kaospåtobein Skrevet 5. februar 2015 #1641 Skrevet 5. februar 2015 Jeg har hørt noen omtale det å ha samleie etter fødsel: 'som å veive en blyant ut gjennom et åpent vindu' Nei du!! Ikke si sånt da. Godt lille har det bra da og at det kan se ut som fødsel før termin Spennende å se. Oog rar drøm
Spiremor Skrevet 5. februar 2015 Forfatter #1642 Skrevet 5. februar 2015 Hahaha, Androide!! Jeg får påpeke det overfor gubben så han benytter sjansen til å kjenne noe før fødselen setter igang
Spiremor Skrevet 5. februar 2015 Forfatter #1643 Skrevet 5. februar 2015 Og takk for gode ord, alle sammen!
Tusle Skrevet 5. februar 2015 #1644 Skrevet 5. februar 2015 Godt at baby har det bra inni der min er også estimert til over 4 kg. Dette med sting og rifter avhenger jo ikke bare av babys størrelse. Min første var 3,6 kg og jeg måtte sy en god del. Hun kom så fort. Og for min del var det ingen blyant ut av et åpent vindu altså, det ble så bra igjen så
malicious Skrevet 5. februar 2015 #1645 Skrevet 5. februar 2015 Ååå! Skal du føde allerede, Spiremor?? Hihihi! Vent på meg da, ellers kan vi jo ikke møtes i kantina på barselshotellet! 1
Nautika Skrevet 5. februar 2015 #1647 Skrevet 5. februar 2015 Nyhetene onsdag kveld: Lille Frida ble i dag født på Friday's City, alt står bra til med både mor og datter forteller den nybakte faren mens han jafser i seg "best ever baby back ribs". Tilbake til dere i studio *mikrofon-smiley* 2
malicious Skrevet 5. februar 2015 #1648 Skrevet 5. februar 2015 Nyhetene onsdag kveld: Lille Frida ble i dag født på Friday's City, alt står bra til med både mor og datter forteller den nybakte faren mens han jafser i seg "best ever baby back ribs". Tilbake til dere i studio *mikrofon-smiley* Hahaha!
MissStiles Skrevet 5. februar 2015 #1649 Skrevet 5. februar 2015 Nyhetene onsdag kveld: Lille Frida ble i dag født på Friday's City, alt står bra til med både mor og datter forteller den nybakte faren mens han jafser i seg "best ever baby back ribs". Tilbake til dere i studio *mikrofon-smiley* Hehe, ikke føde før etter onsdag da.. Jeg må tippe. Kanskje du føder allerede til uka..
Lilleninja Skrevet 5. februar 2015 #1650 Skrevet 5. februar 2015 Bra at baby trives, da Så de på fremfallet også?
Spiremor Skrevet 5. februar 2015 Forfatter #1651 Skrevet 5. februar 2015 Hahaha, ja, jeg får gi dere litt action på onsdag Nei, jeg tror nok ikke hun kommer til uka, men kanskje etter det? Håper at hun ikke styrter ut og tar med seg underlivet mitt samtidig Får heller legge meg ned hvis deg går for fort! Lilleninja, det var visst ikke framfall, men hemoroider Det er jo ikke vondt, kjennes bare rart. Men det var ikke noe problem ifht fødsel, og det er det viktigste Har drukket min første kopp lakrisrotte, så operasjon "få ut pluggen" er igang!
Androide Skrevet 5. februar 2015 #1652 Skrevet 5. februar 2015 Hemorroider høres en god del bedre ut enn fremfall av tarm, iallefall så lenge de ikke er smertefulle.
Lilleninja Skrevet 5. februar 2015 #1653 Skrevet 5. februar 2015 Hahaha, ja, jeg får gi dere litt action på onsdag Nei, jeg tror nok ikke hun kommer til uka, men kanskje etter det? Håper at hun ikke styrter ut og tar med seg underlivet mitt samtidig Får heller legge meg ned hvis deg går for fort! Lilleninja, det var visst ikke framfall, men hemoroider Det er jo ikke vondt, kjennes bare rart. Men det var ikke noe problem ifht fødsel, og det er det viktigste Har drukket min første kopp lakrisrotte, så operasjon "få ut pluggen" er igang! Definitivt bedre med hemoroider, selv om det ikke er noe behagelig likevel Hehe, få ut pluggen, ja
Spiremor Skrevet 5. februar 2015 Forfatter #1654 Skrevet 5. februar 2015 Hehe, ikke føde før etter onsdag da.. Jeg må tippe. Kanskje du føder allerede til uka.. Hvilken dato vil du ha?
MissStiles Skrevet 6. februar 2015 #1655 Skrevet 6. februar 2015 Hvilken dato vil du ha? Da tipper jeg 20.februar.
Spiremor Skrevet 6. februar 2015 Forfatter #1656 Skrevet 6. februar 2015 Da tipper jeg 20.februar. Ah, supert, skal legge deg inn!
Spiremor Skrevet 6. februar 2015 Forfatter #1657 Skrevet 6. februar 2015 (endret) Tippeliste (UL-termin 1. mars): 19. februar: Lilleninja 20. februar: MissStiles 22. februar: Malicious 24. februar: Spiremor 26. februar: Hvitløk 28. februar: Essie_ 1. mars (UL-termin): Missdior 2. mars Kaospåtobein Kaffemor 3. mars: Focklop Tusle Saltsild 4. mars: Teriyaki 5. mars: Studenten 6. mars: Saraby Lillemeg90 8. mars: Nautika Sånn, oppdatert tippeliste! Og i dag er jeg 37 uker, og lillemor er offisielt ikke lenger prematur! Vil jo påstå at jordmors beskjed om at hun allerede veier nærmere 4 kg og er en god halvmeter betyr at hun er mer enn klar til å komme ut.. Endret 6. februar 2015 av Spiremor
Essie_ Skrevet 6. februar 2015 #1658 Skrevet 6. februar 2015 Har jeg ikke tippa? Prøver meg på 28. februar
Lilleninja Skrevet 6. februar 2015 #1659 Skrevet 6. februar 2015 Hmm, trodde jeg hadde tippet her Jeg kan tippeeeee.. 19. februar
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå