Gå til innhold

En Smitt til Smule


Mafalda

Anbefalte innlegg

For en nydelig gutt (og veske)!

Det er ikke så lenge siden jeg av en eller annen grunn ramlet inn i dagboken din, men jeg synes det er utrolig morsomt å lese her. Du og de andre "faste" i dagboken, lager en super stemning :) Følger deg gjerne i en blogg :) Lykke til!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest AllisHagtorn

JEG VIL FØLGE DEG PÅ BLOGG, FACEBOOK, TWITTER, SNAPCHAT, INSTAGRAM, TUMBLR, ehm..............nå kom jeg ikke på flere steder, men herregud - ikke glem å sende meg en blogglink.

Hæhæhæhæ!! Veskebaby ;) For en søt fyr altså ;)

Men...............det blir så kjedelig at vi ikke kan snakke med deg sånn som her og skrive lange kommentarer!

Til gjengjeld forventer jeg bilder av Dyret og andre gøye ting i heimen :nigo:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mafalda, det finnes i hvert fall en jordfar i Oslo. Han heter Gunnar og jobber på Ullevål-veldig hyggelig kar. Så vet du det ;-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

JEG VIL FØLGE DEG PÅ BLOGG, FACEBOOK, TWITTER, SNAPCHAT, INSTAGRAM, TUMBLR, ehm..............nå kom jeg ikke på flere steder, men herregud - ikke glem å sende meg en blogglink.

Hahaha, HELT enig i denne!

Jeg må jo endelig melde meg som snikleser jeg også. Husker helt ærlig talt ikke om jeg har vært innom og hilst på, men har i alle fall vært flittig leser av både denne, exel ark-dagboka og smuleboka. :)

Litt bittersøtt at du legger dagbøkene her inne døde, men samtidig så synes jeg at blogg høres ut som en veldig grei platform. Ikke misforstå - det henger mye bra folk i denne tråden også utenom Mafalda - men i og med at aktiviteten her er såppas høy i denne tråden, så blir den av og til litt rotete.

Håper vi får adresse når den dagen kommer. :biggrin:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så morsomt veskebilde, og Smitt er bare nydelig da! :rodmer:

Blogg blir spennende, jeg kommer til å lese den med stor iver! Dagboka di er så fin å lese, så bloggen blir nok veeeldig bra! :hoppe:

Kommer til å savne denne boka, da.. :sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Veskebaby er den nye trenden, må vite! :opplyser:

Chihuahua er såååå 2008, og det er vanlig bæretøy også. Heretter skal dere se at både Angelina Jolie og Prinsesse Kate kommer til å bære ungene rundt i stellevesker. Keepin' up with the in-crowd, er lille Smitt!

Takk for koselige ord, både om den lille tassen (og den kule veska :sjarmor), og om dagbok og blogg. Ekstra koselig med nye fjes som er innom og legger igjen en hilsen. Det er veldig morsomt å høre at flere har ramlet innom både nye og gamle bøker, tusen takk for det!

Og for all del: det er en ikke så rent liten mulighet for at jeg kommer tuslende tilbake til KG med halen mellom beina! :ler: Jeg skjønner jo bare sånn halvveis dette med bloggen. Det er noe med formen som er så uvant. Det gjelder liksom å finne balansen mellom det personlige og det som oppleves relevant for andre. Og det må selvsagt ikke være for anonymt, da gidder vel ingen å lese, men samtidig vil jeg jo ikke brette ut private detaljer om alt mulig heller. Sånn sett er det mye tryggere i de anonyme dagbøkene på KG. Selv de mer gjenkjennelige av oss har tross alt et alias som gjør at ikke Gud og hvermann skjønner ved første øyekast hvem det er snakk om. Så det blir nok litt prøving og feiling i starten, til jeg finner ut hva som (ikke) funker. Jeg må lære mer om bilder, om kommentarer, om vinklinger... ja, sånn ca om alt, tror jeg... *blånn* Men for de som vil se på den foreløpige kludringen min, så finner dere det her. Og Allis, jeg vet jo bare hva halvparten av det du snakker om er en gang, men mine eldste barn er antagelig proffe på alle plattformer. Det er bare mor som er håpløst utdatert og burde fått oppdatert både soft- og hardware! :hoho:

Ellers har jeg endelig fått de to store tilbake i huset!

Det var jammen godt. Jeg elsker alenetid, men bare en dag om gangen ;) Etter det, blir det kjedelig, og Smitt gjør jo ikke så mye av seg ennå. Det ender jo med at jeg går rundt i huset og synes det er altfor ryddig og rolig. Men tenåringer, ass... Smitt og jeg sto tre kvarter på T-banestasjonen og ventet på Susain, men hun hadde jo tatt toget i steden (og slått av mobilen. Hva ER det med tenåringer og mobil? Hvorfor ser de på den som en form for enveiskommunikasjon- altså en form for kommunikasjon som tas i bruk kun når det passer dem selv?). Men hun kom tilbake full av morsomme opplevelser og spilleglede, det hadde visst vært en super tur på alle måter.

Smitt, ja. Tre uker har han blitt. Uæææh, dette går altfor fort. Jeg vil stoppe tiden og aldri slutte å snuse på det lille, dunete hodet hans og kose med de bitte bitte små tærne. Hjelp meg, noen! :ler:

Og på mandag reiser vi. Monaco neste, dette skal bli så glitzy, romantisk og glamorøst som det overhodet kan bli med to bleiebarn på slep :fnise: Heldigvis har jeg fått tatt unna noen krise-soner på vaskerom og kjøkken, og nå skal jeg gå etter Susain og Nani med monster-maske og pisk helt til de rydder opp etter seg, for de får IKKE lov til å ødelegge det jeg og Smitt har fått til på de siste dagene. Ikke på vilkår!

Håper alle har en god fredag! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du er og blir min helt Mafalda! Blogging, 6 unger, monaco-tur med to bleiebarn hvorav den ene bare er et par uker! Wow...

Kommer til å bli fast leser av bloggen din!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Kjempefin blogg! Har lest gjennom alt, og digger det!

Fine bilder også, morsomt med alle skoene i gangen :ler:

Ønsker deg og dine en deilig helg! :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Elsker bloggen :jepp:

Kjenner jeg gleder meg til nyfødttiden med nestemann når jeg ser bildet av de bitte små tærne. Og så gleder jeg meg til lillemann er på alder med Smule og rusler rundt og utforsker verden :) Håper de eldste har vært flinke til å rydde etter seg etter at de kom hjem

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...