Gå til innhold

Spiremors nye hverdag med baby <3


Spiremor

Anbefalte innlegg

Tok en ny el-test i dag tidlig, den var enda svakere enn i går.. Så omtrent ikke streken før jeg snudde den litt i lyset. Testene mine har ikke engang vært "halvpositive", så kanskje kroppen bare ga opp å sende ut et egg nå? Kanskje jeg heller får gullegget om et par uker? Snart en uke siden jeg skulle hatt el i henhold til normal syklus i alle fall. Får fortsette å teste, jeg, da..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Tok en ny el-test i dag tidlig, den var enda svakere enn i går.. Så omtrent ikke streken før jeg snudde den litt i lyset. Testene mine har ikke engang vært "halvpositive", så kanskje kroppen bare ga opp å sende ut et egg nå? Kanskje jeg heller får gullegget om et par uker? Snart en uke siden jeg skulle hatt el i henhold til normal syklus i alle fall. Får fortsette å teste, jeg, da..

Jeg fikk bare skyggestreker på mine el-tester, men jeg hadde hatt el likevel. Tror kanskje noen type tester er mindre sensitive enn andre sånn :)
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hadde positive eller nesten positive tester forrige syklus, og det var med tester fra samme forsendelse som jeg bruker nå. Så de bør stemme. Var riktignok forskjellige poser inni forsendelsen, men alle posene ble puttet i én for å spare plass.

Teite kroppen :(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Eggløsning, halleluja!!!! :danse::icon_lol::bolledeig::nigo:

Nå skal det lages baby, dere! ;):kline::yvonne::humpe::duskedame:

(Smiley heaven!)

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ja, satser på det, ettersom det brukte god tid på å slippe! La inn aksjer både på dagen forigårs og på kvelden i går. Ble dessverre veldig kjedelig i går, da jeg endelig hadde testet positivt. Ble litt sånn "nå er det EL, nå må vi ha sex". Ikke veldig sexy.. Så vi måtte jobbe litt for å få det til å gå. Men men. Har tenkt til å forføre min kjære på et litt mer sexy vis i dag så jeg vet at aksjene er lagt inn "ordentlig"! :humpe::sexy:

Typisk EL-tegn har jeg i alle fall fått: superømme brystvorter! Og de siste dagene (fram til i går kveld) har jeg vært veeeeldig klar for sengekos! :wow::rolleyes:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lagt inn aksjer tredje dag på rad nå. Det MÅ jo nesten bare bli bra!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sjekket de forrige sykøusene mine nå. Hvis de er noe å stole på kan det gå så mye som en mnd før jeg får tr..! Håper ikke det, for da har jeg tenkt til å gå i bikini! Da får heller spiren feste seg før den tid ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk takk, samme her! Og kommende PP blir forhåpentligvis tiden for deg! :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ikke i går, men de siste tre dagene før det. Får spille litt i kveld også, for sikkerhets skyld ;) Det ble litt vel opplagt at vi gjorde det pga el, så tenningen manglet litt hos gubben første dagen..

Hvordan går det med deg, MissDior? :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Advarsel: ekle detaljer!

I dag og i går har jeg hatt masse utflod, og nesten lurt på om egget brukte såpass mange dager på å slippe egget. Fikk jo positiv test søndag 8. og mandag 9. (hvis jeg husker korrekt), så det er fire-fem dager, det. Jeg bør vel fremdeles beregne IKM utifra 8.? Eller kanskje 9., forresten, ettersom det ble negativt igjen etter det? Hmm...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Ikke i går, men de siste tre dagene før det. Får spille litt i kveld også, for sikkerhets skyld ;) Det ble litt vel opplagt at vi gjorde det pga el, så tenningen manglet litt hos gubben første dagen..

Hvordan går det med deg, MissDior? :)

Sånn var det her også, så jeg sluttet å fortelle om når jeg hadde EL :) Det hjalp veldig :)

Det går fint! Sliten er vel et stikkord for de tre siste ukene... :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sånn var det her også, så jeg sluttet å fortelle om når jeg hadde EL :) Det hjalp veldig :)

Det går fint! Sliten er vel et stikkord for de tre siste ukene... :ler:

Det skjønner jeg godt! Har ikke fått sjekket dagboken din i det siste, hvordan ble det med jobbsituasjonen din? Er ting bedre der nå?

-------------------------------------------

De siste dagene har jeg hatt superømme brystvorter av og på. Her om dagen var det vondt at vannet rant over dem da jeg dusjet.! :O

Hadde også veldig harde bryster i går. Bedre nå, men likevel ikke noe slikt som jeg har lagt merke til tidligere. Har en følelse av at det er et eller annet som er nytt og annerledes i kroppen min denne gangen. Jeg klarer ikke helt å tenke tanken at jeg kanskje er gravid, men samtidig er jo alltid håpet der. IKM er 22.06. i henhold til "ny" EL-dato. Er 7 dager til, så jeg kan ikke akkurat begynne å teste helt ennå :P Tenker jeg begynner med EL-tester igjen om noen dager, sånn i tilfelle jeg får enda en periode hvor testene blir mer og mer positive i en enkelt syklus. Det kan jo tross alt være et tidlig tegn på en graviditet!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ikke noe nytt om jobbsituasjonen! Skal til legen på mandag, så skal be om tidlig UL da, og kommer nok til å fortelle sjefen om det om alt er fint etter den ULen. Selv om jeg egentlig ikke vil, får sikkert mindre timer... :sukk: Uuuuuansett, så håper jeg at jeg får litt tilrettelegging :jepp:

spennende med litt symptomer da!! Første gangen jeg ble gravid hadde jeg superømme byrstvorter lenge før IKM, og denne gangen kom de ikke før en stund etter ;) Satser på at det er en grunn til at det er litt sårt.... :nigo:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Eggløsning, halleluja!!!! :danse::icon_lol::bolledeig::nigo:

Nå skal det lages baby, dere! ;):kline::yvonne::humpe::duskedame:

(Smiley heaven!)

Jeg vil følge med her!! :)

Jeg så at dere koste dere flott, så alt ligger jo til rette. Det kan jo hende du bare egentlig naturlig har veldig lange sykluser?

Når jeg ventet på min mensen så var de første gangene mine på 48 dager og 41 dag også hoppa vi inn i en 28-30 dagers greie, og det passer meg helt fint :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...