Gå til innhold

En Smitt til Smule


Mafalda

Anbefalte innlegg

Jeg hadde vel tippet 3.september så jeg krever at Smitt får litt fart på seg...

Og for all del be om Epidural, hvorfor ha vondt når det finnes slike fantastiske ting... (Ja, jeg er STOR tilhenger). Selv var jeg bare tre timer på sykehuset med siste mann, men jammen rakk jeg ikke å mase på Epidural, endte opp med spinalbedøvelse da, var ganske deilig det også. Lå lettere bedøvet og klødde den siste tiden før pressriene... (Kløe er visstnok en vanlig bivirkning, men bare barnemat sammenlignet med rier...)

Uansett: Heia Smitt!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Lykke til, Mafalda! Det høres ut som om du trenger det... :sjenert:

Husk for all del at du ikke skal finne deg i noe bøttekott uten epidural denne gangen! Bestill den i det du går inn døra, så kanskje du faktisk får den også. :jepp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tusen takk for all heiing, alle positive tilrop og ikke minst nødvendige påminnelser. Dere er gode! :klem:

Spent på om det i det hele tatt er mulig å sove nå, men skal forsøke. Tror det kan utgjøre en stor forskjell, og etter å ha gjespet åtte ganger på rad gjennom Young Morse får jeg nesten bare prøve. Litt er definitivt bedre enn ingenting i denne sammenhengen!

God natt, folkens! :vinke:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

God natt Mafalda og lykke til! Håper du får noen timers hvile.

Måtte inn og oppdatere meg her etter en kveld ute og jammen er jeg glad for det. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Håper du har fått sove litt, men at ting nå er skikkelig i gang. Husk å si i fra om epidural når du går inn døra på fødeavdelingen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Annonse

[1] Category widget

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...