Gå til innhold

Singel venninne som er KRAVSTOR!

Fremhevede innlegg

Skrevet

Nei, slike går under kategorien "uegnet for forhold". ;)

Anonymous poster hash: c3a35...6c7

Enig. Samme gjelder for så vidt også kvinner med unger her og der. Slike mennesker kan være gode mennesker sånn sett, men de har for mye bagasje, ungene er en ting men mødrene/fedrene deres er en annen.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Som vanlig er det stor støtte om at kvinner må få ha lov til å ha akkurat den standarden de ønsker. Hadde det vært en mann som hadde skrevet innlegget hadde han blitt bedt om å senke standarden for å "få seg noe".

Vel, det er ikke helt slik det fungerer. Kvinner må gjerne ha den høyeste standarden for min del, men man må bare være obs. på at da er risikoen mye større for at man aldri vil finne noen som man anser som bra nok. Anekdotiske historier på at noen likevel har vært heldig og truffet modeller mens man selv ikke ser så bra ut forandrer ikke på det når man diskuterer på det generelle planet. Ja, selvsagt har man alltid mulighet til å treffe noen, men jo flere kandidater man filtrerer bort jo mindre blir sannsynligheten, jeg skjønner ikke at dette skal være så vanskelig å forstå.

Ser også at ts får pepper fordi hun blander seg inn. Men er det egentlig så rart? Om man har en venninne som stadig snakker om at "ingen" er bra nok så er det jo potensielt en stor greie for henne, og da er det vel bedre å få konkrete forslag til hva man kan gjøre med det istedet for kun muligheten til å klage? (noe ts sikkert blir litt lei av)

Anonymous poster hash: 4bce7...aa1
  • Liker 1
Skrevet

Ser også at ts får pepper fordi hun blander seg inn. Men er det egentlig så rart? Om man har en venninne som stadig snakker om at "ingen" er bra nok så er det jo potensielt en stor greie for henne, og da er det vel bedre å få konkrete forslag til hva man kan gjøre med det istedet for kun muligheten til å klage? (noe ts sikkert blir litt lei av)

TS burde være klok nok til å skjønne at det handler om andre ting. Det er forskjell mellom å ALDRI synes noen er bra nok, og det å ikke få de man vil ha. Mye spiller inn. Kanskje er venninna bare redd, eller kanskje har hun bare ikke funnet en hun føler det riktige for.

• Liker 2
Skrevet

TS burde være klok nok til å skjønne at det handler om andre ting. Det er forskjell mellom å ALDRI synes noen er bra nok, og det å ikke få de man vil ha. Mye spiller inn. Kanskje er venninna bare redd, eller kanskje har hun bare ikke funnet en hun føler det riktige for.

For meg blir dette bare retoriske forskjeller i praksis. Om man bare vil ha høye, topptrente, solbrune og veldig ambisiøse menn der man i tillegg skal ha match på det personlige planet så er jo faktisk ikke utvalget så veldig stort. Nei, det er ingen som er pliktig til å gå ned på standard, men man må jo også forstå at sannsynligheten for å forbli alene er større.

Skrevet

Som vanlig er det stor støtte om at kvinner må få ha lov til å ha akkurat den standarden de ønsker. Hadde det vært en mann som hadde skrevet innlegget hadde han blitt bedt om å senke standarden for å "få seg noe".

Hva snakker du om? Her er folk jevnt over avventende til at voksne folk har så helvetes høye standarder, særlig hvis de samtidig går single år etter år og klager på det.

• Liker 1
Skrevet

Hva snakker du om? Her er folk jevnt over avventende til at voksne folk har så helvetes høye standarder, særlig hvis de samtidig går single år etter år og klager på det.

Min erfaring er at kvinner stiller høyere krav enn menn generelt sett.

Skrevet

Min erfaring er at kvinner stiller høyere krav enn menn generelt sett.

Min erfaring er det motsatte.

• Liker 3
Skrevet

Ja, pene jenter velger kjendiser og menn med status. Poenget ditt var?

Er det så veldig kjendis og status å være på en bitteliten klubb? Da jeg først hørte om fotballfrue, trodde jeg det var en skikkelig Wag eller hva de kalles, kona til en kjent fotballspiller. Jeg synes han er helt ordinær. Men hun hadde nok vært pen uten stash også, helt uten sminke og hva nå hun har.

Gjest Marsvinet
Skrevet

Så la henne være singel da. Mener du at hun skal bli sammen med noen hun ikke liker, bare for å ha type?

Skrevet

Han ser ut som ei Ivo Caprino dukke, han er lekker på en snedig måte.

Jeg har aldri sett en ivo caprino-dukke og tenkt "han var jaggu sexy på en snedig måte"...aldri. Den var kinky.

• Liker 1
Skrevet

Jeg har aldri sett en ivo caprino-dukke og tenkt "han var jaggu sexy på en snedig måte"...aldri. Den var kinky.

He, he, he.

Skrevet (endret)

At noen gidder å være venn med slike som deg er et under. Hvorfor i all verden bryr du deg og hvem gir deg retten til å påstå at hun aldri finner det hun vil ha?

Om min venninne hadde vært singel å venta på at brad skal skille seg fra angelina så hadde jeg ikke brydd meg. Prøv å lev ditt eget liv, er vel en av disse sladdrekjerringene som blander seg oppi alt mulig fordi livet deres er dritt

Endret av blondina90
Skrevet

At noen gidder å være venn med slike som deg er et under. Hvorfor i all verden bryr du deg og hvem gir deg retten til å påstå at hun aldri finner det hun vil ha?

Om min venninne hadde vært singel å venta på at brad skal skille seg fra angelina så hadde jeg ikke brydd meg. Prøv å lev ditt eget liv, er vel en av disse sladdrekjerringene som blander seg oppi alt mulig fordi livet deres er dritt

Det er vel normalt at venner bryr seg litt hvis man som kamerat/venninne stadig nevner at man ikke finner noen som er bra nok og som også spesifiserer hva man ser etter. Det ER slitsomt med folk som mener de aldri finner noen samtidig som de luker ut absolutt alle de treffer selv om vedkommende nesten ser ut som en filmstjerne.

• Liker 1
Skrevet

Jeg har også en venninne som driver på sånn. Hun er pen nok, men ikke sånn utseende og stil som de gutta hun liker. Sånne glatte nattklubbhelter som vil ha med seg en bimbo hjem. Jeg skjønner ikke hva hun ser i dem, på dagtid til hverdags er de ikke særlig... hun om det. Kanskje jeg skal ta meg en alvorsprat med henne neste gang hun gråter og klager. Hovedproblemet er at hun saboterer alle forhold pga dårlig mannlig rollemodell i sin far, hun vet ikke hva et normalt forhold er, og er redd. Så løper hun etter disse ubrukelige mennene, og gråter fordi de ikke vil ha henne, hun tror det er fordi hun er for stygg. Hun skjønner ikke at man ikke trenger være aller penest for å få en bra mann. Hun er mer enn pen nok til det.

• Liker 1
Gjest Gresshoppesang
Skrevet

Jeg har også et par venninner som mener livet mitt vil bli perfekt dersom jeg finner meg en mann. Selv er jeg dypt uenig med dem og satser på at ting skjer når det skal skje.

Tror det er mer stress for dem at jeg ikke har funnet mr Right, enn det er for meg.

• Liker 3
Gjest Lille-pus
Skrevet

Vel, det er ikke helt slik det fungerer. Kvinner må gjerne ha den høyeste standarden for min del, men man må bare være obs. på at da er risikoen mye større for at man aldri vil finne noen som man anser som bra nok. Anekdotiske historier på at noen likevel har vært heldig og truffet modeller mens man selv ikke ser så bra ut forandrer ikke på det når man diskuterer på det generelle planet. Ja, selvsagt har man alltid mulighet til å treffe noen, men jo flere kandidater man filtrerer bort jo mindre blir sannsynligheten, jeg skjønner ikke at dette skal være så vanskelig å forstå.

Å spar deg litt nå. Den florerer her inne og den gis til kvinner så det bare synger etter. Støtt og stadig.

Som oftest fordi en eller annen har glemt de beskjedne, rolige guttene som ikke har mastergrad i PUA.

Ingen kan lære opp andre menensker i hva de skal tenne på og finne attraktivt.

Se bare i denne tråden hvor uvesentligheter som Hr. og Fru Fotballfrue diskuteres som de skulle være av stor sammfunnsmessig viktighet.

En midt på treet fotballspiller og hans kone. Hva er vitsen?

• Liker 3
Skrevet

Jeg har også en venninne som driver på sånn. Hun er pen nok, men ikke sånn utseende og stil som de gutta hun liker. Sånne glatte nattklubbhelter som vil ha med seg en bimbo hjem. Jeg skjønner ikke hva hun ser i dem, på dagtid til hverdags er de ikke særlig... hun om det. Kanskje jeg skal ta meg en alvorsprat med henne neste gang hun gråter og klager. Hovedproblemet er at hun saboterer alle forhold pga dårlig mannlig rollemodell i sin far, hun vet ikke hva et normalt forhold er, og er redd. Så løper hun etter disse ubrukelige mennene, og gråter fordi de ikke vil ha henne, hun tror det er fordi hun er for stygg. Hun skjønner ikke at man ikke trenger være aller penest for å få en bra mann. Hun er mer enn pen nok til det.

Da er vel problemet at hun liker nettopp denne typen menn da? Og "glatte" nattklubbmenn vil jo selv gjerne ha "perfekte" kvinner, hvilket tilsier at hun overvurderer seg selv i forhold til denne gruppen menn.

Skrevet

Så lenge den her venninna ikke syter og klager til TS så er det bare å gi blanke i at hun er kravstor.

• Liker 1
Skrevet

Å spar deg litt nå. Den florerer her inne og den gis til kvinner så det bare synger etter. Støtt og stadig.

Som oftest fordi en eller annen har glemt de beskjedne, rolige guttene som ikke har mastergrad i PUA.

Ingen kan lære opp andre menensker i hva de skal tenne på og finne attraktivt.

Se bare i denne tråden hvor uvesentligheter som Hr. og Fru Fotballfrue diskuteres som de skulle være av stor sammfunnsmessig viktighet.

En midt på treet fotballspiller og hans kone. Hva er vitsen?

Spare meg? Jeg skriver jo bare om mitt inntrykk, hverken mer eller mindre. Selvsagt finnes det også menn som har urealistisk høye standarder, men mitt inntrykk er at dette gjelder menn som ikke gjør noe spesielt flid av seg selv, hverken personlig eller utseendemessig. For kvinner har jeg inntrykk av at det er litt mer generelt, at man finner kvinner som har urealistisk høye standarder i flere forskellige grupper av kvinner.

Nei, selvsagt ikke, folk skal få lov til å like akkurat det de vil. Men man bør bare være klar over at jo høyere krav, jo høyere sannsynlighet for at man ikke finner det. Generelt sett.

Skrevet

Kanskje er hun heldig en vakker dag :) Menn har ulik smak de og :)

Jeg er en jente som får komplimenter for utseendet mitt. Selv falt jeg pladask for en mann som ikke akkurat gjør det samme. For meg var han den vakreste i verden i den perioden vi hang sammen. Det var noe med personligheten som gjorde ham helt himmelsk :)

Jeg håper venninnen din finner den hun vil ha :D

Anonymous poster hash: 6d233...fe8

Ja, menn har ulik smak til en viss grad, men den er ofte betydelig overvurdert av de som drar frem det faktum.

Men greia er uansett det at selv om menn har ulik smak, så er det aldri et menneske der ute som vil forelske seg eller bygge sterke bånd til en person som kun ser etter overfladiske verdier i dem. Sånn er det bare, ingen blir glad i et menneske som kun ser på dem som en gjenstand, det lar seg nok ikke gjøre.

Så venninna bør begynne å forstå at det er sexrelasjoner hun ser etter, men holdningene hennes gjør henne ute av stand til å motta kjærlighet fra andre mennesker.

Selv er jeg overfladisk som få og kan tillate meg å være det, men jeg vet også at det begrenser seg til at jeg kun vil oppleve overfladiskhet tilbake, som er helt greit for meg. Men hvorfor kvinner tror at de kommer til å tiltrekke seg en fantastisk drømmemann som faktisk vil være sammen med dem for noe annet enn sex, når de selv kun ser på han som et ferdigpolert produkt de skal krone seg med, er ganske uforståelig.

Og angående forhold så kan ikke kvinner bare gjøre seg selv ambisiøse å innbille seg at det øker dere markedsverdi blant menn på et rent overfladisk nivå. Få menn bryr seg om ambisjonene til en kvinne, da ambisjonene som regel kun handler om å realisere seg selv. Derfor bør hun innse det at hun ikke kan regne med å få en mann som er veldig mange nivåer over henne utseendemessig. Menn tenner ikke på arbeidsnarkomani og ambisjoner sånn som kvinner gjør i menn.

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...