Gå til innhold

Singel venninne som er KRAVSTOR!

Fremhevede innlegg

Skrevet

Det var et eksempel for å få frem et poeng. Hvis det var vanskelig å forstå,så var det altså at man ikke er en god venninne når man baksnakker og nærmest sier at "hey,hvem tror du at du er siden du innbiler deg du kan få en så flott mann,du er faktisk ikke så pen altså"

Et flott menneske det altså. At folk gidder å bry seg om sånne ting,eller i det hele tatt tenke noe sånt om et menneske er idioti.

Mang en venninnegjeng som har sånn kjemi gående.

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det var et eksempel for å få frem et poeng. Hvis det var vanskelig å forstå,så var det altså at man ikke er en god venninne når man baksnakker og nærmest sier at "hey,hvem tror du at du er siden du innbiler deg du kan få en så flott mann,du er faktisk ikke så pen altså"

Et flott menneske det altså. At folk gidder å bry seg om sånne ting,eller i det hele tatt tenke noe sånt om et menneske er idioti.

Nei, det er ikke idiot. Å konstruktivt tilby folk litt realisme øker muligheten fr verdien de kan skape for andre og hverandre. At alle stygge mennesker skal gå rundt å tro de kan få en 10-er går bare utover alle til slutt. 10-erne blir lei av innbilskheten og maset de opplever og de under går og venter meningsløst på noe de aldri vil få.

Skrevet

Nei, det er ikke idiot. Å konstruktivt tilby folk litt realisme øker muligheten fr verdien de kan skape for andre og hverandre. At alle stygge mennesker skal gå rundt å tro de kan få en 10-er går bare utover alle til slutt. 10-erne blir lei av innbilskheten og maset de opplever og de under går og venter meningsløst på noe de aldri vil få.

Jeg liker å løfte folk opp,ikke grave de ned. Jeg kjenner ingen som er dritstygge som tror de kan få verdens mest sexy mann. Noe som er pent i mine øyne er stygt i dine. Derfor føler jeg at verken du eller jeg bør ta på oss den oppgaven å fortelle folk at de skal kikke seg to ganger i speilet før de tror de er noe

Skrevet

Dette er vel ikke et problem som gjennomsyrer samfunnet. :) Det er heller ingen katastrofe at noen går single. Noen finner det mer tilfredsstillende å være singel enn å være sammen med en person man ikke er tiltrukket av. Og jeg tror de fleste klarer å være tiltrukket av noen på sitt eget nivå.

Anonymous poster hash: f84b1...c2c

• Liker 2
Skrevet

Jeg liker å løfte folk opp,ikke grave de ned. Jeg kjenner ingen som er dritstygge som tror de kan få verdens mest sexy mann. Noe som er pent i mine øyne er stygt i dine. Derfor føler jeg at verken du eller jeg bør ta på oss den oppgaven å fortelle folk at de skal kikke seg to ganger i speilet før de tror de er noe

Hvor har ts skrevet noe som helst om at hun ber henne ta en titt i speilet? Hun prøver jo å fortelle henne at det finnes annet enn utseende, noe en mediokerdame absolutt bør skjønne, hvis hun skal få seg en partner. Å lyve til folk å gi de et totalt urealistisk selvbilde er å gjøre dem en bjørnetjeneste og fryktelig ansvarsløst. Du løfter folk opp ved å gi de følelsen av å være gode nok, uten å være all that, og på den måten er de trygge nok til å åpne seg mer for mennesker rundt seg og kanskje finner en partner på eget nivå, i stedet for å bare sitte der ulykkelig å innbille seg at drømmeprinsen er innenfor rekkevidde, når alle vet hun kommer til å dø ensom uten å fire på kravene.

• Liker 1
Skrevet

Ja, menn har ulik smak til en viss grad, men den er ofte betydelig overvurdert av de som drar frem det faktum.

Men greia er uansett det at selv om menn har ulik smak, så er det aldri et menneske der ute som vil forelske seg eller bygge sterke bånd til en person som kun ser etter overfladiske verdier i dem. Sånn er det bare, ingen blir glad i et menneske som kun ser på dem som en gjenstand, det lar seg nok ikke gjøre.

Så venninna bør begynne å forstå at det er sexrelasjoner hun ser etter, men holdningene hennes gjør henne ute av stand til å motta kjærlighet fra andre mennesker.

Selv er jeg overfladisk som få og kan tillate meg å være det, men jeg vet også at det begrenser seg til at jeg kun vil oppleve overfladiskhet tilbake, som er helt greit for meg. Men hvorfor kvinner tror at de kommer til å tiltrekke seg en fantastisk drømmemann som faktisk vil være sammen med dem for noe annet enn sex, når de selv kun ser på han som et ferdigpolert produkt de skal krone seg med, er ganske uforståelig.

Og angående forhold så kan ikke kvinner bare gjøre seg selv ambisiøse å innbille seg at det øker dere markedsverdi blant menn på et rent overfladisk nivå. Få menn bryr seg om ambisjonene til en kvinne, da ambisjonene som regel kun handler om å realisere seg selv. Derfor bør hun innse det at hun ikke kan regne med å få en mann som er veldig mange nivåer over henne utseendemessig. Menn tenner ikke på arbeidsnarkomani og ambisjoner sånn som kvinner gjør i menn.

Hvis du har rett: Hvorfor har jeg hatt de forholdene jeg har hatt? Skjønner ikke dette. Jeg ble tiltrukket av at de var kjempepene, store sterke alfamales, og så forelsket jeg meg i dem for personen de viste seg å være. De forelsket seg i meg også, selv om jeg er ambisiøs, VAR arbeidsnarkoman, og ikke er særlig pen. De sa de ble tiltrukket av den gode energien min og at jeg er smart og ambisiøs. Så forelsket de seg i personligheten min. Så da må vel ambisjoner sies å ha økt markedsverdien min, ettersom det var det som tiltrakk dem og dermed åpnet opp for at de kunne bli forelska i meg? To av forholdene varte i hhv 2 og 3 år, og ble slutt av helt andre årsaker enn karriereplaner og utseende...

Anonymous poster hash: c3a35...6c7

Skrevet

Hvor har ts skrevet noe som helst om at hun ber henne ta en titt i speilet? Hun prøver jo å fortelle henne at det finnes annet enn utseende, noe en mediokerdame absolutt bør skjønne, hvis hun skal få seg en partner. Å lyve til folk å gi de et totalt urealistisk selvbilde er å gjøre dem en bjørnetjeneste og fryktelig ansvarsløst. Du løfter folk opp ved å gi de følelsen av å være gode nok, uten å være all that, og på den måten er de trygge nok til å åpne seg mer for mennesker rundt seg og kanskje finner en partner på eget nivå, i stedet for å bare sitte der ulykkelig å innbille seg at drømmeprinsen er innenfor rekkevidde, når alle vet hun kommer til å dø ensom uten å fire på kravene.

TS skal ikke si en skit med mindre den her venninnen klager til henne om at hun aldri får seg mannfolk.

Skrevet

Jeg hadde en gang ei venninne som holdt på slik som TS, ble mektig lei av henne (det var da jeg var rundt 18-19)

Jeg ble så lei at jeg en dag sa noe ala "Men vet du...egentlig er jeg ganske heldig, FYI så er jeg jo bifil..."*satt meg nærmere henne...Hun sluttet å mase på meg ganske fort :fnise:

Det var ment som en liten spøk fra min side, men idag har hun kuttet helt kontakt (+ hun er ekstremt homofobisk!)

Hva mener du og allle andre at jeg holder på?

Jeg lagde en tråd der jeg forteller om venninnen min som aldri finner noen fordi hun er så kresen. T.o.m. menn hun har god kjemi med er ikke gode nok utseendemessig for henne ...

Det er da ikke min skyld at venninnen min prater til meg om dette?

Anonymous poster hash: f69e4...32a

Skrevet

TS skal ikke si en skit med mindre den her venninnen klager til henne om at hun aldri får seg mannfolk.

Hvorfor tror dere at jeg lagde denne tråden? Nettopp fordi venninnen min prater til meg om dette!

Ellers sier jeg ikke en dritt. Jeg holder alt for meg selv, og jeg bryr meg ikke om hva andre gjør så lenge de ikke skader seg selv eller andre.

Skrevet

Hva mener du og allle andre at jeg holder på?

Jeg lagde en tråd der jeg forteller om venninnen min som aldri finner noen fordi hun er så kresen. T.o.m. menn hun har god kjemi med er ikke gode nok utseendemessig for henne ...

Det er da ikke min skyld at venninnen min prater til meg om dette?

Om hun snakker om det ofte så er det meget mulig at hun faktisk har et behov for å treffe noen, og jeg syntes ikke det er galt at du da snakker med henne om det så lenge det skjer på en ordentlig måte. Ikke la deg affisere av alle eventyrhistoriene der folk liksom treffer noen uansett hva de krever av vedkommende. Det kan selvfølgelig skje, men jo høyere krav, jo lavere sannsynlighet for å treffe noen - generelt sett. Og ønsker man en partner bør man være klar over det.

Anonymous poster hash: 4bce7...aa1

Skrevet

Ja, det er det jeg mener. Venninnen min kan ikke bare bli sammen med en mann pga utseende. Kjemien må jo også stemme.

Det jeg syns er dumt er at venninnen min har gått glipp av mange menn som oppfyller så og si kravene hennes, og der kjemien også stemmer, men så mangler de prikken over i-en ... For hun vil ha den kjekkeste som hun har i hodet sitt.

Skrevet

Hvorfor tror dere at jeg lagde denne tråden? Nettopp fordi venninnen min prater til meg om dette!

Ellers sier jeg ikke en dritt. Jeg holder alt for meg selv, og jeg bryr meg ikke om hva andre gjør så lenge de ikke skader seg selv eller andre.

Vel, men snakker hun til deg om det her så si meningen din, men ikke vær brutal. :fnise:

Skrevet

Å ha god kjemi med en mann er ikke det samme som at man kan bli kjæreste med han. Man har gjerne en god vennskapskjemi. Men for å bli kjærester må man ha lidenskapskjemien i tillegg. Det er som om du, TS, tror at hvis du forteller din såkalte "sannhet" til venninnen din, så skal hun plutselig bli tiltrukket av de mennene du mener hun bør være tiltrukket av. Fatter ikke at du gidder å la deg engasjere i hennes manneinteresser overhodet. Konsentrer deg heller om din egen relasjon til din/e mann/menn.

Anonymous poster hash: f84b1...c2c
  • Liker 1
Skrevet

Er ikke så lett å finne en bra mann. Med stor tiss.

Anonymous poster hash: 9e4d0...dc0

:hoho::hoho::hoho::hoho: Der fikk du sagt det, ja.. :)

Penger har dem så det tyter ut av ræva på dem, men hva hjelper det... Er ikke bra når man sier nei til sex fordi fyren ikke har sjans i havet til å nå opp til det man er vant til. :glare:

Anonymous poster hash: c3a35...6c7

Skrevet

Da er vel problemet at hun liker nettopp denne typen menn da? Og "glatte" nattklubbmenn vil jo selv gjerne ha "perfekte" kvinner, hvilket tilsier at hun overvurderer seg selv i forhold til denne gruppen menn.

Hva man tror man vil ha, og hva man faktisk vil ha, er ikke alltid det samme. Hun vil ha en stødig kar å starte familie med, hun vil ha tre barn osv. Så leter hun kun blandt player'e. Det er selvsabotasje i beste fall. Likedan å bare lete blandt mennsom søker en annen kvinnetype. Da må hun enten bli en slik, eller lete annet sted. Noe er feil, når en så attraktiv og morsom jente ikke klarer å lande en bra mann. Hun saboterer for seg selv, tror jeg. Veldig sjarmerende første møte, så kommer selvtillits-demonene og ødelegger. Klarer ikke la et forhold utfolde seg og vokse.

Skrevet

Hva man tror man vil ha, og hva man faktisk vil ha, er ikke alltid det samme. Hun vil ha en stødig kar å starte familie med, hun vil ha tre barn osv. Så leter hun kun blandt player'e. Det er selvsabotasje i beste fall. Likedan å bare lete blandt mennsom søker en annen kvinnetype. Da må hun enten bli en slik, eller lete annet sted. Noe er feil, når en så attraktiv og morsom jente ikke klarer å lande en bra mann. Hun saboterer for seg selv, tror jeg. Veldig sjarmerende første møte, så kommer selvtillits-demonene og ødelegger. Klarer ikke la et forhold utfolde seg og vokse.

Det har du nok rett i og jeg er enig i at det ikke nødvendigvis er så mye samsvar mellom det man tror man ønsker og det man faktisk ønsker. Likevel er det jo sine forestillinger om hva man tror man ønsker som styrer preferansene og som setter betingelsene for hva slags type partner man ser etter, og lista i forhold til krav settes jo følgelig der.

Skrevet

Folk flest går for det de vil ha, ikke for det de trenger.

Skrevet

Og hvordan vet du det? Er du synsk? Du vet ingenting om hvor attraktiv hun er. Jeg vet om mange som ikke var veeldig pene i 20-årene men som ser bedre ut i 30-årene. Typisk bitterpikk-mafiaen på KG (evt dere med små peniser) å slenge dritt om damer bare fordi vi er over 30. SKAL VI BARE LEGGE OSS NED OG DØ DA ELLER?? HÆÆÆ??? Er ikke så lett å finne en bra mann. Med stor tiss.

Anonymous poster hash: 9e4d0...dc0

Lol. Hvem er bitter her? :fnise:

Anonymous poster hash: adee0...c70

Skrevet

Det er helt greit å fortelle folk at utseende ikke er alt, men når TS avslutter sitt innlegg med "men vi skjønte jo alle at han aldri kunne bli tiltrukket av henne" (gidder ikke bla helt tilbake for å se om det er hundre prosent rett) så sier det vel en del om hva slags menneske og venninne hun er. Mest sannsynlig sjalu som faen

Skrevet

Det er helt greit å fortelle folk at utseende ikke er alt, men når TS avslutter sitt innlegg med "men vi skjønte jo alle at han aldri kunne bli tiltrukket av henne" (gidder ikke bla helt tilbake for å se om det er hundre prosent rett) så sier det vel en del om hva slags menneske og venninne hun er. Mest sannsynlig sjalu som faen

Kan jo være fordi de alle visste hva slags type dame han blir tiltrukket av og at hun ikke var den typen, den trengte ikke å være ment jævlig.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...