Gå til innhold

En Smitt til Smule


Mafalda

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Sullå: :blomst: Takk for oppdatert liste, når liste-eieren tydeligvis er altfor sløv til å holde orden i sysakene...

Ingen blomst til deg, Mus-Katt. 19. september, du liksom! :bond::ler:

Og Teriyaki, jeg lurer på om jeg leste at rundt 5% kommer på termin... så noen er det jo. Men egentlig skuffende få, tatt i betraktning hvor viktig den datoen er for alle gravide. Dagens unger, altså, eier ikke respekt for hverken tid eller foreldrene sine eller noe som helst! :fnise:

13. september, La Traviata? Tja, ikke umulig det...

... men selv håper jeg det skjer før, altså! Jadda!

Før jeg gir alle falske forhåpninger må jeg ile til og si at det er fremdeles uregelmessig og hakkete, og altfor lang tid mellom hver. Men, nå gjør det skikkelig vondt. Om det er maserier fremdeles, så er det i alle fall av typen "power-maserier". Og det er vel et tegn på at noe kanskje er i ferd med å skje "på ordentlig"?

Gubben er for øvrig på speiderforeldremøte nå, og alle guttene kom seg til kamp. Med andre ord: det er klappet og klart for Smitt, hvis han har lyst til å være grei med moren sin og ikke gjøre som Mus-Katt sier :ler:

Og som alltid: hvis det faktisk skjer noe, så gir jeg lyd fra meg. Om så bare et banneord eller to via mobilen ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Tusen takk!

Satser på at selv min treige Rattus Norvegicus hører heiaropene fra KG og sørger for å få fart på seg! ;)

(hvis ikke er det verdens mest slukørede dame som poster "god morgen, sovet godt folkens?" om 12 timers tid... :ler: )

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Altså, jeg heier og alt det der, men for en med seriøs muse/rottefobi, er det forstyrrende med denne sammenligningen av nyfødte babyer og ulike gnagere. :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Au au au, for en ubehagelig (men svært velkommen) natt!

Smitt er definitivt på vei! Duppet av mellom fire og fem, har ellers vært våken, og konstaterer nok en gang at det er et utrolig godt sovehjerte på han derre mannen min. Nå er han våken, da, for vi må ta en beslutning: Rekker vi å levere Smule eller ikke?

Uansett, det BLIR baby (eller gnager, beklager, Vera!) i løpet av dagen, noe annet er ganske utenkelig. 11. september, det var nå også en dato å velge... :fnise:

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Annonse

[1] Category widget

Åååå så flotte nyheter å våkne til!

Dette blir en spennende dag!

Masse lykke til med fødsel og vi gleder oss masse til å høre om Smitt! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...