AnonymBruker Skrevet 12. januar 2014 #41 Skrevet 12. januar 2014 Jeg synes ofte modellpene menn kan se litt feminine ut i ansiktstrekkene. Så jeg synes ikke de modellpene alltid er de kjekkeste. Dersom det bare er modellpene menn hun liker, kan det hende hun tiltrekkes av glatthet og feminitet. Kanskje er hun egentlig bifil/lesbisk, men ikke har vedkjent seg det enda? Anonymous poster hash: f84b1...c2c Eh? Haha. Det må være noen som bare faller for macho mannemenn som tenker slik . Jeg liker personlighet, intelligens, kreativitet, et vakkert utseende og myke sider ved en mann, men er verken bifil eller lesbisk. Kunne sikkert ha tenkt å prøve å ha sex med en annen kvinne en gang, men kunne aldri forelsket meg. Anonymous poster hash: 34699...8e1
AnonymBruker Skrevet 12. januar 2014 #42 Skrevet 12. januar 2014 Å være en høyt utdannet kvinne utelukker en del menn. Siden kvinner ofte ønsker en mann med lik eller høyere sosial status(=karriere til en viss grad), så får man følgende kombinasjoner: Høystatus mann + lavstatus kvinne = ok Høystatus mann + høystatus kvinne = ok Lavstatus mann + høystatus kvinne = ikke ok Lavstatus mann + lavstatus kvinne = ok Det er færre menn å velge mellom hvis man som kvinne ønsker en høyt utdannet mann, spesielt hvis man har passert 30 år. Da er jo allerede mange "bra" menn opptatt Meg Jay: Why 30 is not the new 20 http://www.ted.com/talks/meg_jay_why_30_is_not_the_new_20.html Om du med høy utdannelse mener 5 eller 8-årig universitetsutdannelse (3-årig er val ikke spesielt høy) så vil kjenner mange menn i 30-årene som har brukt 20-årene på karrierebygging og lang utdannelse, av typen doktorgrad etc.. Disse har ofte ikke hatt så mange forhold, fordi de har prioritert andre ting. Jeg synes ikke de nødvendigvis blir mindre bra kandidater av den grunn. Mange lavt utdannede menn har hatt tid i 20-årene til å skaffe seg barn med både en og to og kanskje tre ulike kvinner.Jeg synes de står mye lavere på listen over menn jeg vil date. Anonymous poster hash: 662f3...3a1 1
Sandie Skrevet 12. januar 2014 #43 Skrevet 12. januar 2014 Alle er opptatt av utseende. Å si noe annet er bare selvbedrag. Jeg tar vare på kropp og utseende og forventer jo da at en partner gjør det samme. Jeg har datet menn som er mindre pene enn meg selv pga. bra personlighet,men det fungerer bare ikke. Hva venner og familie og andre måtte mene om det er for meg helt likegyldig. Du bør akseptere at venninnen din har andre krav enn deg. 2
Gjest Gjest Skrevet 12. januar 2014 #44 Skrevet 12. januar 2014 Fotballfrue er veldig pen, mannen hennes er ordinær, ingen wow-faktor der. Så pene jenter velger ordinært-utseende menn. Mulig han får plusspoeng for å være idrettsutøver, hva vet jeg. Han er vel på en liten klubb. Han ser ut som ei Ivo Caprino dukke, han er lekker på en snedig måte.
Gjest Gjest Skrevet 12. januar 2014 #45 Skrevet 12. januar 2014 Jeg har en singel venninne som nærmer seg 32 år, og hun har alltid vært singel. Hun er ambisiøs og målrettet og kommer seg opp og frem. Hun er sosial og har en stor omgangskrets av nære venner, kolleger, treningsvenner og er med på mye på fritiden. Selv er hun vel gjennomsnittelig utseendemessig, men hun sikter veldig høyt når det gjelder menn. Hun tenker kun på utseende, og det er veldig viktig for henne å være sammen med en mann som er perfekt utseendemessig. Når jeg sier til henne at det blir feil å tenke sånn, så blir hun veldig sur på meg. Vel, jeg må vel bare la henne bli tør bak ørene, så skjønner hun at utseende ikke er alt. Mannen hun ser for seg er modell - høy og mørk og kjekk og stram. Solbrun og ambisiøs. Han skal være veldig sporty og ha mange jern i ilden. Jeg husker venninnen min var sååå forelska i en mann for noen år tilbake. Han var egentlig langt over hennes stand. Han var hyggelig mot henne, men vi skjønte alle at han aldri ville bli tiltrukket av henne ... Anonymous poster hash: f69e4...32a Så lenge hun ikke syter og klager til deg om at hun aldri finner noen passende mann, så er det ingenting du skal si eller gjøre. 1
Gjest Lille-pus Skrevet 12. januar 2014 #46 Skrevet 12. januar 2014 Jeg kjenner jeg får litt 'fnatt' av alt dette snakket om 'stand' og/eller 'liga'. Spesielt når det er vel(u)menende og/eller sjalu venninner/venner som tisker på KG om at han/hun var laaaangt over/under hennes/hans liga eller stand. Hvorfor i alle dager kan ikke folk ha det bra også med noen som er enten over eller under den liga/stand disse såkalte venninner eller venner mener andre tilhører? 5
Gjest Inferno Skrevet 12. januar 2014 #47 Skrevet 12. januar 2014 Jeg ligger kun med menn jeg anser som fryktelig kjekke. Hvor de scorer på andres skala bryr jeg meg ikke om, men jeg vet at de fleste anser dem som godt over gjennomsnittet. Faktisk ligger jeg med flere av dem på samme tid. Jeg har ingen intensjoner overhodet om å roe meg ned med hus og barn og ekteskap, verken i dag eller om tyve år. Problem? Nei. La henne nå holde på. Om hun ikke kan få noen av disse mennene hun ønsker seg er det noe hun finner ut av fort nok uansett, og innblanding fra din side kommer neppe til å ha noen positiv innvirkning. Hun plager ingen, så la henne nå bare holde på.
Gjest ms_kwang Skrevet 12. januar 2014 #48 Skrevet 12. januar 2014 Jeg ligger kun med menn jeg anser som fryktelig kjekke. Hvor de scorer på andres skala bryr jeg meg ikke om, men jeg vet at de fleste anser dem som godt over gjennomsnittet. Faktisk ligger jeg med flere av dem på samme tid. Jeg har ingen intensjoner overhodet om å roe meg ned med hus og barn og ekteskap, verken i dag eller om tyve år. Problem? Nei. La henne nå holde på. Om hun ikke kan få noen av disse mennene hun ønsker seg er det noe hun finner ut av fort nok uansett, og innblanding fra din side kommer neppe til å ha noen positiv innvirkning. Hun plager ingen, så la henne nå bare holde på. Din lille tøs
guttemann Skrevet 12. januar 2014 #49 Skrevet 12. januar 2014 Én ting er å ikke gå for menn man ikke tenner på. Det er jo nærmest selvsagt. Men å ikke gå videre med menn man har god kontakt og kjemi med fordi de ikke oppfyller kravene man har til trophy-man er noe ganske annet. Og det virker som om venninnen til TS kanskje er nærmere det siste enn det første... 2
AnonymBruker Skrevet 12. januar 2014 #50 Skrevet 12. januar 2014 Bor denne venninnen din i Bergen? Anonymous poster hash: 916b8...a93
Gjest Gjest Skrevet 12. januar 2014 #51 Skrevet 12. januar 2014 Én ting er å ikke gå for menn man ikke tenner på. Det er jo nærmest selvsagt. Men å ikke gå videre med menn man har god kontakt og kjemi med fordi de ikke oppfyller kravene man har til trophy-man er noe ganske annet. Og det virker som om venninnen til TS kanskje er nærmere det siste enn det første... Det virker slik, men det er ikke TS plass å si noe før den her venninna klager til henne. 1
AnonymBruker Skrevet 12. januar 2014 #52 Skrevet 12. januar 2014 Jeg er litt som din venninne. Ikke så pen, men optimalisert, fin kropp, statusutdanning og en personlighet og interesseområder menn elsker. Skal også innrømme at jeg er veldig kresen... helt til jeg føler det rette for noen, til tross for at de ikke er dritkjekke alfamales. Når jeg ikke tilfeldigvis er sammen med et slikt eksemplar, er jeg bare tiltrukket av høye, veltrente prakteksemplarer. Chubby menn er turn-off, og de styrer jeg alltid unna. De som er umodne eller sparsommelig utstyrt likeså, uansett hvordan totalpakken er. Nei, dette er ikke sympatisk og mange menn hater meg sikkert for det, men jeg er i en posisjon hvor jeg har fått smakt på det beste og ikke behøver en mann i den forstand, hvorfor skal jeg da ta til takke med noe som ikke faller helt i smak? Det har da blitt noen riktig fine forhold av det også, med de som har vært så mye penere enn meg. Fritt for sjalusi og drama, fordi de har vært så trygge på seg selv. Sinnsykt digg sex, ja, det er faktisk best med en velutstyrt mann som vet hva han driver med, når jeg elsker han og tenner på kroppen hans samtidig. Det føles ikke bra å gå ned til middelmådige menn når jeg vet jeg kan få noe jeg liker bedre. Unntaket er når jeg likevel får følelser for noen av dem. Anonymous poster hash: c3a35...6c7
Gjest Gjest Skrevet 12. januar 2014 #53 Skrevet 12. januar 2014 Det føles ikke bra å gå ned til middelmådige menn når jeg vet jeg kan få noe jeg liker bedre. Unntaket er når jeg likevel får følelser for noen av dem. Anonymous poster hash: c3a35...6c7 Hvis du kan få noe bedre så lurer jeg på hvorfor du er singel. 1
AnonymBruker Skrevet 12. januar 2014 #54 Skrevet 12. januar 2014 Hva med disse to? Anonymous poster hash: 1c9bc...d28
AnonymBruker Skrevet 12. januar 2014 #55 Skrevet 12. januar 2014 Om du med høy utdannelse mener 5 eller 8-årig universitetsutdannelse (3-årig er val ikke spesielt høy) så vil kjenner mange menn i 30-årene som har brukt 20-årene på karrierebygging og lang utdannelse, av typen doktorgrad etc.. Disse har ofte ikke hatt så mange forhold, fordi de har prioritert andre ting. Jeg synes ikke de nødvendigvis blir mindre bra kandidater av den grunn. Mange lavt utdannede menn har hatt tid i 20-årene til å skaffe seg barn med både en og to og kanskje tre ulike kvinner.Jeg synes de står mye lavere på listen over menn jeg vil date. Anonymous poster hash: 662f3...3a1 Helt til man faller for en skilt tobarnsfar likevel, da. Finnes noen ganske fine menn i den kategorien også. Jeg har ikke en slik fiksering på utdannelse, selv om jeg har datet næringslivstopper, leger og finansfolk i inn- og utland. Jeg foretrekker en vaskekte manne-mann over en med høy utdannelse. Helt greit for meg om han er surfer på heltid, eller snekker, bare han er digg nok i utseende og væremåte. Anonymous poster hash: c3a35...6c7
AnonymBruker Skrevet 12. januar 2014 #56 Skrevet 12. januar 2014 Hvis du kan få noe bedre så lurer jeg på hvorfor du er singel. Hvorfor er du selv singel? Det Er Mye Som Skal Klaffe. Anonymous poster hash: c3a35...6c7 1
Gjest Gjest Skrevet 12. januar 2014 #57 Skrevet 12. januar 2014 Hvorfor er du selv singel? Det Er Mye Som Skal Klaffe. Anonymous poster hash: c3a35...6c7 Jeg er singel fordi jeg er dødssær.
AnonymBruker Skrevet 12. januar 2014 #58 Skrevet 12. januar 2014 Helt til man faller for en skilt tobarnsfar likevel, da. Finnes noen ganske fine menn i den kategorien også. Jeg har ikke en slik fiksering på utdannelse, selv om jeg har datet næringslivstopper, leger og finansfolk i inn- og utland. Jeg foretrekker en vaskekte manne-mann over en med høy utdannelse. Helt greit for meg om han er surfer på heltid, eller snekker, bare han er digg nok i utseende og væremåte. Anonymous poster hash: c3a35...6c7 Enig med alt du skriver,og det jeg har markert i teksten synes jeg også er en helt grei kategori. Jeg tenkte mer på menn som har masse brutte forhold og unger "overalt". Anonymous poster hash: 662f3...3a1
AnonymBruker Skrevet 12. januar 2014 #59 Skrevet 12. januar 2014 Hva med disse to? (youtube) Anonymous poster hash: 1c9bc...d28 Oi, nå rant tårene her. Noe så nydelig. Skulle ønske jeg opplevde kjærlighet som henne da jeg var yngre. Anonymous poster hash: c3a35...6c7
AnonymBruker Skrevet 12. januar 2014 #60 Skrevet 12. januar 2014 Enig med alt du skriver,og det jeg har markert i teksten synes jeg også er en helt grei kategori. Jeg tenkte mer på menn som har masse brutte forhold og unger "overalt". Anonymous poster hash: 662f3...3a1 Nei, slike går under kategorien "uegnet for forhold". Anonymous poster hash: c3a35...6c7 1
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå