Kirby Skrevet 3. oktober 2014 #681 Del Skrevet 3. oktober 2014 Lykke til idag! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lilleninja Skrevet 3. oktober 2014 #682 Del Skrevet 3. oktober 2014 Lykke til i dag Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
malicious Skrevet 3. oktober 2014 #683 Del Skrevet 3. oktober 2014 Ååå! Kan man få push-varsel når du skriver her neste gang Spiremor!! Er så spent på dine vegne :) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Spiremor Skrevet 3. oktober 2014 Forfatter #684 Del Skrevet 3. oktober 2014 Det gikk kjempebra! Lille sprelle er frisk og rask, og underveis i undersøkelsen fikk vi tilogmed se noen som vinket til oss der inne Og så: Det blir eeeeeeeen.... *trommevirvel*... Jente! Det betyr at flertallet på kg hadde rett. Mannen var superfornøyd med å ha så god intuisjon, så han gliste bredt da vi gikk derfra, hehe. Nå blir det bare å finne navn, da :o 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nautika Skrevet 3. oktober 2014 #685 Del Skrevet 3. oktober 2014 Gratulerer med jente! (og det betyr at jeg har tippet rett 3 ganger på rad! ) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Saraby Skrevet 3. oktober 2014 #686 Del Skrevet 3. oktober 2014 Det gikk kjempebra! Lille sprelle er frisk og rask, og underveis i undersøkelsen fikk vi tilogmed se noen som vinket til oss der inne Og så: Det blir eeeeeeeen.... *trommevirvel*... Jente! Det betyr at flertallet på kg hadde rett. Mannen var superfornøyd med å ha så god intuisjon, så han gliste bredt da vi gikk derfra, hehe. Nå blir det bare å finne navn, da :o Jente?! HADDE JEG FEIL?! :O hahah. Gratulerer!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
missdior Skrevet 3. oktober 2014 #687 Del Skrevet 3. oktober 2014 Wii!!! Gratulerer!!!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MissStiles Skrevet 3. oktober 2014 #688 Del Skrevet 3. oktober 2014 Gratulerer!! 3 stk som har fått vite at vi får jente denne uka. Så gøy! Velkommen i jenteklubben!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
malicious Skrevet 3. oktober 2014 #689 Del Skrevet 3. oktober 2014 HURRA x3!!!!! Jente-baby! Fare for at min jentebaby får noe herfra: http://www.zara.com/no/no/mini/kj%C3%B8p-etter-stil-c480508.html - sett noe så fint? 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
lillemeg90 Skrevet 3. oktober 2014 #690 Del Skrevet 3. oktober 2014 Gratulerer med en frisk jente! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hvitløk Skrevet 3. oktober 2014 #691 Del Skrevet 3. oktober 2014 Hurra for jentebaby! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lilleninja Skrevet 3. oktober 2014 #692 Del Skrevet 3. oktober 2014 Gratulerer med en vinkende liten jentebebis Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Spiremor Skrevet 3. oktober 2014 Forfatter #693 Del Skrevet 3. oktober 2014 HURRA x3!!!!! Jente-baby! Fare for at min jentebaby får noe herfra:http://www.zara.com/no/no/mini/kj%C3%B8p-etter-stil-c480508.html - sett noe så fint? Ååå, så mye fine klær hos Zara,altså! Vi har jo "for mye" klær allerede, men nå må vi jo nesten kjøpe noe spesielt til lillemor også ^_^ Og takk for alle hyggelige kommentarer, vi gleder oss veldig til å planlegge framtiden med en liten jente! Mannen vil visst at hun skal bli hans lille prinsesse, tihi. Er koselig at han engasjerer seg, sier nå bare jeg! Så får jeg kalle henne noe annet Blir ikke mye prinsesse med mine gener,blir nok en liten apekatt Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Snuttepi Skrevet 3. oktober 2014 #694 Del Skrevet 3. oktober 2014 Juhuuu!! Jeg tippet rett!!! Jentebebis!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lilleninja Skrevet 3. oktober 2014 #695 Del Skrevet 3. oktober 2014 Jeg tippet forøvrig også rett Kos at han sier det skal bli hans lille prinsesse daaa Så får det bli din apekatt Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kirby Skrevet 3. oktober 2014 #696 Del Skrevet 3. oktober 2014 Gratulerer med den lille apekatten! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Teriyaki Skrevet 3. oktober 2014 #697 Del Skrevet 3. oktober 2014 Woho, så bra med frisk og fin jente! Nå ble jeg litt surven for at jeg ikke byttet fra gutt til jente den dagen jeg følte det var jente i magen din. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Spiremor Skrevet 4. oktober 2014 Forfatter #698 Del Skrevet 4. oktober 2014 Hehehe, ja, da hadde du fått rett Har begynt å omstille meg nå, jeg var visst veldig sikker på at det var gutt. Gleder meg til å dulle med håret hennes når hun blir større og å kle henne i fine bluser og kjoler Blir nok ei veldig søt, lita jente, men ikke bare rosa så lenge mor får bestemme 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
lillemeg90 Skrevet 4. oktober 2014 #699 Del Skrevet 4. oktober 2014 Det blir garantert ei fin lita jente! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
kaospåtobein Skrevet 4. oktober 2014 #700 Del Skrevet 4. oktober 2014 Så bra dere fikk se en frisk liten! :-) og gratulerer med jente!! 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå