Gå til innhold

Prøvere 2014!


Destruit

Anbefalte innlegg

ja! Jeg og samboeren min er iallefall helt i startperioden nå, så tenker at jeg ikke vil stresse med sånne ting før det eventuelt lar vente på seg!:-D

Sånn er det for meg og samboer og. Vi hadde vår første pp nå, så er vel ingen vits i å stresse! Men man vet aldri, så kommer nok til å kjøpe tester etterhvert, som jeg har liggende. :)

Håper jo selvfølgelig at det klaffer rimelig fort da! For dere også :)

Ei spennende og igrunn litt kjedelig ventetid, men til syvende og sist er det jo verdt det :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Så langt har tr holdt seg unna ihvertfall :P Blir testing tirsdag om tr ikke viser seg i løpet av dagen, har ikke tester liggende, så må få kjøpt en :)

Kjenner en del murring da, men ikke helt slik det pleier å være.. Vi får se hva det blir til :)

Håper den holder seg langt vekke! Gleder meg til å høre resultatet i mårra , krysser fingrene for positiv test :D

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Blir prøvere snart vi også. Hadde en sa med tvillinger i uke 13 i begynnelsen av januar. Håper spiren kommer fort og sitter denne gangen. ☺

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hm, når har du ikm? :) Prøv å test igjen når IKM er. Håper vi alle får en liten spire som setter seg nå altså :) Synes jeg vi fortjener! Sender en klem til dere jenter! :hug:

Takk for klem:-) IKM er onsdag, men jeg har begynt å spotte i dag, alt i rute ser det ut som.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for klem:-) IKM er onsdag, men jeg har begynt å spotte i dag, alt i rute ser det ut som.

Så kjedelig da.. Kan jo være den holder seg vekke, at det er festeblødning? :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så kjedelig da.. Kan jo være den holder seg vekke, at det er festeblødning? :)

Ingenting er umulig, men vi har vært på utredning og jeg fikk dårlig karakter;-) Skal snart begynne på behandlingsforsøk, håper det skjer noe da:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Håper den holder seg langt vekke! Gleder meg til å høre resultatet i mårra , krysser fingrene for positiv test :D

Takk for det :)

Test er kjøpt og har ikke sett noe til tanta ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ingenting er umulig, men vi har vært på utredning og jeg fikk dårlig karakter;-) Skal snart begynne på behandlingsforsøk, håper det skjer noe da:-)

Vi får håpe på det :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for det :)

Test er kjøpt og har ikke sett noe til tanta ;)

Åå, spennende nå altså :-) Når skal du teste?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I morgen tidlig etter planen :)

Må oppdatere oss her etter test da :) Håper den er positiv :)

Jeg har vært fryktelig tørst idag, får liksom ikke nok vann. Har lest litt rundt og flere som har skrevet de har testa seg pga de har vært så tørste og det var graviditet. Haha huff alt man leser seg til :P Er ikke sikkert det er noe i det hele tatt, men må alltid ha håpet opp :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hvis jeg er tilbake i normal syklus (som jeg ikke aner hva er for meg da jeg har gått på pillen siden jeg var 13-14 år, men har hatt som 28 dager i utgangspunkt for å ha noe å forholde meg til) skal jeg være ca 6 dpo idag og ikm om ca en uke. Blir spennende dette. Aner jo ikke om jeg har hatt el engang!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

TR i dag:-( 1 mnd til neste IKM, og før det et ukjent antall injeksjoner og minst to kontroller hos gynekologen. Likevel minst 80% sjanse for TR neste mnd også. Og neste syklus utgår sikkert pga påskeferie. Blir sprø snart!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

TR i dag:-( 1 mnd til neste IKM, og før det et ukjent antall injeksjoner og minst to kontroller hos gynekologen. Likevel minst 80% sjanse for TR neste mnd også. Og neste syklus utgår sikkert pga påskeferie. Blir sprø snart!

:klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Negativ :( Men ingen TR heller. Drøyer et par dager, så der vi hva som skjer :)

Søren da.. Håper den blir positiv snart :) Så lenge TR holder seg borte er det bra :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

TR i dag:-( 1 mnd til neste IKM, og før det et ukjent antall injeksjoner og minst to kontroller hos gynekologen. Likevel minst 80% sjanse for TR neste mnd også. Og neste syklus utgår sikkert pga påskeferie. Blir sprø snart!

Nei det skulle da ikke skje :( Får håpe den sitter for deg neste pp :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...