Gå til innhold

Singel venninne som er KRAVSTOR!

Fremhevede innlegg

Skrevet

Spare meg? Jeg skriver jo bare om mitt inntrykk, hverken mer eller mindre. Selvsagt finnes det også menn som har urealistisk høye standarder, men mitt inntrykk er at dette gjelder menn som ikke gjør noe spesielt flid av seg selv, hverken personlig eller utseendemessig. For kvinner har jeg inntrykk av at det er litt mer generelt, at man finner kvinner som har urealistisk høye standarder i flere forskellige grupper av kvinner.

Nei, selvsagt ikke, folk skal få lov til å like akkurat det de vil. Men man bør bare være klar over at jo høyere krav, jo høyere sannsynlighet for at man ikke finner det. Generelt sett.

Anonymous poster hash: 4bce7...aa1

Hvilke grupper av kvinner da?

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hvilke grupper av kvinner da?

Som f. eks høyt utdannede, lavt utdannede, kvinner som trener mye, kvinner som ikke trener mye osv. Altså på tvers av interessegrupper, hva slags jobber de har o.l.

Skrevet (endret)

Som f. eks høyt utdannede, lavt utdannede, kvinner som trener mye, kvinner som ikke trener mye osv. Altså på tvers av interessegrupper, hva slags jobber de har o.l.

Ja, ja, så både kvinner som trener og kvinner som ikke trener er kravstore...

Endret av Gjest
  • Liker 1
Skrevet

Ja, ja, i de kategoriene du nevner kan vel alle kvinner settes i, men det var vel også poenget ditt.

Ja, det er korrekt. Det syntes å være en søken etter noe som er bedre enn seg selv for en del kvinner i alle samfunnslag og interessegrupper, og min oppfatning er at menn som er overdrevent kravstore i større grad tilhører enkelte grupper menn (av de som ikke ønsker å gjøre flid av seg på noe vis).

Skrevet

At noen gidder å være venn med slike som deg er et under. Hvorfor i all verden bryr du deg og hvem gir deg retten til å påstå at hun aldri finner det hun vil ha?

Om min venninne hadde vært singel å venta på at brad skal skille seg fra angelina så hadde jeg ikke brydd meg. Prøv å lev ditt eget liv, er vel en av disse sladdrekjerringene som blander seg oppi alt mulig fordi livet deres er dritt

Du er en langt dårligere og selvsentrert venninne enn du anklager ts for å være, om du er villig til å la venninnene dine søle bort livet sitt på infantile fantasier, du selv var klar over at aldri kom til å bli virkelige.

Skrevet

Hun er 32 og singel, og er allerede forbi toppunktet for sin egen attraktivitet. Hun kommer til å være singel for resten av livet. Men det er jo hennes problem.

Og hvordan vet du det? Er du synsk? Du vet ingenting om hvor attraktiv hun er. Jeg vet om mange som ikke var veeldig pene i 20-årene men som ser bedre ut i 30-årene. Typisk bitterpikk-mafiaen på KG (evt dere med små peniser) å slenge dritt om damer bare fordi vi er over 30. SKAL VI BARE LEGGE OSS NED OG DØ DA ELLER?? HÆÆÆ??? Er ikke så lett å finne en bra mann. Med stor tiss.

Anonymous poster hash: 9e4d0...dc0

• Liker 3
Skrevet

Og hvordan vet du det? Er du synsk? Du vet ingenting om hvor attraktiv hun er. Jeg vet om mange som ikke var veeldig pene i 20-årene men som ser bedre ut i 30-årene. Typisk bitterpikk-mafiaen på KG (evt dere med små peniser) å slenge dritt om damer bare fordi vi er over 30. SKAL VI BARE LEGGE OSS NED OG DØ DA ELLER?? HÆÆÆ??? Er ikke så lett å finne en bra mann. Med stor tiss.

Hehe, det at du ikke lenger klarer å tiltrekke deg en like attraktiv mann som en jente på 20, er nok til at du vil legge deg ned å dø? Selvfølgelig stiller dere lenger bak i køa når dere har passert 30, noen av dere er vel ikke lenger fertile en gang, og har toppen 5 år igjen på å kunne få egne barn.

Skrevet

Hadde ei venninne som ikke har utdannelse, går fra den ene jobben til den andre, kommer seg ikke frem som din venninne. Hun er ca 150 cm og veier ca 100 kg, ikke den peneste, og psykisk ustabil (sleit meg ut så hvordan skal en kjæreste holde ut?). Drømmen hennes var en mr perfekt, høy, mørk, muskler, høy utdannelse og rik.

Jeg tror det er større sannsynlighet for at venninna di finner mr perfekt. La henne drømme, det går da ikke ut over deg om hun forblir evig singel? Hun skjønner sikkert greia en dag.

Anonymous poster hash: cc139...1b3

Skrevet

Hehe, det at du ikke lenger klarer å tiltrekke deg en like attraktiv mann som en jente på 20, er nok til at du vil legge deg ned å dø? Selvfølgelig stiller dere lenger bak i køa når dere har passert 30, noen av dere er vel ikke lenger fertile en gang, og har toppen 5 år igjen på å kunne få egne barn.

Det vet du ingenting om. Jeg får mer oppmerksomhet nå som jeg er slank enn da jeeg var 20 og gladtjukk, tro meg. Jeg har ikke sagt jeg vil legge meg ned og dø, men det virker nesten som det er det du mener vi damer over 30 bør gjøre! Jeg holder meg uansett unna mannfolk da jeg ikke liker de så er ingen issue for meg. Og hva skal jeg med barn? Har 0 bruk for det.. Like lite som traktor og hockeyskøyter lizzom.

Skrevet

Det vet du ingenting om. Jeg får mer oppmerksomhet nå som jeg er slank enn da jeeg var 20 og gladtjukk, tro meg. Jeg har ikke sagt jeg vil legge meg ned og dø, men det virker nesten som det er det du mener vi damer over 30 bør gjøre! Jeg holder meg uansett unna mannfolk da jeg ikke liker de så er ingen issue for meg. Og hva skal jeg med barn? Har 0 bruk for det.. Like lite som traktor og hockeyskøyter lizzom.

Har ikke nevnt noe om hvor uinteressant jeg finner kvinner over 30 jeg. Kommenterte bare den merkelige påstanden din. At kvinner må fire på kravene etter at de passerer 30 er en selvfølge, men det er ikke det samme som å legge seg ned å dø.

Skrevet

Du skjønner det Gjest at bitre menn=små peniser (evt veldig skeive)

Saklig ;)

Men jeg er jo ikke akkurat overrasket her inne. Kommer man med en generell betraktning som noen ikke er enig i så er jo penisargumentet det som trekkes frem, så da kan dere jo selv forsøke å vurdere hvem som er bitre ;)

Skrevet

Hadde du kommet med generelle betraktninger så, men du kom med bombastiske påstander som du ikke klarte å argumentere for.

Look who's talking *host*, *host*. Jeg er hvertfall mer saklig enn deg som vrir det over på person.

Gjest Lille-pus
Skrevet

Har ikke nevnt noe om hvor uinteressant jeg finner kvinner over 30 jeg. Kommenterte bare den merkelige påstanden din. At kvinner må fire på kravene etter at de passerer 30 er en selvfølge, men det er ikke det samme som å legge seg ned å dø.

Interessant.... har du noe belegg for disse påstandene dine?

Hvor kom selvfølgen inn?

Jeg antar du er sånn riundt 24 et sted? Med andre ord omtrent på alder med min nevø, og da er alt av kvinnekjønn som har passert 30 på vei inn i pensjonistalderen ;)

• Liker 4
Skrevet

La meg minne deg på din påstand i #82 hvor du mye godt stemplet alle kvinner som kravstore:

Noe du bekrefter i #84 og samtidig ikke gir oss noe spesifikt svar på hvilke menn som er kravstore:

hvorpå jeg svarer:

At du tolker det som angrep på din person, er noe du må ta din dårlige debatteknikk og jeg regner med moderatorene ser hva jeg mener for noe.

Poenget er at det ikke spiller noen rolle hva den generelle uttalelsen var. Den var ikke rettet mot noen person slik du forsøker å gjøre.

Så da velger jeg å la "min dårlige debatteknikk" bli stående og så ser vi hva moderatorene sier :)

Skrevet

Interessant.... har du noe belegg for disse påstandene dine?

Hvor kom selvfølgen inn?

Jeg antar du er sånn riundt 24 et sted? Med andre ord omtrent på alder med min nevø, og da er alt av kvinnekjønn som har passert 30 på vei inn i pensjonistalderen ;)

&

Du skjønner vel selv at en mann mellom 25-35 som er nyetablert, tjener bra, kler og tar seg bra ut, og holder seg i form, samt har et utseende på toppen av skalaen heller vil ha en ung, sprek jente, enn ei med klare alderstegn, og som er i stand til å skjønne hvor mye penger han muligens underslår?

Skrevet

Poenget er at det ikke spiller noen rolle hva den generelle uttalelsen var. Den var ikke rettet mot noen person slik du forsøker å gjøre.

Så da velger jeg å la "min dårlige debatteknikk" bli stående og så ser vi hva moderatorene sier :)

Vel, men siden du generaliserer grovt over kravstore kvinner og unnskylder med at det er bare en liten gruppe menn som gjør det samme, så faller det seg ganske naturlig å tro du er bitter på kvinner/mener vi ikke skal få ha krav til partner, for det der var helt klart misogynistisk. Så du får bare rapportere i vei. Typisk en bitter mann å gjøre det når en kvinne sier ham imot, forresten. :icon_lol:

Skrevet

Du skjønner vel selv at en mann mellom 25-35 som er nyetablert, tjener bra, kler og tar seg bra ut, og holder seg i form, samt har et utseende på toppen av skalaen heller vil ha en ung, sprek jente, enn ei med klare alderstegn, og som er i stand til å skjønne hvor mye penger han muligens underslår?

Hva mener du med det?

Skrevet

Vel, men siden du generaliserer grovt over kravstore kvinner og unnskylder med at det er bare en liten gruppe menn som gjør det samme, så faller det seg ganske naturlig å tro du er bitter på kvinner/mener vi ikke skal få ha krav til partner, for det der var helt klart misogynistisk. Så du får bare rapportere i vei. Typisk en bitter mann å gjøre det når en kvinne sier ham imot, forresten. :icon_lol:

Ja, du får bare forsette å tolke/dra det i personlig retning. Bare fortsett å kalle folk bitre når de poster meninger/erfaringer du ikke er enig i, så ser folk hva du står for her inne ;)

Skrevet

Ja, du får bare forsette å tolke/dra det i personlig retning. Bare fortsett å kalle folk bitre når de poster meninger/erfaringer du ikke er enig i, så ser folk hva du står for her inne ;)

Du må bare fortsette å rapportere når folk imøtegår dine påstander. Folk blir ikke akkurat imponert over deg da.

• Liker 1
Skrevet

Du er en langt dårligere og selvsentrert venninne enn du anklager ts for å være, om du er villig til å la venninnene dine søle bort livet sitt på infantile fantasier, du selv var klar over at aldri kom til å bli virkelige.

Det var et eksempel for å få frem et poeng. Hvis det var vanskelig å forstå,så var det altså at man ikke er en god venninne når man baksnakker og nærmest sier at "hey,hvem tror du at du er siden du innbiler deg du kan få en så flott mann,du er faktisk ikke så pen altså"

Et flott menneske det altså. At folk gidder å bry seg om sånne ting,eller i det hele tatt tenke noe sånt om et menneske er idioti.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...