Gå til innhold

En Smitt til Smule


Mafalda

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Herlighet - synes jeg ser to halvfulle og sprudlende damer på gangen på sykehuset. Er dere heldige vil dere være de første til å få et Glimt av Smitt i det han blir trillet avgårde. :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Nesevisa

Det der avgjør saken. Fuck alle andre planer, vi skal flytte til Oslo. Skåladamer!

Edit: Og hvis vi skal ta Mafalda på ordet angående fødselstempoet hennes, er det mulig vi rekker å få opp bokhyllene i ny kåk før Smitt er ute :ler:

Endret av Nesevisa
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Herlighet - synes jeg ser to halvfulle og sprudlende damer på gangen på sykehuset. Er dere heldige vil dere være de første til å få et Glimt av Smitt i det han blir trillet avgårde. :ler:

Ja, og et glimt av Smitt ville vært stas. Derimot frykter jeg øyeblikket når Mafalda får et glimt av oss. For evig utestengt av dagboka da, er jeg redd :ler:

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, og et glimt av Smitt ville vært stas. Derimot frykter jeg øyeblikket når Mafalda får et glimt av oss. For evig utestengt av dagboka da, er jeg redd :ler:

Mafalda vil bare være glad det endelig er over, tror du ikke. :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Her tusler jeg inn og er overbevist om at noe har skjedd, men så er det bare dere som planlegger nachspiel i sykehuskorridoren :laugh:

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jammen, noen muntre, (små)fulle damer kan jo lette fødeopplevelsen litt? Kanskje Mafalda inviterer dere inn på rommet en tur?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her er festen i gang allerede ser jeg! :fnise:

Hovedpersonen har vel ikke vært innom på en stund, er du på Føden Mafalda?

Endret av La Traviata
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Annonse

[1] Category widget

:popcorn:

La oss håpe snitt er ute, og at hun ligger og sover litt.

Eller at hun i det minste har fått en epidural som funker perfekt og ligger og sover seg gjennom riene. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:tristbla:

Hjemme, og nå er det oppe i 15-20 minutter mellom hver. Det går med andre ord helt feil vei, og nå er jeg mentalt forberedt på at Smitt ikke blir født før den 20. eller noe sånt.

Selv med de beste intensjoner om positiv tankegang begynner jeg å miste litt motet nå, altså. Og det blir jo ikke bedre av at hun som skulle være barnevakt, og de i barnehagen, og mer eller mindre alle går rundt og spør hva som skjer hele tiden. Føler at jeg skuffer alle og bare lurer folk. Festlig. :sur:

Men takk for en god latter angående fylleklas på Føden ;) Alderen på enkelte Securitas-vakter tatt i betraktning er det nok godt mulig at de kan overtales til å være med på moroa. Kanskje de til og med kan blåse støv av en beholder med gammel lystgass fra lageret- jeg har aldri testet ut kombinasjonen vin og lystgass, men det aner meg at det kan bli hysterisk festlig... eller i alle fall hysterisk :ler:

... og sånn går nu dagan. Usj. :grine:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...