Gå til innhold

En Smitt til Smule


Mafalda

Anbefalte innlegg

Å, føler sånn med deg, Mafalda. Ikke helt det samme, men husker jeg også kunne ta til tårene av maserier som dabbet når det nærmet seg to uker på overtid. Man blir helt rar av sånt. Fortvile over at man ikke får enda mer vondt. Jeg var til og med tålmodig ang å skulle treffe baby - jeg visste jo at han kom før eller senere. Men å gå i hormonell ventemodus er pyton. :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg vet jo at det er sånn innerst inne, og tankene forsvinner like fort som Veslas tårer, heldigvis! (Joda, har sittet som en litt creepy stalker i bilen og forsikret meg om at hun sluttet å gråte før jeg har kjørt hjem, og det tar neimen ikke lange stunden. Heldigvis!) Og så ser jeg det jo når jeg kommer. For da er hun stråleblid, kommer for kos og stormer tilbake til sandkassa eller hva hun nå enn driver med :ler:

Kjærestedag høres ut som akkurat det legen foreskrev! Kos dere masse!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Høres ut som en usedvanlig godt timet dag å ikke finne fram til seminaret (unnskyld at jeg ler... :ler: ) på - kos dere!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ha en fin kosedag - det har du fortjent! Og så håper jeg at avslapning og ro får Smitt til å innse at her er det noe kos som jeg også vil være med på!

Stor klem :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her var det ting på gang, jo! :hoppe: (Men slik hopping må du for all del ikke finne på å gjøre - en rolig dag sammen med mannen tror jeg er mye bedre!) De sier tredjemann er en luring, men hva da med sjettemann?

Du er ei utrolig dame, mange gode tanker sendes din vei i dagene fremover.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

En kosedag for dere to må være supert når ting er som de er. Håper ikke Smitt plager mammaen sin for lenge. Tenk deg for en herlig gjeng han kommer til å møte hjemme.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Nå måtte jeg innom her (igjen :ler: ), så nemlig en artsfrende av Dyret og tenkte på deg. Håper du og Gubben har fått kost dere litt i påvente av at Smitt finner det for godt å komme ut!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

6. september er bryllupsdagen min/vår, så det er en fin dag ja :hoppe:

Endret av ¤flicka¤
Lenke til kommentar
Del på andre sider

...og jeg føler meg slem som tippa søndagen, men jeg får nå stå for det og håpe at han kommer før!

Ellers ønsker jeg deg og den fine familien din en god fredagskveld :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hm, ingen oppdatering siden tidlig i formiddag... Enten har kjærestedagen gått riktig så bra eller så skjer det noe annet spennende?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Hm, ingen oppdatering siden tidlig i formiddag... Enten har kjærestedagen gått riktig så bra eller så skjer det noe annet spennende?

står på brukerprofilen hennes at hun var online idag klokken 21.31.

Det kan bety to ting.

1. Hun er opptatt med rier og tenkte å skulle oppdatere men det ble plutselig for vondt og de måtte dra

2. ....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

står på brukerprofilen hennes at hun var online idag klokken 21.31.

Det kan bety to ting.

1. Hun er opptatt med rier og tenkte å skulle oppdatere men det ble plutselig for vondt og de måtte dra

2. ....

Stalking :fnise:
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...