Gå til innhold

Singel venninne som er KRAVSTOR!

Fremhevede innlegg

Skrevet

Kan jo være fordi de alle visste hva slags type dame han blir tiltrukket av og at hun ikke var den typen, den trengte ikke å være ment jævlig.

Det var slik jeg tolket det. Syns det er en dum ting å si uansett om hun mente det slik du tror. "Alle Per har vært sammen med er brunetter,siden du er blondine er det ikke vits å prøve seg engang". Er ikke det en helt idiotisk ting å si? Du vet da aldri hva en annen person finner tiltrekkende.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det var slik jeg tolket det. Syns det er en dum ting å si uansett om hun mente det slik du tror. "Alle Per har vært sammen med er brunetter,siden du er blondine er det ikke vits å prøve seg engang". Er ikke det en helt idiotisk ting å si? Du vet da aldri hva en annen person finner tiltrekkende.

Godt poeng.

Skrevet

Lol. Hvem er bitter her? :fnise:

Anonymous poster hash: adee0...c70

Hun er ikke bitter vet du, bare lei.. ;) Det er en hard verden der ute. Stadig frustrerende å åpne pakken på date nr X og finne et middelmådig innhold. Personlig har jeg gått over til å si jeg har mensen, bare så jeg kan sjekke utstyret før jeg setter meg selv i en ubekvem situasjon.

Anonymous poster hash: c3a35...6c7

Skrevet

Det er vel normalt at venner bryr seg litt hvis man som kamerat/venninne stadig nevner at man ikke finner noen som er bra nok og som også spesifiserer hva man ser etter. Det ER slitsomt med folk som mener de aldri finner noen samtidig som de luker ut absolutt alle de treffer selv om vedkommende nesten ser ut som en filmstjerne.

Anonymous poster hash: 4bce7...aa1

Jeg tenker også litt som deg! Og jeg skjønner ikke hvorfor det er så ekstremt mange her inne som skal hakke på mennesker som faktisk bare er ærlige med vennene sine! Er det fordi dere selv ikke takler kritikk og helst vil ha venner som forteller dere at dere er perfekte som dere er, selv om dere syter og klager over både det ene og det andre?

Jeg synes TS gjør helt rett i å sette ned foten mot venninnen sin, hvis hun klager over singel statusen samtidig som hun aldri er tilfreds. Har ingenting med at man er sladrekjærring eller ikke ser på sitt eget liv, men man vil faktisk at vennene skal få det bedre enn de har det.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...