Gå til innhold

Prøvere 2014!


Destruit

Anbefalte innlegg

Det var sånn kroppen reagerte når jeg ble befrukta melken forsvant igjen etter noen dager og kom tilbake i 5 måned (hadde melk rett før SP) så legen sa at når jeg ble befruktet så er det faktisk noen som får litt melk i brystet.

du mener virkelig at du fikk melk i brystene TRE dager etter samleie............ før cellen i det hele tatt rakk å se egget...... okei :daane:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Det var sånn jeg opplevde det og tok jo ikke feil heller. Nå fortalte jeg hvordan jeg ble gravid og hvordan kroppen min reagerte. Og legen sa at man kan bli befrukta ettet 3 dager også en av grunnene til at man bare har 3 dager til å ta angrepille

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det var sånn jeg opplevde det og tok jo ikke feil heller. Nå fortalte jeg hvordan jeg ble gravid og hvordan kroppen min reagerte. Og legen sa at man kan bli befrukta ettet 3 dager også en av grunnene til at man bare har 3 dager til å ta angrepille

quote name="missdior" post="13989900" timestamp="1392672722"]

Vel.... tre dager etter samleie så kan du ikke være sikker på at du er gravid, og enda mindre ha melk i brystene. Revulosjonerende at man skal ha sex 2 uker etter mensen :ironi:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå er jeg på dag 28 av syklusen, og 13 dpo. Skulle hatt mensen idag, men ingenting enda *krysserfingrene* Men tørr ikke forvente eller tro noe positivt, før det evt kommer en positiv test. Har testet idag også, og den er negativ.. :(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Nå er jeg på dag 28 av syklusen, og 13 dpo. Skulle hatt mensen idag, men ingenting enda *krysserfingrene* Men tørr ikke forvente eller tro noe positivt, før det evt kommer en positiv test. Har testet idag også, og den er negativ.. :(

da er det fortsatt håp :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå er jeg på dag 28 av syklusen, og 13 dpo. Skulle hatt mensen idag, men ingenting enda *krysserfingrene* Men tørr ikke forvente eller tro noe positivt, før det evt kommer en positiv test. Har testet idag også, og den er negativ.. :(

Enda håp! Kan jo hende EL var forsinket :jepp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja det er det , missdior og stuentprøver :-) Får nok svaret i morgen tidlig på det vil jeg tro, har en veldig stabil syklus, så enten kommer nok mensen i mårra tidlig når jeg står opp, eller så har det klaffet kanskje :-) Men tørr som sagt ikke forvente noe, forventer vell egentlig mens.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Henger meg med på denne tråden jeg :)

Er ny her inne og mitt første innlegg. Jeg er født i -84 og samboer i -85. Vi har nå prøvd siden oktober 2012, da jeg sluttet på p-pillen. Foreløpig ingen spire (har eggløsning disse dager). Har vært hos lege og blitt henvist til utredning og fått time 12.mars. Kjenner jeg gruer meg veldig!!!

Hyggelig å se at det er noen som har en liten spire på veg nå :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Henger meg med på denne tråden jeg :)

Er ny her inne og mitt første innlegg. Jeg er født i -84 og samboer i -85. Vi har nå prøvd siden oktober 2012, da jeg sluttet på p-pillen. Foreløpig ingen spire (har eggløsning disse dager). Har vært hos lege og blitt henvist til utredning og fått time 12.mars. Kjenner jeg gruer meg veldig!!!

Hyggelig å se at det er noen som har en liten spire på veg nå :)

Hei

Føler med deg der. Vi har prøvd siden Juli, så ikke like lenge. Innstillingen min er nå at vi må vente til sommeren igjen og at vi trenger hjelp. Men har ikke gitt opp å prøve ;)

Har også snakket med legen min om det, selv om det var altfor tidlig til å få hjelp. Men som han sa. Det er svært liten sjanse for at det ikke er mulig i det hele tatt. Så prøv å hold motet oppe under utredningen.

Jeg har også eggløsning i disse dager så da er det bare for mannen og stille opp med sitt ;P

Lykke til! Krysser fingre for oss begge :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hun mener sikkert at hun ble øm i brystene før mensen sikkert.. eller i forbindelse med eggløsning.

Stakkars ikke så lett å vite forskjell når man bare er 17 og ord og uttrykk går litt i hytt og pine :klem:

Gratulerer med å være gravid i uke 34!

Et råd til deg som ville gi råd:

Sikkert godt ment, men det virker nok provoserende på de fleste at du som 17åring kommer med prøve-råd til voksne kvinner i etablerte forhold med "alt pp stell" økonomisk og som kanskje har prøvd i mange år/har fysiske vansker med å bli gravide.

Håper egentlig du er et forumtroll, ung mor ;)

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsatt ingen mens, er på dag 14dpo. Føler meg varm nedentil og føler mensen kommer, går ofte på do for jeg føler det begynner å bli men det kommer ingenting :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Fortsatt ingen mens, er på dag 14dpo. Føler meg varm nedentil og føler mensen kommer, går ofte på do for jeg føler det begynner å bli men det kommer ingenting :-)

Spennende! Ta en test i morgen tidlig! :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det skal jeg :D Holder dere oppdatert!

testet ikke positiv før 28 dpo sist jeg! Så lenge TR er borte er det jo håp :blomst:

jeg 6dpo i dag, så dette kan jo bli lange dager :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...