Gå til innhold

Prøvere 2014!


Destruit

Anbefalte innlegg

Jeg er 11 dager over IKM, men testet negativt både to og tre dager etter det jeg anslår for å være IKM. Samtidig tror jeg ikke egentlig at jeg er gravid, men heller at det bare er p-pilleslutten som ødelegger syklusen min for aller første gang i mitt liv. Typisk :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Tusen takk for gratulasjoner :laugh:

Vi krysser alt av fingrer og tær for at den lille saken henger seg godt fast og blir værende til november! Har opplevd Ma/Sa tidligere, så jeg venter med den store feiringen til vi i det minste vet at hjertet har begynt å slå :gravid:

Digg å være gravid igjen. Men - det betyr også at vi må kjøpe oss ny bil.. hmm.. Må ha bil med plass til 3 barneseter, så det kan bli spennende å se hvilken det blir :bond:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hjeelp!! Jeg gikk på do isted, og i trusen var det tykt slim. Slikt slim som kommer ved EL. Jeg skal ikke ha EL før på Onsdag.. men slimet var veldig gjennomsiktig. Ved EL bruker det ikke være såå gjennomsiktig :P Hva skjer? Kan EL være flere dager for tidlig ute? Da blir det sengekos ikveld for sikkerhets skyld :P Hva tror dere??

Lenke til kommentar
Del på andre sider

God kveld, alle! :)

Jeg er helt ny her inne, så er ikke så kjent med alle disse fancy uttrykkene...

Jeg og min forlovede er prøvere i 2014!

Vi er på PP4, men har ikke brukt fertilitetsmonitorer. Jeg opererte ut en kreftsvulst og venstre ovarie i oktober, men har hatt regelmessig mens etter dette. Usikker på om EL har gått som vanlig.

Jeg har magesmerter stort sett hele tiden, så de symptomene er vanskelig å se etter.

Jeg er så verpesyk at det er vondt i kroppen, så jeg har vært konstant morgenkvalm og hatt ømme bryster fra november. :fnise:

Vi håper at April blir måneden! Det hadde vært hyggelig med en vårbaby, og lettere med barnehageplass :)
Klem til alle her inne, og masse lykke til!

2014 blir året! :hug:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tusen takk for gratulasjoner :laugh:

Vi krysser alt av fingrer og tær for at den lille saken henger seg godt fast og blir værende til november! Har opplevd Ma/Sa tidligere, så jeg venter med den store feiringen til vi i det minste vet at hjertet har begynt å slå :gravid:

Digg å være gravid igjen. Men - det betyr også at vi må kjøpe oss ny bil.. hmm.. Må ha bil med plass til 3 barneseter, så det kan bli spennende å se hvilken det blir :bond:

Lag graviddagbok så jeg kan følge med da :jepp: Moro å følge med på noen som også har november!! :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Krysser fingrene for deg, miss D :-).

Jeg er 5 dpo, men venter egentlig bare på å gå syklusen ut så jeg kan begynne med hormonsprøyter og prøve å slå PCOen. Fortsatt mulig å få baby i 2014!:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hm, ser ut som jeg forsiktig kan slenge meg inn her igjen..
Jeg var jo her for noen uker siden, helt til sambo plutselig ombestemte seg. Vel, nå har han ombestemt seg igjen og sier han er sikker den gangen her! Eneste kriteriet hans er at vi ikke prøver. Vi skal bare ikke bruke prevensjon å se hva som skjer fordi han blir stresset og syntes det er skummelt å si høyt at vi prøver å få barn :laugh: Greit for meg, for jeg kan være prøver på egenhånd inni hodet mitt jeg :danse: Jeg har endelig fått tilbake mensen etter kluss ved pilleslutt, så nå gjenstår det å se om syklusene mine er normale. Hvis jeg er tilbake i normal syklus allerede er IKM ca. 19. mars :biggrin: Happyhappy!

Endret av Saraby
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer så mye tarzani!! :)

Jeg har antatt EL på torsdag (aldri testet etter EL før) så blir spennende å se. Er første måneden jeg bruker CB fertilitetsmonitor, så ingen garanti for at den slår ut første måneden men håper såklart den gjør det. Blir godt å vite eksakt når man har EL :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hm, ser ut som jeg forsiktig kan slenge meg inn her igjen..

Jeg var jo her for noen uker siden, helt til sambo plutselig ombestemte seg. Vel, nå har han ombestemt seg igjen og sier han er sikker den gangen her! Eneste kriteriet hans er at vi ikke prøver. Vi skal bare ikke bruke prevensjon å se hva som skjer fordi han blir stresset og syntes det er skummelt å si høyt at vi prøver å få barn :laugh: Greit for meg, for jeg kan være prøver på egenhånd inni hodet mitt jeg :danse: Jeg har endelig fått tilbake mensen etter kluss ved pilleslutt, så nå gjenstår det å se om syklusene mine er normale. Hvis jeg er tilbake i normal syklus allerede er IKM ca. 19. mars :biggrin: Happyhappy!

Hehe, så stas å ha deg her inne igjen :) Så kjekt at han ombestemte seg da! Du får holde prøvingen inne i hodet ditt, å kjøre på de dagene som trengs rundt EL, uten at han mistenker at du PRØVER :fnise:

Her er IKM ca. 17.Mars, så EL er 5.Mars, altså onsdag. Men jeg var på do isted å da var det tykt slim i trusa, prøvde å ta på det, og det var akkuratt som EL slim, bare litt mer gjennomsiktig. Så da kjører vi på med en runde ikveld og annenhver dag til ut neste uke ca :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe, så stas å ha deg her inne igjen :) Så kjekt at han ombestemte seg da! Du får holde prøvingen inne i hodet ditt, å kjøre på de dagene som trengs rundt EL, uten at han mistenker at du PRØVER :fnise:

Her er IKM ca. 17.Mars, så EL er 5.Mars, altså onsdag. Men jeg var på do isted å da var det tykt slim i trusa, prøvde å ta på det, og det var akkuratt som EL slim, bare litt mer gjennomsiktig. Så da kjører vi på med en runde ikveld og annenhver dag til ut neste uke ca :-)

Ja, veldig glad for det :biggrin: Hihi, er det jeg prøver på. Blitt litt væl mye kos i det siste, bare så han skal venne seg til det :plystre: Det er nok lurt, i tilfelle du får EL tidligere likevel. Jeg er spent på når jeg får EL og evt. mensen igjen. Spennende å se om jeg har kommet inn i ordentlig syklus :biggrin:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hjeelp!! Jeg gikk på do isted, og i trusen var det tykt slim. Slikt slim som kommer ved EL. Jeg skal ikke ha EL før på Onsdag.. men slimet var veldig gjennomsiktig. Ved EL bruker det ikke være såå gjennomsiktig :P Hva skjer? Kan EL være flere dager for tidlig ute? Da blir det sengekos ikveld for sikkerhets skyld :P Hva tror dere??

Kjør på!

Det som skjedde med meg! Er nå 9+2 :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, veldig glad for det :biggrin: Hihi, er det jeg prøver på. Blitt litt væl mye kos i det siste, bare så han skal venne seg til det :plystre: Det er nok lurt, i tilfelle du får EL tidligere likevel. Jeg er spent på når jeg får EL og evt. mensen igjen. Spennende å se om jeg har kommet inn i ordentlig syklus :biggrin:

Hehe smart :D Ja vi får håpe det klaffer denne mnd :)

Håper du er tilbake i normal gange igjen så du får EL og IKM :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjør på!

Det som skjedde med meg! Er nå 9+2 :)

Fikk du også for tidlig EL?

Åå, heldig du :) Må si jeg er passe misunnelig på dere som får positive tester her inne :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

En prøvers pillecocktail! :skratte:

Kjekt å fylle på med både folattabletter, sink, d-vitamin, omega3 og wild yam. :ler:

post-67672-0-79870000-1393881690_thumb.j

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heihei :) melder meg inn her, men følger bare med foreløpig. Slutter på pillen i månedsskifte mars/april, så nå gleder jeg mwg så mye at jeg må ha noe å lese på om temaet. Første barnet var ikke planlagt, så selv om dette blir andre barnet så er det nytt for meg å være prøver. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe smart :D Ja vi får håpe det klaffer denne mnd :)

Håper du er tilbake i normal gange igjen så du får EL og IKM :D

krysser fingrene for oss begge!
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heihei :) melder meg inn her, men følger bare med foreløpig. Slutter på pillen i månedsskifte mars/april, så nå gleder jeg mwg så mye at jeg må ha noe å lese på om temaet. Første barnet var ikke planlagt, så selv om dette blir andre barnet så er det nytt for meg å være prøver. :)

Velkommen :) Her inne er masse lesestoff, så du har nok av lesestoff en stund fremover :) Håper du er heldig å slipper å måtte prøve lenge. Her i huset er vi på pp5 nå, passe utålmodig kan du si :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...