Gå til innhold

Spiremors nye hverdag med baby <3

Fremhevede innlegg

Skrevet

Jeg har hørt noen omtale det å ha samleie etter fødsel: 'som å veive en blyant ut gjennom et åpent vindu'

:P

Nei du!! Ikke si sånt da.

:fnise:

Godt lille har det bra da og at det kan se ut som fødsel før termin :) Spennende å se. Oog rar drøm :ler:

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hahaha, Androide!! :skratte: Jeg får påpeke det overfor gubben så han benytter sjansen til å kjenne noe før fødselen setter igang ;)

Skrevet

Og takk for gode ord, alle sammen! :hjerte:

Skrevet

Godt at baby har det bra inni der :) min er også estimert til over 4 kg. Dette med sting og rifter avhenger jo ikke bare av babys størrelse. Min første var 3,6 kg og jeg måtte sy en god del. Hun kom så fort. Og for min del var det ingen blyant ut av et åpent vindu altså, det ble så bra igjen så :sjarmor:

Skrevet

Ååå! Skal du føde allerede, Spiremor?? Hihihi! Vent på meg da, ellers kan vi jo ikke møtes i kantina på barselshotellet!

• Liker 1
Skrevet

Ikke fød før etter onsdag da :snurt:

Skrevet

Nyhetene onsdag kveld: Lille Frida ble i dag født på Friday's City, alt står bra til med både mor og datter forteller den nybakte faren mens han jafser i seg "best ever baby back ribs". Tilbake til dere i studio *mikrofon-smiley*

• Liker 2
Skrevet

Nyhetene onsdag kveld: Lille Frida ble i dag født på Friday's City, alt står bra til med både mor og datter forteller den nybakte faren mens han jafser i seg "best ever baby back ribs". Tilbake til dere i studio *mikrofon-smiley*

Hahaha!

Skrevet

Hehe, ikke føde før etter onsdag da..

Jeg må tippe. Kanskje du føder allerede til uka..

Skrevet

Bra at baby trives, da :laugh: Så de på fremfallet også? :)

Skrevet

Hahaha, ja, jeg får gi dere litt action på onsdag ;) Nei, jeg tror nok ikke hun kommer til uka, men kanskje etter det?

Håper at hun ikke styrter ut og tar med seg underlivet mitt samtidig :P Får heller legge meg ned hvis deg går for fort!

Lilleninja, det var visst ikke framfall, men hemoroider :klo: Det er jo ikke vondt, kjennes bare rart. Men det var ikke noe problem ifht fødsel, og det er det viktigste :)

Har drukket min første kopp lakrisrotte, så operasjon "få ut pluggen" er igang! ;)

Skrevet

Hemorroider høres en god del bedre ut enn fremfall av tarm, iallefall så lenge de ikke er smertefulle. :Nikke:

Skrevet

Hahaha, ja, jeg får gi dere litt action på onsdag ;) Nei, jeg tror nok ikke hun kommer til uka, men kanskje etter det?

Håper at hun ikke styrter ut og tar med seg underlivet mitt samtidig :P Får heller legge meg ned hvis deg går for fort!

Lilleninja, det var visst ikke framfall, men hemoroider :klo: Det er jo ikke vondt, kjennes bare rart. Men det var ikke noe problem ifht fødsel, og det er det viktigste :)

Har drukket min første kopp lakrisrotte, så operasjon "få ut pluggen" er igang! ;)

Definitivt bedre med hemoroider, selv om det ikke er noe behagelig likevel :jepp:

Hehe, få ut pluggen, ja :P

Skrevet

Hehe, ikke føde før etter onsdag da..

Jeg må tippe. Kanskje du føder allerede til uka..

Hvilken dato vil du ha? :nigo:

Skrevet

Hvilken dato vil du ha? :nigo:

Da tipper jeg 20.februar.

Skrevet

Da tipper jeg 20.februar.

Ah, supert, skal legge deg inn!

Skrevet (endret)

Tippeliste (UL-termin 1. mars):

19. februar:

Lilleninja

20. februar:

MissStiles

22. februar:

Malicious

24. februar:

Spiremor

26. februar:

Hvitløk

28. februar:

Essie_

1. mars (UL-termin):

Missdior

2. mars

Kaospåtobein

Kaffemor

3. mars:

Focklop

Tusle

Saltsild

4. mars:

Teriyaki

5. mars:

Studenten

6. mars:

Saraby

Lillemeg90

8. mars:

Nautika

Sånn, oppdatert tippeliste!

Og i dag er jeg 37 uker, og lillemor er offisielt ikke lenger prematur! Vil jo påstå at jordmors beskjed om at hun allerede veier nærmere 4 kg og er en god halvmeter betyr at hun er mer enn klar til å komme ut.. :P

Endret av Spiremor
Skrevet

Hmm, trodde jeg hadde tippet her :) Jeg kan tippeeeee.. 19. februar :)

Skrevet

Har lagt dere inn! :D

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...