beskytte seg mot det... Håper for guds skyld du er et troll. Noen burde virkelig ikke bli mødre, og du er et eksempel på det. Forkastelig!

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

jeg å er oppslukt av å få en baby, men ikke faen om jeg vil lure en mann for å få den. jeg vil ha en familie, å da inkluderer det faktisk mannen. det å lure en mann til åf å barn må være det slemmeste noen gjør.

sorry, men du sier du er smart??? :fnise:



Anonymous poster hash: 69810...71c
  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

herregud håper du tuller nå???

barn er noe man skal være enige om. å sjangsen for å miste han er større om du "plutselig" blir gravid UTEN at kondomet har sprekt! da skjønner han jo tegninga. eller så tror han at du går rundt å puler på andre.

hjelpes...

Anonymous poster hash: 69810...71c

Det kan jo hende at noen blir gravide fordi det er mikroskopiske hull i kondomet, og kondom er uansett "bare" 99% sikkert....Jeg kan hevde at jeg er superfruktbar etc., om jeg er så heldig at jeg blir gravid med hans barn.

Anonymous poster hash: 15c36...aa4

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så hvorfor bruker du ikke donor da eller gjør det på den måten der det er FRIVELLIGE menn i bildet.

Istedenfor å LURE en stakkars mann. Han hadde aldri ville vært sammen med deg om han hadde vist hvor syk du er!

Anonymous poster hash: 818f5...9c4

Jeg er ikke syk, og jeg vil ha med akkurat han fordi han er mannen i mitt liv..

Anonymous poster hash: 15c36...aa4

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er ikke syk, og jeg vil ha med akkurat han fordi han er mannen i mitt liv..

Anonymous poster hash: 15c36...aa4

du sier du er smart, men denne tråden motbeviser akkurat det

Anonymous poster hash: 69810...71c

  • Liker 15
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er du helt sikker på det? Jeg er penere enn gjennomsnittet, smartere, har høy utdannelse, fast jobb, eier egen bolig....Jeg har faktisk alle forutsetninger for å kunne ta vare på et barn, og er slettes ingen golddigger.

Anonymous poster hash: 15c36...aa4

Narr meg ikke til å le!

Nei, du har INGEN forutsetninger for å kunne ta vare på et barn når du er rede til å gå bak barnefarens rygg og fiske sæd ut av kondomet. Hva slags forbilde ville en som går til et slikt drastisk og etisk forkastelig skritt være for barnet? Et barn fortjener å være ønsket, og du vil altså sette et barn til verden som faren ikke vil ha?

Du trenger seriøst hjelp, for dette er sykt.

Anonymous poster hash: b5f18...601

  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Henger du deg virkelig opp i det?!! Why?!!

Klarte ikke bestemme meg for hvor den passet best.



Anonymous poster hash: 15c36...aa4
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

du sier du er smart, men denne tråden motbeviser akkurat det

Anonymous poster hash: 69810...71c

Tror ikke du har noen god definisjon på hva det vil si å være smart, med andre ord. Du er moralistisk, og kun det.

Anonymous poster hash: 15c36...aa4

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Narr meg ikke til å le!

Nei, du har INGEN forutsetninger for å kunne ta vare på et barn når du er rede til å gå bak barnefarens rygg og fiske sæd ut av kondomet. Hva slags forbilde ville en som går til et slikt drastisk og etisk forkastelig skritt være for barnet? Et barn fortjener å være ønsket, og du vil altså sette et barn til verden som faren ikke vil ha?

Du trenger seriøst hjelp, for dette er sykt.

Anonymous poster hash: b5f18...601

Han VIL jo ha barn, han har sagt at det er noe av det han ønsker seg mest.

Anonymous poster hash: 15c36...aa4

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Han VIL jo ha barn, han har sagt at det er noe av det han ønsker seg mest.

Anonymous poster hash: 15c36...aa4

Han vil ikke ha barn med deg!

Anonymous poster hash: b5f18...601

  • Liker 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest New_Girl

Han VIL jo ha barn, han har sagt at det er noe av det han ønsker seg mest.

Anonymous poster hash: 15c36...aa4

.

Hvorfor bruker han kondom da?

  • Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du sier han er mannen i ditt liv, men det ville ikke plaget deg om han gikk fra deg om du ble gravid? Kanskje han ønsker barn, men det virker ikke som han ønsker barn med deg. Uansett for pen og smart du mener at du er...

Hvis du virkelig mener han er mannen i ditt liv burde du respektere hans ønske om å ikke få barn nå, og heller se an om forholdet fører noen vei. Han vil definitivt ikke ha mye til overs for deg om du lurer han.



Anonymous poster hash: 35941...2fd
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg skjønner godt at han er usikker på om du er den rette. Du er jo klin gærn jo.



Anonymous poster hash: b5f18...601
  • Liker 19
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

du forstår virkelig ikke at dette er galt?

mannen bruker kondom, altså han vil ikke ha barn med DEG!



Anonymous poster hash: 69810...71c
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Veldig lett for dere å fordømme TS når dere aldri har opplevd det babyønsket selv.

Anonymous poster hash: c8121...0b0

Jeg har veldig sterke ønsker om andre ting, men jeg lurer ikke en person for å få det jeg ønsker meg. Det ts planlegger kommer til å forfølge han resten av livet, jeg kan ikke skjønne de som er så ondskapsfulle.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei, jeg tuller dessverre ikke. Jeg er helt oppslukt av denne mannen, og ønsker barn med akkurat ham. Jeg har for så vidt alle forutsetninger for å klare å ta meg av et eventuelt barn også; jeg er ganske etablert med fast jobb, høy utdannelse, eier egen bolig...samt at jeg er smart og er penere enn folk flest.

Det som frustrerer meg er at jeg lurer på om denne "metoden" har noen mulighet for å lykkes.....

Anonymous poster hash: 15c36...aa4

Så det at du er penere enn folk flest gjør at du kan klare å ta deg av et eventuelt barn?

Jeg synes veldig synd på denne mannen. Hvis du blir gravid, hvordan skal du forklare denne graviditeten? Synes du ikke at han har rett til å være med og ta dette valget selv? Han er usikker på forholdet, og etter å ha lest denne tråden, er det trolig ikke uten grunn...

Hvis du er så utrolig pen og smart, kan du jo prøve å finne en mann som faktisk vil ha barn med deg.

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Det som frustrerer meg er at jeg lurer på om denne "metoden" har noen mulighet for å lykkes.....

Anonymous poster hash: 15c36...aa4

Du som er så smar, er det ikkje ein smartare metode å snakke med mannen då? Sei at du har lyst på barn, spør om han ser for seg barn i 2015 for eksempel.

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har veldig sterke ønsker om andre ting, men jeg lurer ikke en person for å få det jeg ønsker meg. Det ts planlegger kommer til å forfølge han resten av livet, jeg kan ikke skjønne de som er så ondskapsfulle.

Ikke bare han, men også barnet. Hvem vil barnet sitt så vondt?

Anonymous poster hash: b5f18...601

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Seriøst, vi må få på plass en eller annen form for "sertifikat" for å få lov til å få barn! Dette går ikke lenger.

Det er greit at kvinner slåss med en biologisk klokke, men noen form for kontroll over hvor spektakulært tanketom man er, bør påvirke rettigheten til å slippe ett uskyldig barn til verden.

Nei, vi må begynne å behandle babylyst som en sykdom istedenfor å spy ut millioner på "behandling" av ufrivillig barnløshet.

Anonymous poster hash: b5f18...601

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei, vi må begynne å behandle babylyst som en sykdom istedenfor å spy ut millioner på "behandling" av ufrivillig barnløshet.

Anonymous poster hash: b5f18...601

Babylyst er ikke en sykdom; det er helt naturlig å ville ha barn. Det er i det hjernen kortslutter og man driver direkte overgrep; DA er det en sykdom.

Det er ikke kriminelt å ønske å bli rik uten å jobbe. Det er å møte opp i banken i finnlandshette og med hagle for å tvinge til seg pengene som er ulovlig.

Endret av Druid
  • Liker 17
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...